er komt geen sintelbaan in, voor de OS kunnen ze pas in 2021 gaan bouwen en de kans dat we dat krijgen is enorm klein. Dan ga je er niet nu al een sintelbaan in leggen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:28 schreef Juk het volgende:
[..]
Onder het uit te schuiven veld kan je die sintelbaan leggen.
Daarbij quote pfaf nogmaals de voorwaarden, ze moeten dicht op het veld zitten.
Kans dat er ooit op het nieuwe Wembley een OS wordt gehouden is 0.0. Kans dat er in het Stade de France een OS wordt gehouden is ook 0.0. Toch liggen ze er. rotterdam wil (voorlopig) het meest belangrijkste stadion van Nederland maken. Moeten ze het direct goed doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er komt geen sintelbaan in, voor de OS kunnen ze pas in 2021 gaan bouwen en de kans dat we dat krijgen is enorm klein. Dan ga je er niet nu al een sintelbaan in leggen.
Weet ik niet. A: Door niemand van Heracles is het getal 19.000 overigens genoemd.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:59 schreef Moody het volgende:
BTW...Heracles naar 19.000 is goed nieuw voor het voetbal in Twente (Y)
Maar is dat niet een tikkie ambitieus wanneer je nu op 8500 zit met een wachtlijst van 500 mensen?
1 van de voorwaarden is dat de supporters dicht op het veld zitten. Met een sintelbaan eromheen lukt dat niet echt.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kans dat er ooit op het nieuwe Wembley een OS wordt gehouden is 0.0. Kans dat er in het Stade de France een OS wordt gehouden is ook 0.0. Toch liggen ze er. rotterdam wil (voorlopig) het meest belangrijkste stadion van Nederland maken. Moeten ze het direct goed doen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn duidelijke tekeningen. Tekeningen waarin je details kan zien, waarvan je kan aflezen of het mooi is of niet. Vergelijk dat voor de gein eens met dit:
[ afbeelding ]
Voor mij zelfs in de top 2 na de Galgenwaard.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:32 schreef Moody het volgende:
[..]
De budgetten van beide clubs lopen ook aardig uiteen he![]()
Ik durf best te beweren dat het stadion van Twente qua uiterlijk in de top-5 van Nederland zit.
quote:Vandaag is een delegatie Club-supporters even na de middag aan de ambtswoning van Vlaams minister-president Kris Peeters gaan aankloppen, om daar ter plaatse 34.000 PRO-handtekeningen voor het "Project-Loppem" aan de minister-president te overhandigen. De Club-fans werden door Kris Peeters persoonlijk ontvangen en konden gedurende een klein kwartiertje, onder massale pers- en televisiebelangstelling, hun standpunt aan de minister-president overmaken.
Benevens de 34.000 handtekeningen overhandigde Francis Vandewalle namens het PRO-actiecomité ook een door alle A-kernspelers van Club Brugge gesigneerde wedstrijdbal en een blauw-zwart shirt met rugnummer 1 en de naam Peeters aan de minister-president. "U bent de nummer 1 van Vlaanderen, en hopelijk bent u ook de nummer 1 bij het doorhakken van de finale knoop in het Brugse stadiondossier", was de boodschap die de Clubfans Kris Peeters meegaven. De minister-president beloofde dat zijn regering in eer en geweten zal beslissen in het bijzonder complexe dossier.
Ik denk zelfs 2de, na de Kuip. Of heeft 1 van jullie een beter stadion voor ogen (voetbal he, geen entertainment)quote:Op woensdag 3 september 2008 21:32 schreef Moody het volgende:
[..]
De budgetten van beide clubs lopen ook aardig uiteen he![]()
Ik durf best te beweren dat het stadion van Twente qua uiterlijk in de top-5 van Nederland zit.
De hoeveelste D-dag inmiddels?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:26 schreef blueangel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Vrijdag = D-dag
qua uiterlijk komt voor mij Het Kasteel als 2equote:Op donderdag 4 september 2008 00:17 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Ik denk zelfs 2de, na de Kuip. Of heeft 1 van jullie een beter stadion voor ogen (voetbal he, geen entertainment)
http://fcgroningen.blog.nl/stadionquote:De camerapalen die ter vervanging van stewards voor de Noordcurve zijn geplaatst worden misschien toch nog verwijderd. De commotie van de supporters (onder andere een boycot aan de Open Dag) was niet aan dovemansoren gericht. FC Groningen is in overleg geweest met een delegatie van de supportersvereniging en ze hopen morgen tot een besluit te komen of de palen blijven of dat er naar een alternatief wordt gezocht.
Sterker nog, er moet nog een architect worden gevraagd een nieuw stadion te ontwerpen. Waarschijnlijk heeft het 8-jarig neefje van de wethouder die tekeningen gemaakt.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:05 schreef dill het volgende:
[..]
![]()
Het gaat niet om het stadion, hoe vaak moet dat nog worden gezegd. Dit zijn ontwerpen van de herinrichting van het gehele gebied rondom De Kuip. De schetsen voor de nieuwe Kuip zullen pas worden gemaakt wanneer duidelijk is welk ontwerp voor de herinrichting is gekozen. Dus nogmaals, duidelijker kan niet...
Spannende dag ....quote:Op woensdag 3 september 2008 23:26 schreef blueangel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Vrijdag = D-dag
Idd, geen sintelbaan:quote:Op woensdag 3 september 2008 22:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er komt geen sintelbaan in, voor de OS kunnen ze pas in 2021 gaan bouwen en de kans dat we dat krijgen is enorm klein. Dan ga je er niet nu al een sintelbaan in leggen.
quote:,,Wij willen geen atletiekbaan. Het moet een stadion worden waar een echte voetbalsfeer hangt, maar waar ook weer popconcerten en andere evenementen gehouden kunnen worden".
Nummer 4 of 5 ... ik ben de tel ook al kwijtquote:
Imo de belangrijkste dag in de na-oorlogse geschiedenis van Club Brugge. Dit dossier bepaald of we binnen 15 a 20 jaar nog bestaan, en dat we onze rol aan de top van Belgie en de subtop van Europa kunnen vasthouden.quote:
De Galgenwaard vind ik persoonlijk het mooiste stadion van Nederland.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:17 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Ik denk zelfs 2de, na de Kuip. Of heeft 1 van jullie een beter stadion voor ogen (voetbal he, geen entertainment)
Philips Stadion vind ik ook een mooi stadion, van Groningen ziet er van binnen ook fraai uit. Denk dat ik de binnenkant van Groningen na de Kuip het mooiste vind.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:17 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
omdat de andere clubs/stadions er niet toe doenquote:Op donderdag 4 september 2008 18:47 schreef Gouranga111 het volgende:
Waarom is dit topic van een algemeen stadion topic eigenlijk gewijzigd in een Feyenoord stadion topic?
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:08 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat de andere clubs/stadions er niet toe doen
Nee zo te zien eerder voor elke supporterquote:Op donderdag 4 september 2008 19:31 schreef Maravilla het volgende:
http://www.fctwente.nl/images/upload/nieuws/2008-09-02-bouw4.jpg
Voor elke speler een eigen toilet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |