Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:32 schreef Het_hupt het volgende:
Een beetje deo is niet verkeerd, maar je moet dr niet bij lopen als de Etos idd
Hoe doe je dat dan; Een luchtje subtiel aanbrengen ?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:38 schreef misteriks het volgende:
diegenen die een walm meebrengen zijn haast zo slecht als die zweters...
een luchtje is een must, zij het met enige subtiliteit aangebracht
wat is volgends jou dan een echt luchtje??quote:Op woensdag 3 september 2008 13:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Axe, voornamelijk gebruikt door zweterige pubers![]()
Dat is toch wel zo'n smerig ruikende nep deo voor mensen die geen echt luchtje kunnen/willen betalen.
Doe dan niks op
Lekkere zure luchtenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
Luchtjes![]()
Ik hou er wel van, niet te zoet.
als jij er in 1 maand een grote fles gio doorheen jaagt, ruik je dan niet elke dag vrij sterk naar de gio????quote:Op woensdag 3 september 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb altijd Aqua de Gio de grote fles. Prima geurtje en bescheiden.
Alleen jammer dat die zooi zo duur is. Kan elke maand wel een nieuwe halen.
Er zijn heel veel lekkere luchtjes. Axe hoort daar niet bij. Het is dan ook een deo geen parfum.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat is volgends jou dan een echt luchtje??
ja idd goeie luchtjes zijn heel erg duur.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
door de nevel lopenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan; Een luchtje subtiel aanbrengen ?
Doe eens voor ?
echt zoon walm die in de hele school blijft hangen als hij daar is geweest.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Er zijn heel veel lekkere luchtjes. Maar mensen die dmv een goedkope zware deo walm hun zweetlucht willen maskeren daar kan ik toch echt niet tegen.
WTFquote:Op woensdag 3 september 2008 13:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja idd goeie luchtjes zijn heel erg duur.
Zelf heb ik ook een dure omdat me vaders vriendin long emfizeem heeft.
Dus kan ze niet tegen de meeste luchtjes
Zijn maar een paar, dus heb ik een puma kan moeilijk stinkend naar school gaan.
Goede smaakquote:Op woensdag 3 september 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Dat werd niet gevraagdquote:Op woensdag 3 september 2008 13:45 schreef misteriks het volgende:
TS heeft tekenen van schizophrenie, als je het mij vraagt
Da's inderdaad een heel erg lekker luchtjequote:Op woensdag 3 september 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
mis zit het wel in een klein flesje die heb je ook.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's inderdaad een heel erg lekker luchtje
Maar een fles per maand, hoeveel gebruik je dan per dag? Het is geen zwaar luchtje, dus dat scheelt, maar het lijkt em wat veel een flesje per maand
in de OP loopt TS nog bij hoog en laag te verkondigen dat het not done is; en een 15tal posts later blijkt hij zelf wel een luchtje te luchtenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat werd niet gevraagd
Maar ehm, ik zie geen verband tussen schizofrenie en het dragen van te veel parfum
ga weg met je axequote:
puma een duur luchtje noemen is best wel euhmm.... ach... nuf said!quote:Op woensdag 3 september 2008 13:42 schreef superXmacho het volgende:
Zelf heb ik ook een dure omdat me vaders vriendin long emfizeem heeft.
dus heb ik een puma
Als je iedere maand nieuwe moet halen vraag ik me af hoeveel jij gebruiktquote:Op woensdag 3 september 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
\quote:Op woensdag 3 september 2008 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
puma een duur luchtje noemen is best wel euhmm.... ach... nuf said!
als jij het zegtquote:Op woensdag 3 september 2008 13:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
\
Zijn wel dure puma's en als je het vergelijkt met de andere normale parfums zijn natuurlijk veel duurdere luchtjes.
Maar ik loop teminste niet met een deo van 4 euro. dan is puma in verhouding wel duur
Ik begrijp niet waarom jongens altijd zo lopen te kankeren als ze wijvendeo opkrijgen(per ongelukquote:Op woensdag 3 september 2008 14:09 schreef afcajos het volgende:
Dit topic herrinnert mij weer aan iets![]()
Een tijdje geleden, toen met die enorme hitte zouden we uitgaan maar wilden nog ff wat deo opdoen, hitte = zweten namelijk![]()
Dus wij aan de kroegbaas vragen of ie nog ergens een deobus had staan, nou dat had ie wel. Komt ie terug met een deobus, wij (dronken als we waren) spuiten ons er helemaal mee onder. Totdat de kroegbaas begon te lachen, had die vent ons wijvendeo van zn vrouw gegevenLekker de hele avond naar van die sterke wijvendeo geroken
Doe mij een geurtje dat bij me past !quote:Op woensdag 3 september 2008 14:10 schreef Noorsbloed het volgende:
Koop dan een subtiel geurtje die bij je past
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS is een kutmod, was een kutuser en blijkt ook niet tegen een lekker ruikend luchtje te kunnen
lol wtfquote:Op woensdag 3 september 2008 14:13 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
![]()
Misschien de geur van een dennenappel in zijn anus.
EDT is gewoon prima. TS is een autist. En heeft verkeerde vrienden.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
lol wtf
een beetje eau de toilet (wc-water) kan echt geen kwaad. je mag best geroken worden. Beter dan zo'n zweetlucht alsof je aids hebt...
Dan is het niet de bedoeling dat ik er zelf naar ruikquote:Op woensdag 3 september 2008 14:12 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom jongens altijd zo lopen te kankeren als ze wijvendeo opkrijgen(per ongeluk), vrouwen doen toch express die deo op om lekker te ruiken voor de mannen, net als eau de toilette
Hoezo heb ik dan gelijk verkeerde vrienden ?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
TS is een autist. En heeft verkeerde vrienden.
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe mij een geurtje dat bij me past !
Of hoe vraag je dat in de winkel ?
Krijg je dan dat flesje met die gespierde mannetorso (gayluchtje) mee van de verkoopster
Uberpwnd.
Jean Paul Gaultier heet die trouwens.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt ?
Ik zeg alleen dat er wel honderden luchtjes zijn voor kerels die niet verstikken en niet ruiken naar chemische aanvalswapens.
Ah okay.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jean Paul Gaultier heet die trouwens.
En nee ik ben vandaag uber opgewekt. Zoals altijd.
Uhm ik bedoelde eigenlijk dat JPG voor homo's wasquote:Op woensdag 3 september 2008 14:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Of zoals de_boswachter zei:
Jean Paul Gaultier
Die vind ik zelf ook goed te doen.
Al heb ik nu zelf vaak Nature op
Juistquote:Op woensdag 3 september 2008 14:08 schreef Bliksems het volgende:
Gebruik gewoon zo een Nivea for Men deo-roller. Het helpt goed tegen de zweet lucht en je ruikt er niets van. Waarom zou je lekker moeten ruiken als je naar school/werk gaat. Ik doe alleen een luchtje op als ik afspreek met vrouwelijk schoon, of als ik uitga met vrienden.
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhm ik bedoelde eigenlijk dat JPG voor homo's was![]()
![]()
![]()
Echte mannen gebruiken PNG!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhm ik bedoelde eigenlijk dat JPG voor homo's was![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:49 schreef DroogDok het volgende:
TS zeurt over luchtes maar dompelt zich zelf wel elke dag onder in een veredelde plee verfrisser?
Douche gewoon elke ochtend en gebruik een fatsoenlijke deo, dan heb je al die onzin niet nodig.
Nee MPEGquote:
Ja,stront.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:29 schreef superXmacho het volgende:
Heb je nu ook al gay luchtjes??
OMFG !quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de andere kant: Ik ruik hetzelfde als een kamper
omdat je dezelfde smaak hebtquote:Op woensdag 3 september 2008 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Van de andere kant: Ik ruik hetzelfde als een kamper
`quote:Op woensdag 3 september 2008 15:36 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
U hebt smaak, die heb ik ook
Dus doordeweeks spuit die kerel lekker over je heen?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik heb nu overigens deze: Armani Attitude
[ afbeelding ]
En Bjorn Borg () voor doordeweeks.
Eens.quote:
Leuk garpje.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:46 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Dus doordeweeks spuit die kerel lekker over je heen?
Je hebt wel eens zo'n moment heah?quote:
Die heb ik ook ja!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:41 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Da's pas lekker!
Overigens eens met TS. Overdone is niet fijn, gewoon een normaal luchtje.
Hij bedoelt een beetje van een bepaald luchtje, semi-grappige prutsmod.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan; Een luchtje subtiel aanbrengen ?
Doe eens voor ?
Misschien aapt ie mij wel na, weet jij het!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
`
EUHM, als je dezelfde smaak hebt als maikuuull dan betekend dat niet dat maikuul smaak heeft
Vers zweet.... omg.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:55 schreef ondeugend het volgende:
Een man moet heel subtiel ruiken.... of licht naar vers zweet.
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen die een dikke vriend hebben.
Kijk, een echte vrouw! Top meid!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:55 schreef ondeugend het volgende:
Een man moet heel subtiel ruiken.... of licht naar vers zweet.
Vers zweet is sex.quote:
Je blaast hem zo omver.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen die een dikke vriend hebben.
Het erge bij Axe is dat je meteen ruikt dat het van Axe isquote:Op woensdag 3 september 2008 13:33 schreef superXmacho het volgende:
de meesten van axe die ruiken wel lkkr..
als ie maar wel lekker fris ruikt!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Angstzweet van de vrouw ja als ze mijn huge-leuter zien.
Even een tvp als reminder.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
geloof mij, nooit meer zweetplekken en een zweetlucht, hoeft niet eens een deo te gebruiken, elke 2 dage een beetje deppen...![]()
ik zweer hier al een paar jaar bij en dat bevalt prima!!!!
Zijn die twee extra e's nou echt zo veel werk?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:33 schreef superXmacho het volgende:
En der is ook 1 van lacosta, en 1 van puma die echt lkkr ruiken,,
Ik draag nieuwe-autospray.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou je al vent in godsnaam willen ruiken naar lavendel of vergeet-me-nietjes![]()
![]()
TS is degene die elke maand een nieuwe grote fles Gio nodig heeft, dan past klagen over overdone niet echtquote:Op woensdag 3 september 2008 15:41 schreef Blistering het volgende:
Overigens eens met TS. Overdone is niet fijn, gewoon een normaal luchtje.
het werkt ook werkelijk voor geen meter die troepquote:Op woensdag 3 september 2008 13:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Axe, voornamelijk gebruikt door zweterige pubers![]()
Dat is toch wel zo'n smerig ruikende nep deo voor mensen die geen echt luchtje kunnen/willen betalen.
Doe dan niks op
Axe ...quote:Op woensdag 3 september 2008 13:33 schreef superXmacho het volgende:
rollers werken beter dan spuitbussen, srsly.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen die rollers gebruiken.... Nog zoiets
Want AUW een spuitbus pitst zo onder de armen
Omfg.
QFT.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:03 schreef MASD het volgende:
[..]
rollers werken beter dan spuitbussen, srsly.
En zo is dat!!quote:Op woensdag 3 september 2008 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mannen die lekker ruiken![]()
Jij kan het misschien niet waarderen, maar ik zeker wel, liever een lekker geurtje dan een ranzige zweetlucht
Hugo Bossquote:Op woensdag 3 september 2008 18:09 schreef SuspendedAnimation het volgende:
TS stinkt en heeft zweetvlekken in zijn shirt.
Ik draag elke dag een luchtje. Burberry of Hugo Boss voor op kantoor en iets sensuelers () tijdens het uitgaan. Lijkt me niet meer dan normaal.
Je rook hem?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:07 schreef msnk het volgende:
OP, zat je vandaag toevallig in de metro 50 in Amsterdam?
Attitude is lekker ja. Heb ik ookquote:Op woensdag 3 september 2008 15:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik heb nu overigens deze: Armani Attitude
[ afbeelding ]
En Bjorn Borg () voor doordeweeks.
Eau de toiletquote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik doe overigens alleen Eau de toilet op als ik uitga, of (in mijn ogen) belangrijke mensen ga zien of op feest/verjaardagen.
Normaal hou ik het bij deo en m'n aftershave zou je kunnen ruiken.
Nogmaals: TS kan er niet mee omgaan
School. . . uhuh.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:42 schreef beverton het volgende:
nee boswachter jij loopt zeker elke dag rond op school in je door World of Warcraft bezweette t-shirt
Nee als man zijnde ga je lekker Eau de parfum spuitenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:39 schreef Bliksems het volgende:
[..]
Eau de toiletdat spul ruik je na 10 minuten al niet meer, dat spul is al vervlogen als je ergens anders aankomt.
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:39 schreef Bliksems het volgende:
[..]
Eau de toiletdat spul ruik je na 10 minuten al niet meer, dat spul is al vervlogen als je ergens anders aankomt.
Ja als het van de zwarte markt komt misschienquote:Op woensdag 3 september 2008 21:39 schreef Bliksems het volgende:
[..]
Zeg.....dat jij Italiaans met Duits verward is nog tot daar aan toe, maar dat je niet weet dat elk luchtje bij elk mens anders ruikt mag toch weleens tot je doordringen, Roma ruikt bij mij gewoon lekker..quote:Op donderdag 4 september 2008 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is zo'n pauperluchtje he. Echt het standaard BMW 316 luchtje.
andere nuances maar de basis geur is nogsteeds 't zelfde hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 08:34 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Zeg.....dat jij Italiaans met Duits verward is nog tot daar aan toe, maar dat je niet weet dat elk luchtje bij elk mens anders ruikt mag toch weleens tot je doordringen, Roma ruikt bij mij gewoon lekker..
Doe als je iets gaat kopen ook altijd wat op je huid en niet op een kartonnetje, nat karton ruikt anders dan een vochtige huid, en loop er dan een tijdje mee ( door het winkelcentrum ofzo) en maak daarna je keuze pas.
Ja, een grote fles per maand gebruiken is inderdaad heel bescheiden. Wat zal jij subtiel ruiken.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Nope. Ik ruik fris naar Badedas en Head & Shoulders.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:10 schreef Tuvai.net het volgende:
TS is er zo een die naar kaas en zweet ruikt.
Dat was dan ook de strekking van mijn verhaal.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:53 schreef zquing het volgende:
Vervolgens kies je er 2 uit en die probeer je dan uit op je huid
Last van roos?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nope. Ik ruik fris naar Badedas en Head & Shoulders.
Die witte fles met Ajax erop is om de douche te reinigen, smeer dat niet in je haar....quote:Op donderdag 4 september 2008 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Maar die shampoo staat in de douche dus
Idd, die je s'ochtends al van een meter of 10 ruiktquote:Op donderdag 4 september 2008 09:10 schreef Tuvai.net het volgende:
TS is er zo een die naar kaas en zweet ruikt.
Dat je na hem de lift niet in durft omdat die dan ruikt als een gymzaal uit de jaren vijftig van de vorige eeuw die nooit gelucht is geweest.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, die je s'ochtends al van een meter of 10 ruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |