Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:32 schreef Het_hupt het volgende:
Een beetje deo is niet verkeerd, maar je moet dr niet bij lopen als de Etos idd
Hoe doe je dat dan; Een luchtje subtiel aanbrengen ?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:38 schreef misteriks het volgende:
diegenen die een walm meebrengen zijn haast zo slecht als die zweters...
een luchtje is een must, zij het met enige subtiliteit aangebracht
wat is volgends jou dan een echt luchtje??quote:Op woensdag 3 september 2008 13:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Axe, voornamelijk gebruikt door zweterige pubers![]()
Dat is toch wel zo'n smerig ruikende nep deo voor mensen die geen echt luchtje kunnen/willen betalen.
Doe dan niks op
Lekkere zure luchtenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
Luchtjes![]()
Ik hou er wel van, niet te zoet.
als jij er in 1 maand een grote fles gio doorheen jaagt, ruik je dan niet elke dag vrij sterk naar de gio????quote:Op woensdag 3 september 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb altijd Aqua de Gio de grote fles. Prima geurtje en bescheiden.
Alleen jammer dat die zooi zo duur is. Kan elke maand wel een nieuwe halen.
Er zijn heel veel lekkere luchtjes. Axe hoort daar niet bij. Het is dan ook een deo geen parfum.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat is volgends jou dan een echt luchtje??
ja idd goeie luchtjes zijn heel erg duur.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb altijd Aqua de Gio de grote fles. Prima geurtje en bescheiden.
Alleen jammer dat die zooi zo duur is. Kan elke maand wel een nieuwe halen.
door de nevel lopenquote:Op woensdag 3 september 2008 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan; Een luchtje subtiel aanbrengen ?
Doe eens voor ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |