Ik ben ook linkshandig en rechtsbenig, maar ik kan vrij weinig met m'n linkerbeenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:08 schreef DIGGER het volgende:
Als linkhandige (al vanaf dag 1) is Glenn wel rechtsbenig, maar kan hij ook goed met links uit de voeten. Als ie dat erin weet te houden....
quote:Op het veld ernaast speelde een mij totaal onbekende kleurcombi tegen een elftal dat Glenn direct als "Milan" en "Boe!!!!! bestempelde. En terecht uiteraard.
De officiele "kampioenswedstrijd" moeten ze tegen nu tegen dezelfde club als waar ze vorig jaar kampioen tegen geworden zijn. En die club was vorig jaar ook al gepikeerd dat zij de kampioenswedstrijd tegen de dames moesten spelenquote:
Dat was M die vanavond haar kampioens wedstrijd gespeeld had en daarna feest. Ze waren al kampioen, voor deze wedstrijd maar vandaag de laatstet officiele wedstrijd van het seizoen. Die in stijl met 10-1 gewonnen was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef Doc het volgende:
Wij zijn Kampioen!!!!
Ik heb nog wel leuke fotoos van het kampioensfeestje en de wedstrijd. Ik stuur je er wel eentje of zo - er is een heel aardige van M tijdens de wedstrijd hoe je ziet dat ze haar ellebogen goed gebruikt (niet in het gezicht hoor)quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef Dylan Dog het volgende:
en vorige week riep ie toen hij in het sportjournaal Chelsea zag: "Is dat FC Den Bosch?"
Leuk !quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Raúl is steeds meer bezig met voetballen, of meer met dingen die papa doet. "wat ga jij doen?, vraagt ie. "Papa gaat naar PSV" en plop: "mag ik ook mee?". Ik koop geen spullen voor hem maar hij is lid gemaakt voor de Phoxy-club en krijgt dus elke twee maanden een cadeautje. Vind ie prachtig. Het logo herkent ie direct en vorige week riep ie toen hij in het sportjournaal Chelsea zag: "Is dat FC Den Bosch?"
Hij is dik 2 en een half.
Nog even een paar recente foto's erbij:quote:gjs
adodenehag
fajnort
napoli
twente
herenfeen
bajern munsjen
arssenol
mentsjster joenaitet
inter
fjorentina
folemdam
denis
hamsik
lawezzi
kannavaro
iezo
santacrose
blasi
zalazeta
contini
gargano
magio
Nee op zijn Italiaans uitverdedigen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:57 schreef rubbereend het volgende:
je leert hem toch wel meteen links en rechts trappen hè?
Talent moet de ruimte hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
Digger wat een grote tuin om het hem te leren
Op zich niet heel hard - maar wel fel. Het is een typische foto hoe ze duels ingaat. Of de meiden nou een kop groter zijn en anderhalf keer zo zwaar, of met z'n tweeen - het is de beuk er in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Doc: Meer als in "Achter de rug van de scheids om in het middenrif van de tegenstander (a la Gattuso)?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Geweldige foto Mark
Bjoro: Dat softbalzinnetje roept natuurlijk ook om een foto!
Doc: Meer als in "Achter de rug van de scheids om in het middenrif van de tegenstander (a la Gattuso)?
Glenn was vanmiddag op een andere PC wat aan het schrijven, louter voetbalclubs/namen. Het was zo mooi en lief dat hij nu ook even achter de toetsen komt:
[..]
Nog even een paar recente foto's erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals je ziet is een bal uit de lucht/handen geen probleem meer en moeten pa en ma er allebei regelmatig aan geloven en de prosecco campari laten staan voor een potje voetballen.
quote:fajnort
bajern munsjen
mentsjster joenaitet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |