tjah, ik moet nog 6 vakken ofzo halen en dan kan ik afstuderen. die vakken zijn verspreid over het hele jaarquote:Op woensdag 3 september 2008 16:01 schreef Blawh het volgende:
Ik heb al mijn vakken al gehaald, geen Saxion meer dus. Moet alleen nog afstuderen, volgende week gesprek over.
Dat is minder. Ik moest vorig jaar nog verschrikkelijk veel, door de nieuwe regel (alles max. 2x per jaar proberen) heb ik opeens besloten om er maar wat voor te gaan doen en daardoor heb ik nu alles gehaald. Zelfs voor het eerst in de hoofdfase 8'en en 9's gehaald, eerst waren het allemaal 6'jes bijna.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik moet nog 6 vakken ofzo halen en dan kan ik afstuderen. die vakken zijn verspreid over het hele jaar
Mwah, valt nog best mee eigenlijk. Enige verschil is dat ik nu wel alle colleges en extra colleges heb gevolgd. Ook heb ik er wel een paar uur voor gezeten, maar nog steeds niet al te veel voor gedaan. CE is niet zo'n extreem moeilijke studie.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:07 schreef rulerofdeath het volgende:
bliksems. dan buj nog aardig aant blokken aan geweest. ik heb dit kwartiel maar 2 vakken. en daardoor hek zoveel vrije tijd. vanaf volgende week ga ik op woensdag werken.
feyenoord en ajaxquote:
ok. lessen volgen wil ook altijd helpenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, valt nog best mee eigenlijk. Enige verschil is dat ik nu wel alle colleges en extra colleges heb gevolgd. Ook heb ik er wel een paar uur voor gezeten, maar nog steeds niet al te veel voor gedaan. CE is niet zo'n extreem moeilijke studie.
Ook gelijk 1 van de laatste keren dat Heracles hoger staat dan Twente!!quote:
zolang ajax en feyenoord onder twente en heracles staan, maakt het mij niet uitquote:Op woensdag 3 september 2008 16:17 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ook gelijk 1 van de laatste keren dat Heracles hoger staat dan Twente!!
Daar was het mij niet om te doen, gewoon grappig dat Heracles daar staat. Dat Twente er boven of onder staat kan me weinig schelen.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:17 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ook gelijk 1 van de laatste keren dat Heracles hoger staat dan Twente!!
en wie de neuk ben jij?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Goedzo, direct SS's maken, want zal wel niet zo lang meer duren voordat Twente voorbij komt
Ik leg net uit dat het me niks boeit of Twente boven of onders ons staat, zolang Heracles maar goed presteert. Hoe durven jullie ons nog Calimero te noemen trouwens als je zelf zo reageert?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Goedzo, direct SS's maken, want zal wel niet zo lang meer duren voordat Twente voorbij komt
je bent ook wel een dol. het is geneens een screenshotquote:Op woensdag 3 september 2008 16:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
joowquote:Op woensdag 3 september 2008 17:24 schreef Rumille het volgende:
Moi!
thuis als in enschede of thuis als in nijverdal?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben trouwens ook weer thuis.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |