Hahahaquote:Op woensdag 3 september 2008 17:39 schreef R4NCOR het volgende:
Ok dit is eigenlijk meer een chat. Ik bedoel. Dat is amper Slow te noemen. Toch.
tjah, het is wel eens sneller gegaan. 2 topics langquote:
Met David toen, toch?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, het is wel eens sneller gegaan. 2 topics lang
en San en jou. volgens mij waren er toen wel meerdere luiquote:
Enschede.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
thuis als in enschede of thuis als in nijverdal?
Toen stonden San, jij en ik op 1, 2 en 3 in de Dagcijfersquote:Op woensdag 3 september 2008 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en San en jou. volgens mij waren er toen wel meerdere lui
Geen grappen over mijn toekomstige collega'squote:Op woensdag 3 september 2008 17:42 schreef rulerofdeath het volgende:
dat duurt dus alsmaar langer. het lijkt de overheid wel
wtf doe jij voor opleiding dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen grappen over mijn toekomstige collega's
Staats - en Bestuurskunde.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wtf doe jij voor opleiding dan?
klopt. dat ging best leukquote:Op woensdag 3 september 2008 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moeten we eigenlijk nog eens doen
en wat wou je later gaan doen dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Staats - en Bestuurskunde.
Misschien wel jaquote:Op woensdag 3 september 2008 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat wou je later gaan doen dan?
de politiek in?
dat lik mie wa zo veschriklijkquote:
Mie niequote:Op woensdag 3 september 2008 19:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat lik mie wa zo veschriklijk
aj maar neet zo'n achterlijk'n controleur wordt. doar hek wa zo'n hekel anquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nee, geen Gestapo.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aj maar neet zo'n achterlijk'n controleur wordt. doar hek wa zo'n hekel an
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:22 schreef rulerofdeath het volgende:
hoe laat bint de coffeshops in enschede altijd los?Ik heb geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Wil je daar iets mee zeggen?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:
eindelijk weer eens een fatsoenlijk bedacht TT
-knip-
dan ist goedquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil je daar iets mee zeggen?
krijgen we die simpele discussie weerquote:Op woensdag 3 september 2008 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je roept het over jezelf af. Je bent voor ajax. I rest my case.
quote:
Zegt een PSV'erquote:Op woensdag 3 september 2008 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
en dat bedoel ikquote:
Nee. Hij lacht ajax ook uit.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:21 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je mond houden![]()
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:21 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je mond houden![]()
Jij bent de enige PSV-er hier. Roycoquote:Op woensdag 3 september 2008 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Hij lacht ajax ook uit.
Dat is een uiterst infantiel argument.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij bent de enige PSV-er hier. Royco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik probeerde te laten merken dat je dat voetbal gebakkelei wel in VBL mag latenLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
jezus christusHehehe, wat jij wil jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik probeerde te laten merken dat je dat voetbal gebakkelei wel in VBL mag laten
Brutal. Fucking. Metal.
mooiquote:Op woensdag 3 september 2008 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, wat jij wil jongen
Geen gebakkelei in VBL.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik probeerde te laten merken dat je dat voetbal gebakkelei wel in VBL mag laten
maar ik wil dat ook niet hierquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik wil dat ook niet hier
begin er dan ook niet meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |