Mijn oma was van 1909quote:Op donderdag 11 september 2008 17:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Eefje en Evi zijn best vooruitstrevende namen in de tijd van je oma (neem aan dat ze niet zo jong meer is) evi hoor je tegenwoordig ook best veel. is allemaal een verbastering van Eva
Er is toch niks mis met Eva? En gewoon een kwestie van overal waar je voortaan komt je voorstellen als eva en bij roepnaam eva invullen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Eva zal ik zelf niet voor kiezen ivm die reacties daarop. Overal staat toch als naam Evita ingevuld. En iedereen weet dus ook dat ik zo heet.
Ik heb bij een Roemer in de klas gezetenquote:Op zondag 14 september 2008 22:25 schreef Hellen-O het volgende:
wat vinden jullie van Roemer? (Mijn schoonzus heeft net een zoon gekregen.)
Eerst vond ik het een vreselijke naam, maar nu begin ik eraan te wennen en vind ik het toch wel mooi.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:28 schreef bixister het volgende:
is een heel oude naam toch? ik vind 'm best mooi. beter dan riemert, wat mij betreft (en natuurlijk ook beter dan riangelomaar ja, dat geldt voor bijna elke naam.
)
Mwah, ik had een Albino in de klas. Dat vonden we toen ook al behoorlijk vreemdquote:Op maandag 15 september 2008 09:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Slik en Baer![]()
Ik probeer te bedenken of er "vroeger" ook al van die idiote namen werden gegeven of dat dit echt iets is van deze tijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |