Ik heb dat met Mees, dat vind ik echt de schattigste jongensnaam die er is, maar als je dan denkt aan een boom van een vent die zich zn levenlang als Mees voor moet stellen dan denk je toch oh nee laat maar...quote:Op maandag 15 september 2008 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Jeljer-Sjoerd klinkt dan nog vrij normaal
Ik snap best dat je een aparte naam wilt geven, maar sommige mensen lijken er totaal niet bij stil te staan dat hun kind 80 jaar met zo'n naam voort moet
Er zijn een hoop namen die leuk klinken voor kleine kinderen maar als volwassene ga je je ervoor in een hoekje zitten schamen...
Die krijgen 's avonds een bordje wormenquote:Op maandag 15 september 2008 09:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een gezin met dochter Merel en zoon Mees vind ik dan weer niet kunnen.
Nog net niet maar ze kregen wel tot hun zesde regelmatig nog een potje olvaritquote:Op maandag 15 september 2008 09:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die krijgen 's avonds een bordje wormen
Is wel iets voor in een kinderboekquote:Op maandag 15 september 2008 10:08 schreef p_iglet het volgende:
merel en mees vind ik dan weer leuk voor een tweeling
Is Ree dan een meisje?quote:Op maandag 15 september 2008 09:54 schreef Iksje het volgende:
Ik heb een Merel gekend die heel blij was met haar zusje (een nakomertje) want een broertje had Arent geheten...
En in onze naambestanden zit een gezin waarvan de kinderen Ree, Wolf en Merel heten. Er is nog een broertje maar ben even kwijt of die nu Arent of Evert heet. In elk geval een bos vol
Daar heb je weer een Meesquote:Bridget Maasland is zaterdag in een Amsterdams ziekenhuis bevallen van een jongetje. Dat vertelde de presentatrice vandaag in het radioprogramma van Ruud de Wild op Q-Music. Bridget en haar vriend Pepijn hebben het jongetje Mees Kingston genoemd
Ik kreeg pas een geboortekaartje van Mees, en zijn grote zus heet dus Merelquote:Op maandag 15 september 2008 @ 09:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een gezin met dochter Merel en zoon Mees vind ik dan weer niet kunnen.
En Mijs vind ik heel mooi maar zou ik niet doen in het kader van te apart.
Ja mijn voorbeeld was ook geen fictiequote:Op maandag 15 september 2008 12:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kreeg pas een geboortekaartje van Mees, en zijn grote zus heet dus Merel
Krijg er een beetje een Stenaline gevoel vanquote:Op maandag 15 september 2008 12:45 schreef Sjeen het volgende:
Ik zag gisteren een geboortekaartje van Caithline, voor mijn gevoel klopt dat niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |