Zou ik anders de naam noemen?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er een musical van Carmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik eigenlijk ook wel.... je hoort het idd niet vaak, maar toch best een mooie naam. Ben je ook vernoemd naar de bekende Evita?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:23 schreef bixister het volgende:
ah, nou best een mooie naam FR!
Ik wist niet dat er een musical van was weer wat geleerd.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zou ik anders de naam noemen?
kijk maar! http://www.carmenmusical.com/content.php
Klopt, is idd Scandinavisch.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Jokke schijnt scandinavisch te zijn maar dan had ik toch voor een andere naam uit scandinavie gekozen (lars/bjorn oid) maar Jokke nee vooral niet in Nl jokke mag niet jokken Jokke is een jokkebrok dat doe je je kind toch niet aan?
Ik vind het ook een mooie naamquote:Op donderdag 11 september 2008 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Evita is toch best mooi? In de kapsalon werkt een meisje met deze naam en ik vind het altijd wel wat hebben hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |