Mijn nieuwe vinding: Ctrl inhouden + klik op link= nieuw tab of Shift-Klik= nieuw venster. Echt relaxt!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:16 schreef leolinedance het volgende:
Ik blijf het irritant vinden dat ik met rechter muisknop en klikken een nieuw venster open waar ik gewend was een tabblad te openen. Valt hier iets aan te doen?
Dat is vrij generiek, dat werkt onder IE en FF ook zoquote:Op donderdag 4 september 2008 22:28 schreef shroomer het volgende:
[..]
Mijn nieuwe vinding: Ctrl inhouden + klik op link= nieuw tab of Shift-Klik= nieuw venster. Echt relaxt!
Hehe oja via die pagina ben ik er ook op gekomenquote:Op donderdag 4 september 2008 22:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is vrij generiek, dat werkt onder IE en FF ook zo. Een paar pagina's geleden stond er een linkje naar de verschillende toetscombinaties. Erg makkelijk als je er eenmaal aan gewend bent
je kunt de tab van het nieuwe venster naar het oorspronkelijke venster slepenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:16 schreef leolinedance het volgende:
Ik blijf het irritant vinden dat ik met rechter muisknop en klikken een nieuw venster open waar ik gewend was een tabblad te openen. Valt hier iets aan te doen?
netjes. kunnen ook alle linuxusers overstappenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:47 schreef whoops het volgende:
Zie hier Chrome onder Linux (via Wine)...
[ afbeelding ]
Mwah, een native browser werkt toch net iets prettiger...quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:01 schreef Danny het volgende:
[..]
netjes. kunnen ook alle linuxusers overstappen
Het zijn nog aardig wat stappen die je moet doorlopen. Kan me voorstellen dat de gemiddelde gebruiker liever wacht tot de linuxclientquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:01 schreef Danny het volgende:
[..]
netjes. kunnen ook alle linuxusers overstappen
jah, zal vast niet héél lang durenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Het zijn nog aardig wat stappen die je moet doorlopen. Kan me voorstellen dat de gemiddelde gebruiker liever wacht tot de linuxclient
quote:Same CL as 448. Had to redo it.
Change the default download path if needed, in Vista it could be set tothe
destkop which is a risky location.- Remove reading the download location from IE
in vista.BUG=b/1355855
This was already LGTmed
Review URL: http://codereview.chromium.org/462
quote:Attempt at fixing crash. I believe this is happening during session
end, which has a different shutdown path and is possible for the model
to be deleted before the view.
I'm also adding checking to XPFrame/VistaFrame to make sure the
BookmarkBarView doesn't have a parent in the destructor. This
shouldn't be possible, but I'm adding the check to be sure;)
BUG=1359852
TEST=make sure you don't see problems with bookmarks
Review URL: http://codereview.chromium.org/440
moet je het back knopje even ingedrukt houden, dan krijg je die lijst ook.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:19 schreef VegaKip het volgende:
Weet iemand of je het aantal 'meest bezochte pagina's' op de startpagina ook kunt veranderen?
Wat ik mis is dat je als je een paar sites terug wilt, dat je dan ook 5x moet klikken op vorige. Bij FF kun je een lijstje krijgen zodat je meteen zoveel pagina's terug kunt.
Ah inderdaad, bedanktquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:50 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je het back knopje even ingedrukt houden, dan krijg je die lijst ook.
he leuke truuk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:50 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je het back knopje even ingedrukt houden, dan krijg je die lijst ook.
Back ingedrukt houdenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:24 schreef fotostarter het volgende:
Ik kan die Home knop niet vinden.
Schaam mem kapot.
Rechts naast de adresbalk ga je naar die sleutel, opties, 'knop startpagina...' aanvinken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:24 schreef fotostarter het volgende:
Ik kan die Home knop niet vinden.
Schaam mem kapot.
Hartelijk dank Vegakiepkequote:Op vrijdag 5 september 2008 09:34 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Rechts naast de adresbalk ga je naar die sleutel, opties, 'knop startpagina...' aanvinken.
het beste trucje is imo nog het naar een nieuw venster slepen (en weer terug slepen en over en weer slepen) van tabbladen. Echt geniaal. Ik heb nog weleens dat ik dingen wil knippen en plakken van het ene tabblad naar het andere en dan zit ik steeds te kutten in een verkeerd tabblad enzo. Nu sleep ik gewoon even een tabblad uit de browser, zet 'm er naast, kopieer wat ik moet hebben en sleep 'm daarna weer terug. ideaal.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:17 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
he leuke truuk!
volgens mij zit dit ding helemaal vol met van die verborgen truukjes.
Kan ook gewoon in Firefox hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:48 schreef Danny het volgende:
[..]
het beste trucje is imo nog het naar een nieuw venster slepen (en weer terug slepen en over en weer slepen) van tabbladen. Echt geniaal. Ik heb nog weleens dat ik dingen wil knippen en plakken van het ene tabblad naar het andere en dan zit ik steeds te kutten in een verkeerd tabblad enzo. Nu sleep ik gewoon even een tabblad uit de browser, zet 'm er naast, kopieer wat ik moet hebben en sleep 'm daarna weer terug. ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |