quote:Op donderdag 4 september 2008 20:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Noa diss'n weer een friss'n![]()
Savonds
Wanneer?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
oow gezellig. dat wordt spammen met San
als we beide tijd hebbenquote:
Hardlopenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:24 schreef Blawh het volgende:
Sterkte Samzz.
* Blawh gaat even een stukje hardlopen.
Klopt,quote:
Ik kan niet kiezen tussen voetbal en hardlopen.. Maar ik wil beiden heel graag!!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt,ik had er altijd een schijthekel aan. Sinds ik niet meer voetbal ben ik begonnen met hardlopen, zo'n 2x per week en ik vind het nu mooi wark.
Ik heb gedwongen een keuze moeten maken voor het hardlopen, voetbal is toch wel veel mooier hoor. Vooral het sociale gedeelte en de 3e helft.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen tussen voetbal en hardlopen.. Maar ik wil beiden heel graag!!![]()
Combineren kan niet!! Dus nouja, in de winterstop ga ik weer volle bak wedstrijden meepakken denk ik!
Thanksquote:Op donderdag 4 september 2008 20:24 schreef Blawh het volgende:
Sterkte Samzz.
* Blawh gaat even een stukje hardlopen.
Ja inderdaad, en ik HOU ook echt gewoon van voetbal!quote:Op donderdag 4 september 2008 21:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb gedwongen een keuze moeten maken voor het hardlopen, voetbal is toch wel veel mooier hoor. Vooral het sociale gedeelte en de 3e helft.
Naar de wc?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:58 schreef rulerofdeath het volgende:
behalve als mijn bier op is. dan moet je hard lopen.
nee. zorgen dat ik nieuw bier krijgquote:
PICSquote:Ik heb net het haar van m'n Zweedse collegatje geverfdHahaha, ik ga zo hard lachen als het oranje word! Dat mengseltje had echt een nare kleur
Ik loop geen wedstrijden, loop gewoon voor mezelf om een beetje in conditie te blijven he. Voordeel van lopen is wel weer dat je meer kunt afzien dan over het algemeen tijdens een voetbalwedstrijd (behalve voetbal op zondagochtend, maar dat is anders afzienquote:Op donderdag 4 september 2008 21:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en ik HOU ook echt gewoon van voetbal!
Maar hardlopen vind ik ook super!!![]()
Hardlopen is JIJ tegen de rest... Je kunt niet afgeven op de rest, je zult het toch zelf moeten doen!!
En dat vind ik nou juist zo cool!![]()
Heel in de verte de #1 zien lopen, alles geven om hem in te halen, 5 meter voor de finish inhalen en de 1e prijs binnenslepen
grote jongen. lekker getraind?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:19 schreef Rumille het volgende:
Sterkte Samzz
Net terug van training.
grote meidquote:Op donderdag 4 september 2008 21:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wolvecamp..
daar heb ik ook les gehad ......
Wil ook weer proberen te beginnen met hardlopen. Zaterdag maar eens ff 10 minuutjes mee pikkenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik loop geen wedstrijden, loop gewoon voor mezelf om een beetje in conditie te blijven he. Voordeel van lopen is wel weer dat je meer kunt afzien dan over het algemeen tijdens een voetbalwedstrijd (behalve voetbal op zondagochtend, maar dat is anders afzien). Afzien is wel weer fijn.
dat is aan de kant van het spoorquote:Op donderdag 4 september 2008 21:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wil ook weer proberen te beginnen met hardlopen. Zaterdag maar eens ff 10 minuutjes mee pikken!
Wolvecamp, hebben we daar niet ook niet les gehad Bas? Naam komt me bekend voor maar weet t niet meer
Ja, hebben we wel een paar keer gehad. Als je vanuit de kantine richting MIM (Haanstra) loopt ga je rechtsaf, dan loop je richting die nerdafdeling. (1e verdieping), wij hadden meestal op de daar rechtonder, op de begane grond, les als we in Wolvecamp waren.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wil ook weer proberen te beginnen met hardlopen. Zaterdag maar eens ff 10 minuutjes mee pikken!
Wolvecamp, hebben we daar niet ook niet les gehad Bas? Naam komt me bekend voor maar weet t niet meer
Dank jequote:Op donderdag 4 september 2008 21:19 schreef Rumille het volgende:
Sterkte Samzz
Net terug van training.
ow, nou, doot henig anquote:Op donderdag 4 september 2008 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ja ik ga eens proberen te slapen...
Trusten mannen
joowquote:
Hoe voel je je de 'morning after'?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ja ik ga eens proberen te slapen...
Trusten mannen
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, hebben we wel een paar keer gehad. Als je vanuit de kantine richting MIM (Haanstra) loopt ga je rechtsaf, dan loop je richting die nerdafdeling. (1e verdieping), wij hadden meestal op de daar rechtonder, op de begane grond, les als we in Wolvecamp waren.
Afgelopen jaar heb ik overal les gehad: L, Wolvecamp, Schierbeek, Elderink, Haanstra en nog een paar keer tentamen bij zo'n helemaal afgelegen gebouw.Eerste jaren heb je nog een beetje een normaal rooster, daarna mag je overal heen.
Gelukkig geen les meer, volgende week maar afstudeerplek proberen te fixen.
7 uurquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:06 schreef rulerofdeath het volgende:
Gitarist
moest je er weer lekker vroeg uit?
quote:
Eikelquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik lekker niet. Ik ben er net uit
quote:
Mwah, valt mee vergeleken met de rest van de weekquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
hej n drukke dag vandaag dan?
ooow, dus een niks-doen-dagje voor jouquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwah, valt mee vergeleken met de rest van de week
Dat nog net nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ooow, dus een niks-doen-dagje voor jou
beetje jammerquote:
mijn hok opruimenquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn hok opruimenen vanavond naar mooi wark
Hoiquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:49 schreef Hengelow het volgende:
Hee goeiedag.. zet er maar nog een Hengeloer bij
En welkom op Fok!quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:49 schreef Hengelow het volgende:
Hee goeiedag.. zet er maar nog een Hengeloer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |