quote:Op donderdag 4 september 2008 18:21 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft die ook zo'n bladwijzerwerkbalk met van die knoppen?
Neuken?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:52 schreef Samzz het volgende:
Jongens!
Ik ben gedumpt, waardoor ik ben vervallen in het geen leven meer hebben en zal derhalve dus ook weer vaker hier te vinden zijn... Gódver, ik ben een wrak.
In m'n huidige toestand zou ik nog ja zeggen ookquote:
Aaah! Het komt wel goed schatjequote:Op donderdag 4 september 2008 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
In m'n huidige toestand zou ik nog ja zeggen ook
aaahquote:Op donderdag 4 september 2008 18:52 schreef Samzz het volgende:
Jongens!
Ik ben gedumpt, waardoor ik ben vervallen in het geen leven meer hebben en zal derhalve dus ook weer vaker hier te vinden zijn... Gódver, ik ben een wrak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
hej der nog nie genoeg aan je pik hangen?quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aaahhet is toch wat.
op?
neuken?
ik kom morgenvroeg wel langsPoehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eerst morgen bij m'n ma uithuilen enzo. En dan zondag naar m toe om alles even te bespreken... er is zoveel niet duidelijk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hahahah, Iets teveel informatie gegeven volgens mijquote:Op donderdag 4 september 2008 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej der nog nie genoeg aan je pik hangen?
Ja, heb ik wel wat aan. Heus... doordat iedereen het zegt, ga ik het nog geloven ookquote:Op donderdag 4 september 2008 19:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Aaah! Het komt wel goed schatje![]()
Heb je nu niks aan, weet ik wel...
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hahahah, Iets teveel informatie gegeven volgens mij![]()
Het gaat goed inderdaad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |