Plus benzine dan he? Dan wordt het een duur busje.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:56 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Djeez, bestel/haal die meuk gewoon in Duitsland.Kost je misschien een euro of 3 per busje.
Dan haal je het toch op de fiets.quote:Op zondag 7 september 2008 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Plus benzine dan he? Dan wordt het een duur busje.
Invoerrechten heb je bij DX of FC nooit last, zeker niet als je het al gift laat sturen. Omdat je toch geen verzendkosten betaald kun je net zo goed je bestellin opdelen in verschillende order.Ik heb ondertussen tientallen orders van 76,- euro bij DX geplaatst en nog nooit invoerrechten hoeven te betalen. Maak je daar dus maar niet druk om.quote:Op zondag 7 september 2008 11:25 schreef Kadooosh het volgende:
Als je over de ¤22 besteld is het dan slim om gewoon 2 bestellingen te maken, zodat je dus geen invoerrechten hoeft te betalen of gaan ze dit toch gewoon samen doen als je het dezelfde dag besteld.
Heb namelijk een aantal dingen die totaal ¤41 zijn..
Hoe betrouwbaar is dat automatische afschrijven bij paypall eigenlijk?
Kan je het dan ook terug storten als je account ofzo gejat is(kan meestal met automatische incasso toch?).
sku.1888 gewoon toevoegen, dan wordt het als gift verstuurd.quote:Op zondag 7 september 2008 14:30 schreef Noax het volgende:
Heb net alsnog even gevraagd of ze het als gift kunnen versturen...
Per 1 december hoef je je niet zo druk meer te maken, die flauwekul van maar 22 euro mogen invoeren, wat zijn dat voor kinderachtige bedragen?!
Ik had al een mail gestuurd, maar goed, hebben ze extra fanmail van me....quote:Op zondag 7 september 2008 14:31 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
sku.1888 gewoon toevoegen, dan wordt het als gift verstuurd.
Tot 3 maanden terug ofzo had ik een usericon van Al Bundyquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Ohja RacerDKB, waarom krijg ik bij jouw nickname/avatar meteen het gevoel dat je Al Bundy bent? Dat heb ik echt de hele tijd.
Ben jij zo'n pauper die in zijn eentje op de fiets zit en dan met een speaker muziek gaat draaien omdat hij te stupide is om een headset te kopen?quote:Op zondag 7 september 2008 15:49 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ben eruit, ik heb de Nokia MD-6 gekocht toch bedankt!
Of in de bus/trein, of met zijn matties op het schoolpleinquote:Op zondag 7 september 2008 17:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tot 3 maanden terug ofzo had ik een usericon van Al BundyJeweettoch die schreeuwende.
[..]
Ben jij zo'n pauper die in zijn eentje op de fiets zit en dan met een speaker muziek gaat draaien omdat hij te stupide is om een headset te kopen?
Nee alleen in een tussenuur en met maatjes als ze muziek willen, ik doe nooit speakers aan als andere er last van hebben dus ook niet in de trein etc omdat dat kortweg erg stoort voor andere, dat is inderdaad vreselijk irritant juistquote:Op zondag 7 september 2008 17:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Of in de bus/trein, of met zijn matties op het schoolpleinecht
vreselijk
kut
en
irritant
Ik probeer dus duidelijk te maken niet in een volle schoolkantine slimmerik, in een tussennuur althans bij ons zijn wij de enigste circa 10 mensen van de zelfde klas.quote:Op zondag 7 september 2008 17:43 schreef neo2000 het volgende:
In een volle schoolkantine dus..?
En matties == maatjes.
Wel vaag overigens dat de messen niet meer op sold out staan, maar de cross bows nog wel..
Aanstekers zijn ook nog sold out. Snap niet waarom de messen *ineens* wel mogen.quote:Op zondag 7 september 2008 17:43 schreef neo2000 het volgende:
Wel vaag overigens dat de messen niet meer op sold out staan, maar de cross bows nog wel..
Wtf, ik ben hier pas 1,5 maand.quote:Op zondag 7 september 2008 17:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tot 3 maanden terug ofzo had ik een usericon van Al BundyJeweettoch die schreeuwende.
[..]
126,8%quote:Op zondag 7 september 2008 21:09 schreef jusdOrange het volgende:
Wat is de kans dat als je een vlindermes bestelt, dat hij door de douane komt?
quote:Nee, messen mogen gewoon al weer van de chinese overheid, en aanstekers + andere dingen niet.
Het is geen foutje want de DX crew heeft op het forum gepost dat het weer kon.
En de messen waren niet het best verkopend, aanstekers verkochten beter..
quote:Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.
FM Transmitters zijn legaal geworden in Nederland.quote:Op maandag 8 september 2008 10:18 schreef Kadooosh het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3642
Das ook niet duur :p vraag me alleen af hoe lang de batterijen meegaan
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.625
Dit ding is zeker illegaal in NL toch, zou de douna dat inpikken, naja kan altijd het apart bestellen voor die paar euro :p
Ah nicequote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
FM Transmitters zijn legaal geworden in Nederland.
Let maar eens goed op: de verzendbevestiging komt van 'Forcalprice'.quote:Op maandag 8 september 2008 08:57 schreef julian6 het volgende:
Feel free to contact us if you have any more question: info@focalprice.com
Thanks!
wel een beetje rare mailtjes maar ja
Gezien jaquote:Op maandag 8 september 2008 11:50 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Let maar eens goed op: de verzendbevestiging komt van 'Forcalprice'.
Werkt prima hoorquote:Op maandag 8 september 2008 12:35 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm site van focalprice is offline..
Ik heb $120 in 1x gedaanquote:Op zondag 7 september 2008 21:53 schreef ATi. het volgende:
Wat zijn jullie toch bang
Ik heb vaak genoeg over 22 euro besteld en nooit problemen van gehad >50 euro wordt het pas ''gevaarlijk''
Chill, kan ik eindelijk wat muziek draaien in me vaders auto.quote:Op maandag 8 september 2008 10:18 schreef Kadooosh het volgende:
Dit ding is zeker illegaal in NL toch, zou de douane dat inpikken, naja kan altijd het apart bestellen voor die paar euro :p
Nog geen reactie..quote:Op maandag 8 september 2008 18:00 schreef Wunny het volgende:
Hoe staat het met die lasers van FocalPrice?
Iemand al een reactie op gehad of ze echt 30mW zijn of gewoon gepot mod?
Mail ze zelf? Of moet ik ook nog je plassertje vasthouden bij het plassen.quote:Op maandag 8 september 2008 18:00 schreef Wunny het volgende:
Hoe staat het met die lasers van FocalPrice?
Iemand al een reactie op gehad of ze echt 30mW zijn of gewoon gepot mod?
quote:Op maandag 8 september 2008 19:19 schreef ATi. het volgende:
[..]
Mail ze zelf? Of moet ik ook nog je plassertje piemeltje vasthouden bij het plassen.
Omfg, iemand had een mailtje gestuurd hoe het zat, dus ik vraag of die een reactie heeft gehad.quote:Op maandag 8 september 2008 19:19 schreef ATi. het volgende:
[..]
Mail ze zelf? Of moet ik ook nog je plassertje vasthouden bij het plassen.
Kom, we vragen het de Magic 8 Ball!quote:Op maandag 8 september 2008 20:24 schreef julian6 het volgende:
ik heb vandaag een mailtje gekregen dat m'n $2 ipod oordopjes zijn verstuurd, kan ik deze week nog verwachten?
quote:Op maandag 8 september 2008 20:24 schreef julian6 het volgende:
ik heb vandaag een mailtje gekregen dat m'n $2 ipod oordopjes zijn verstuurd, kan ik deze week nog verwachten?
quote:Op maandag 8 september 2008 08:57 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
2 dollar voor ipod oordopjes!!11 dat kan je toch niet laten liggen
Dear (julian6),
Thank you for your trust!
Items of your order 09C8K05C have shipped by Airmail from HongKong,and it normally takes 5-14 days to arrive.
Feel free to contact us if you have any more question: info@focalprice.com
Thanks!
wel een beetje rare mailtjes maar ja
Heb hem hier liggen van DX dus zal wel meevallen..quote:Op maandag 8 september 2008 10:18 schreef Kadooosh het volgende:
Dit ding is zeker illegaal in NL toch, zou de douane dat inpikken, naja kan altijd het apart bestellen voor die paar euro :p
Nee joh, die phone is dus echt wel echt, ondanks dat ie hier voor 5 keer zoveel in de winkels ligt! Overigens, er gaat niets boven goede kwaliteit stereo round..!quote:Op maandag 8 september 2008 12:40 schreef Kadooosh het volgende:
Dit moet toch gewoon nep zijn:
http://www.focalprice.com(...)ack_MH054B_1945.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |