Miejels ongeveer...quote:Op donderdag 11 september 2008 12:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Miëls? twee happy meals. Of meer mi-els??
Creatief hoor![]()
Broos vind ik wel lief. In de trant van Mees enzo.
Even je profiel gelezen Renee dusquote:Op donderdag 11 september 2008 13:36 schreef Rewimo het volgende:
Bij Mees moet ik toch echt aan de vogeltjes in de tuin denken
En Pepper, zo heet de kat van mijn schoonzusje![]()
Er zijn toch echt namen waarvan ik denk: waarom doe je je kind dat aan? Namen met een dubbele betekenis, namen die iemand zijn hele leven moet spellen...
Al moet ik zeggen dat je dat niet altijd kunt voorkomen. Christan wordt hier in Duitsland altijd aangesproken met Christ-i-an en dat je Renée kunt heten als vrouw vinden ze helemaal maarIk word altijd heel raar aangekeken als ze weer eens "Herr M." roepen en ik opsta
Dat klinkt wel erg raadselachtig en nu ben ik ook wel nieuwsgierig geworden.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn naam is heel veel in het nieuws en op de tv geweest.
Ik kon zelfs zeggen dan ik naar mezelf ging.
Moest ik ook meteen aan denken!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:52 schreef Moonah het volgende:
Gheghe, doet me denken aan Phoebe.
In The catcher in the rye (geloof ik...) las ik die naam de hele tijd als P-hoob. Tijdens mijn mondeling examen snapte mijn docent niet wat ik bedoelde. Ik uitleggen. Hij: "Oh, Fiebie!".
En Penelope heeft ook even geduurd voor ik wist hoe dat in het echt klinkt.
Shiobhan daarentegen wist ik wel.
Bananarama, voor mijn generatiegenoten.![]()
Ja Jikke voor een jongen.... later hoorde ik ook dat dat vooral een meisjesnaam is. Hun andere zoon heet Siebe.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Jikke voor een jongen? Dat ken ik alleen als een meisjesnaam.
Ah, friesche voorkeuren.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja Jikke voor een jongen.... later hoorde ik ook dat dat vooral een meisjesnaam is. Hun andere zoon heet Siebe.
Yeps en volgens mij zijn ze helemaal niet Fries... geboren en getogen Twents. Maar ja op zich maakt dat natuurlijk niet uit...quote:
Dan denk ik meteen aan een bonbonnerie is wel lekker maar nee ook geen echt mooie naam.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:10 schreef snoopy het volgende:
net hier op straat, een jongetje: Bonne
Ik denk dan meteen aan het Sinterklaasliedje: Bonne, bonne gooi wat in mn lege tonne, gooi wat in mn laarsje, dankje sinterklaasjequote:Op donderdag 11 september 2008 15:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan denk ik meteen aan een bonbonnerie is wel lekker maar nee ook geen echt mooie naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |