Carlos Roaquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keeper van Argentinie destijds, die na z'n carriere op bedevaart ging oid.
Wiki bevestigd dit: After a year of charitable and religious work spent as a member of the Seventh-day Adventist Church that teach to respect the Sabbath from Fridays sundown to Saturday sundown.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keeper van Argentinie destijds, die na z'n carriere op bedevaart ging oid.
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Aan ene kant: wat maakt het uit als die sjeik zo met zijn centen wil strooien moet ie vooral doen. Het publiek van Manchester City krijgt er een leuke speler bij waar ze voor naar het station komen. Van de andere kant is er ook nog iets als rechtvaardigheidsgevoel en dan lijkt het inderdaad wel heel erg scheef gegroeid allemaal. We moeten ook niet doen of het nieuw is, die situatie met excessieve beloningen bestaat al veel langer maar de verhoudingen worden steeds schever.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu ook weer met een megabod op Kaka, van 175 miljoen pond naar het schijnt, waarbij er 75 in de richting van Kaka gaan.
Zouden dat soort deals uiteindelijk niet ook voor enorme verschillen zorgen in de selectie? Straks heb je er iemand rondlopen die er al 3 of 4 jaar speelt, Engels is en dan komt er even iemand binnenwandelen die minimaal 4 keer zoveel gaat verdienen.
Ben erg benieuwd hoelang dit sprookje doorgaat.
Dit is geen club meer. Er zijn weinig dingen die een supporter van club zouden kunnen doen veranderen, maar ik zou het echt niet gek of verraad vinden van echte City fans... dit heeft toch niets meer met je club te maken zo?quote:
Wel een heel verschil Kaka of De Jongquote:Middenvelder HSV in beeld bij Manchester City Sjeik wil De Jong
MANCHESTER - Manchester City heeft interesse in Nigel de Jong. Eigenaar Mansour Bin Zayed Al, een steenrijke oliesjek, zou de Oranje-international tijdens de winterstop aan de selectie willen toevoegen. Dat meldt het Duitse persbureau DPA. De Jong heeft nog een doorlopend contract bij zijn huidige club Hamburger SV.
Manchester City houdt ook hoop op de Braziliaan Kaka van AC Milan. De Engelse club zou 150 miljoen euro voor de spelbepaler hebben geboden
Telegraaf
Ze staren zich daar zo blind met haat op United dat de supporters het weinig uitmaakt volgens mij. Alles om United te passeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is geen club meer. Er zijn weinig dingen die een supporter van club zouden kunnen doen veranderen, maar ik zou het echt niet gek of verraad vinden van echte City fans... dit heeft toch niets meer met je club te maken zo?
Ik denk dat City ze beide wilquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wel een heel verschil Kaka of De Jong
Merk ik inderdaad ook op andere voetbalfora, veel supporters zijn er juist blij mee omdat ze nu United het vuur aan de schenen kunnen gaan leggen. Waar is dan je trots vraag ik me af?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ze staren zich daar zo blind met haat op United dat de supporters het weinig uitmaakt volgens mij. Alles om United te passeren.
Zou idd kunnen , en aangezien ze er bij AC Milaan van uit gaan dat hij vandaag zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld lijkt het idd goed te komen voor de supporters van Man City.quote:
quote:806 Teletekst za 17 jan
***OETBAL******************************
**** Akkoord City met HSV over De Jong
**Manchester City heeft met Hamburger
SV een akkoord bereikt over de overname
van Nigel de Jong.
De 24-jarige middenvelder moet zelf nog
wel met The Citizens onderhandelen.De
Jong had nog een contract tot aan het
einde van het seizoen bij HSV.Hoeveel
de kapitaalkrachtige Engelse club voor
de Oranje-international betaald heeft,
is niet bekendgemaakt.Naar verluidt is
met de transfer bijna twintig miljoen
euro gemoeid.
Er is geen enkel verschil met pakweg Chelsea of Manchester United. Het enige verschil is dat de sjeiks nog 10x zo rijk zijn. De Premier League is ziek, en City speelt het spelletje gewoon mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is geen club meer. Er zijn weinig dingen die een supporter van club zouden kunnen doen veranderen, maar ik zou het echt niet gek of verraad vinden van echte City fans... dit heeft toch niets meer met je club te maken zo?
United heeft alles zelf opgebouwd, ze waren iets van 1 miljard waard toen ze werden overgenomen. Sindsdien hebben ze alleen maar minder uitgegeven.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er is geen enkel verschil met pakweg Chelsea of Manchester United. Het enige verschil is dat de sjeiks nog 10x zo rijk zijn. De Premier League is ziek, en City speelt het spelletje gewoon mee.
Inderdaad. En Chelsea was als club al verder toen het werd overgenomen. Betaalde weliswaar veel geld voor spelers maar ze hebben nooit dit soort bedragen uitgegeven en behalve Shevchenko zelfs geen echte wereldsterren gekocht.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
United heeft alles zelf opgebouwd, ze waren iets van 1 miljard waard toen ze werden overgenomen. Sindsdien hebben ze alleen maar minder uitgegeven.
United heeft in haar verleden ook vast gulle investeerders gehad die de club verder geholpen hebben. Daarnaast hebben ze een enorme schuld net als Chelsea, enige verschil is dat laatstgenoemde de schuld heeft aan slechts 1 persoon.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
United heeft alles zelf opgebouwd, ze waren iets van 1 miljard waard toen ze werden overgenomen. Sindsdien hebben ze alleen maar minder uitgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |