Je kunt ook stemmen voor de Radioring.quote:De Gouden Televizier-Ring 2007 is gewonnen door: De Wereld Draait Door (VARA)
De overige genomineerden waren Gooische Vrouwen (RTL) en Mooi Weer De Leeuw (VARA).
De Zilveren Televizier-Ster Man 2007 is gewonnen door: Paul de Leeuw (VARA)
De andere genomineerden waren Ruben Nicolai (BNN) en Matthijs van Nieuwkerk (VARA).
De Zilveren Televizier-Ster Vrouw is gewonnen door Anita Witzier (KRO).
De overige genomineerden waren Wendy van Dijk (RTL) en Yvon Jaspers (KRO).
De Gouden Stuiver 2007 was voor Het Huis Anubis (Nickelodeon).
De andere genomineerden waren De Club van Sinterklaas (Jetix) en Het Klokhuis (NPS).
quote:Gouden RadioRing 2007:
Theater van het Sentiment (KRO, Radio 2)
Eveneens genomineerd waren:
Giel! (VARA, 3FM) en MiddenIndeNachtRick (Radio 538)
Het Gouden Radio-Oortje:
De Top 2000 van Radio 2
3FM Serious Request - Huis Op de Neude en Radio Tour de France (Radio 2)
De Zilveren RadioSter Vrouw
Claudia de Breij (VARA, 3FM).
Jeanne Kooijmans (KRO, Radio 2) en Sophie Hillbrand (BNN, Radio 1)
De Zilveren RadioSter Man
Giel Beelen (VARA, 3FM)
Edwin Evers (Radio 538) en Frits Spits (KRO).
Goeie! Even bedenken of ik nog voor WIDM ga.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[ afbeelding ]
WIDM: Ik probeer het ieder jaar maar weer, dit geniale programma moet toch een keer winnen.
Beau: Held!
Sophie: Goede aanwinst voor TV-wereld.
Ik heb gewoon wat NAW gegevens verzonnenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:56 schreef DroogDok het volgende:
Ik wil helemaal mijn NAW gegevens niet aan de AVRO verstrekken, kan ik dan toch stemmen?
quote:AVRO: ‘Gouden Televizier-Ring 2008 breekt alle records’
Geplaatst op dinsdag 23 september 2008 om 13:27
De verkiezing voor de Gouden Televizier- Ring 2008 breekt volgens de AVRO alle records. Nog niet eerder brachten zoveel mensen hun stem uit. Hoofdredacteur Peter Houben van Televizier heeft een verklaring. “Voor het eerst worden de verkiezingen voor Gouden Televizier- Ring, maar ook voor de Gouden RadioRing, massaal ondersteund door allerlei acties op internetsites en in door de publieke en commerciėle omroepen zelfgemaakte promo’s op tv en radio“, zegt Houben vandaag.
“De banners op talloze websites en de promo’s bij de publieke en commerciėle omroepen werken“, zegt Peter Houben. “Op dit moment zijn al ruim 120.000 stemmen uitgebracht dat is een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar.”
De verkiezing van de Gouden Televizier-Ring en RadioRing verloopt uitsluitend via internet op televizier.nl. De stemming sluit op 26 september om 12.00 uur. Houben onderstreept dat de omroepen het publiek oproepen om op hun favoriete programma te stemmen. “Ėn dat is uniek voor deze verkiezing“, aldus een zegsvrouw van de AVRO. “Het onderstreept het belang dat aan deze prijzen wordt gehecht; het maakt eens temeer duidelijk dat alle omroepen de Gouden Ringen de belangrijkste tv- en radioprijzen vinden van Nederland.”
Het Gouden Televizier-Ring Gala is vrijdag 24 oktober om 20.30 uur te zien op Nederland 1. Net als vorig jaar zal Frits Sissing eerder op de avond, vlak voor het NOS Journaal, live verslag doen van de rode loper bij Koninklijk Theater Carré. In 2007 werd de rode lopershow door meer dan een miljoen mensen bekeken.
Zoeen onderschatting jegens mijn Gielioquote:Op woensdag 24 september 2008 13:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Giel als radioster kan ik begrijpen, maar Giel als televisiester?
Wie is de Mol, beste programma ooit op de Nederlandse televisie.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:41 schreef paultjuhhh het volgende:
WIDM ?
Zijn er nog geen nominees voor de radioring?
Hopen dat Giel is genomineerdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wie is de Mol, beste programma ooit op de Nederlandse televisie.
Morgen worden die bekend op www.radioring.nl
Geweldig programma idd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:44 schreef Bostonian het volgende:
Over Mijn Lijk vond ik een mooi programma. Maar wordt nooit genomineerd natuurlijk.
We waren zo dichtbij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:50 schreef VegaKip het volgende:
De nummers 4 t/m 10:
Gouden Televizier-Ring 2008
4. De Co-assistent (Net 5)
5. Over mijn lijk (BNN)
6. Wie is de Mol? (AVRO)
7. Draadstaal (VPRO)
8. Hello goodbye (NCRV)
9. Peter R. de Vries, misdaadverslaggever (SBS 6)
10. Boer zoekt vrouw (KRO)
Zie de FP.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik heb nergens nog gehoord wie er genomineerd zijn hoor
quote:Je kunt stemmen van 23 oktober 10:00 uur tot 24 oktober 14:00 uur. Stemmen die voor die of na die tijd binnenkomen, tellen niet mee.
Je kan je stem uitbrengen door te bellen of te sms'en.
Het telefonische stemnummer is:
0909-8850
(60 ct per gesprek + eventuele mobiele kosten)
Het SMS-stemnummer is:
5200
Sms Ring 1 voor Coen & Sander Show
Sms Ring 2 voor Giel!
Sms Ring 3 voor MiddenInDeNachtRick
(60 ct per ontvangen bericht)
Vergeet vrijdag niet live te kijken naar de uitreiking op Televizier.nl.
quote:Wendy van Dijks typetje Ushi beleeft een eenmalige comeback tijdens het Gouden Televizier-Ring Gala 2008, dat aanstaande vrijdag live op Nederland 1 wordt uitgezonden. Dat meldt de AVRO vandaag. Speciaal voor het televisiegala zal Wendy nog één keer in huid kruipen van de Japanse journaliste Ushi. Eindredacteur Gerben Bakker is blij dat Wendy eindelijk overstag is. “Ze is de afgelopen jaren veelvuldig gevraagd om nog een keer Ushi te zijn. Iedere keer zei ze nee“, zegt hij.
Ushi gaat voor het televisiegala op onderzoek uit en probeert op geheel eigen wijze te achterhalen wie dit jaar de felbegeerde Gouden Televizier Ring 2008 verdient. De afgelopen weken heeft het productieteam van de Gouden Televizier Ring hard gewerkt aan de opnames. Eindredacteur Gerben Bakker: “Wendy van Dijk is natuurlijk de koningin van de Gouden Televizier. Ik ben heel blij dat ze voor de 43ste editie van het gala van de Gouden Televizier Ring een uitzondering wil maken.”
Ushi heeft zich de afgelopen weken verdiept in de drie genomineerde programma’s: Gooische Vrouwen (RTL 4) , Mooi! Weer de Leeuw (VARA), en Op zoek naar Evita (AVRO). Ze zoekt vanuit haar speciale tv-studio in Japan contact met insiders van de genomineerden. Wendy van Dijk liet eerder al weten dat ze haar typetje Ushi mist. “Ik ben zo blij dat Ushi haar rentree maakt op de buis.”
Welke verrassingen Wendy van Dijk als Ushi exact voor de genomineerden in petto heeft is aanstaande vrijdag te zien tijdens het gala dat live wordt uitgezonden op Nederland 1.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:37 schreef IJsbergsla het volgende:
Omdat het radiogedeelte blijkbaar niet in een ander topic kon:
Op welk radioprogramma stem jij?
Genomineerden(radio) zijn:
Rick van Velthuysen met Midden in de nacht Rick
[ afbeelding ]
Giel Beelen met GIEL!
[ afbeelding ]
Coen Swijnenberg en Sander Lantinga met de Coen en Sander show
[ afbeelding ]
Ik stem Midden in de nacht Rick![]()
[..]