quote:Op woensdag 3 september 2008 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
Hier verder
Is het nou Extince in die reclame van Interpolis of niet?
Karma Policequote:Op woensdag 3 september 2008 11:21 schreef Sersjee het volgende:
En dan kiest ze ook nog voor Karma Police![]()
Hoe kan een mens niet van Ilse houden?!
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:17 schreef on_air het volgende:
Hoe is het toch mogelijk... zo'n popje, leuke muziek en dan praat ze opeens Tuks.
Da is mie kats onmeunig koel ey....
Luuk. Ensow.
Nou dat dus... idem voor Electrical Storm.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Helemaal niet zo'n heel erg verschrikkelijk nummer van Joetoe.
10 bier in je mik? 's Morgens?!quote:Op woensdag 3 september 2008 11:49 schreef Sersjee het volgende:
Nou, met die Beautiful Day valt het wel mee... Ik had met minstens 10 bier in m'n mik in het dorp kunnen staan, maar ik zit met een bak thee voor m'n neus thuis.
De kermis is vandaag begonnen. Officieel gaat de tap om 11.00 open, maar het is gebruikelijk voor die tijd alvast een bier-ontbijt te doen. Tikt lekker aan...quote:
cos!quote:Op woensdag 3 september 2008 11:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Helemaal niet zo'n heel erg verschrikkelijk nummer van Joetoe.
Heeft Ilse soms iedereen in een goed humeur gebracht? Ze is dan ook wel ergquote:
Check.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is dan wel weer aardig
ROEL!
Vind het ook vrij kut. Lijkt wel zo'n schoolband. Lomp geschreeuw.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
Kutnummer
Whombats
THIS IS NO, BRIDGET JONES
Toch wel een van de fijnste JS-foto's.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
Kutnummer
Whombats
THIS IS NO, BRIDGET JONES
Alweer Mark Oh ? die stond er vorige week ook al op...quote:Op woensdag 3 september 2008 12:20 schreef borisz het volgende:
Ik verwacht van Cos zo weer een post over dat Rab maar 1 cd heeft.
De heftigste uit je dip tip van de week.. Het is woensdag Hakkuhdag!
Mark Oh - Love song
T-Mark - Strings of infinity
Dune - Can't stop raving
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:20 schreef borisz het volgende:
Ik verwacht van Cos zo weer een post over dat Rab maar 1 cd heeft.
De heftigste uit je dip tip van de week.. Het is woensdag Hakkuhdag!
Mark Oh - Love song
Dune - Can't stop raving
Hee Hans! Ouwe zeerover!quote:Op woensdag 3 september 2008 12:37 schreef -Hans- het volgende:
RIP enzo.. http://en.wikipedia.org/wiki/Don_LaFontaine
Die is voor de volgende keerquote:Op woensdag 3 september 2008 12:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch wel een van de fijnste JS-foto's.
Maar ik kan me ook nog wel een andere herinneren. Lag ze op haar zij.
Geheel niet onsmakelijk!!!!![]()
![]()
.
Ik hou enorm van muziek, maar ik heb er echt niets mee. Veel te bombastisch en soms zelfs te kitsch.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Bijna alle nummers van Queen zijn goedZowel de bekende nummers als de oude onbekende nummers (lekkere stevige hardrock was't toen nog
).
Rokers die uberhaubt in een kluitje ergens bij een in- of uitgang gaan staan zijn triestquote:Op woensdag 3 september 2008 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
ODFG (Oh Dear Fucking God)
Editors
Rokers buiten de ziekenhuisdeuren
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heeft Hans zijn huis al geindentificeert
http://www.112groningen.n(...)dt-in-woonkamer.html
Moest er ook best om glimlachen toen ik het las.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar wat een bizar verhaal is dat zeg!
Dank uquote:Op woensdag 3 september 2008 14:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rokers die uberhaubt in een kluitje ergens bij een in- of uitgang gaan staan zijn triest
Precies, en dat is nou de britrock waar ik een enorme schijthekel aan hebquote:Op woensdag 3 september 2008 14:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Ik begrijp ook niet waarom dit nu zo bijzonder moet zijn.
quote:De heftigste uit je dip tip van de week.. Het is woensdag Hakkuhdag!
18%
Mark Oh - Love song
10%
72%
Dune - Can't stop raving
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:29 schreef -Hans- het volgende:
Nog even geduld mensen en dan hakkuuh !
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:36 schreef Piles het volgende:
Oh ja, die topic miste ik weer
Goedemiddag
Poeffff!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ah nog een keer
Ik hoorde die verschrikkelijke drum al aan het begin en begon van binnen al weer heel hard te huilen
Kill the Whombats PLEASE!
Niet de Director
Thanksquote:
Beide.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:03 schreef on_air het volgende:
Zijn we allemaal druks ofzo of was het mätige radio.
Onbegrijpelijke fout ook. Kan nog wel gewoon werken in PS, maar kan niet savenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:11 schreef SilentChaos het volgende:
Beide inderdaad!
Behoorlijk kut Cos![]()
Tijd om naar huis te gaan zou ik zeggen
Ligt het aan de locatie?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke fout ook. Kan nog wel gewoon werken in PS, maar kan niet saven.
Nou, zakelijk werk ik niet met gekraakte versies uiteraard. Misschien wel eens overstappen op CS3quote:Op woensdag 3 september 2008 17:13 schreef SilentChaos het volgende:
Niet meer met gekraakte versies werken
Maar dat is wel ruk, beetje vaag probleem! Word je niet echt vrolijk van inderdaad! Die chineze kutsoftware loopt hier ook altijd vast en vergeet soms dingen te savenOok fijn
Geen idee, "opslaan als" om zodoende een andere locatie te kiezen gaf dezelfde melding.quote:
Die trilling in haar stem, wel schattigquote:
Goeie plaatquote:Op woensdag 3 september 2008 18:22 schreef -Hans- het volgende:
Dizzee Rascal FT Calvin Harris - Dance Wiv Me.
Inderdaad Marc, het valt tot op heden nog iets wat tegen.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Rest zijn er niet zoveel, dus die had je best bij naam kunnen noemen
Maar evengoed
Zit trouwens best een aardige clip bij Pjanooooquote:Op woensdag 3 september 2008 19:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Echt? Wat een crap.
Maar goed; ik vind Melee best wel leuk.
Kijk tegenwoordig amper meer clipsquote:Op woensdag 3 september 2008 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit trouwens best een aardige clip bij Pjanoooo![]()
Moi Veenstra
Je moet je vriendin ook niet zoveel Martini laten drinken!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoi Allemaal
kindje ligt weer op bed, na ons bedondergekotst te hebben
Bij mij is het ook echt incidenteel hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk tegenwoordig amper meer clips
Lijkt wel zeker sneller. Maar bij het ontwikkelen van websites is het toch wel duidelijk een beta (inputveldjes doen wat raar).quote:Op woensdag 3 september 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
zijn hier al meer mensen die werken met google chrome
moet zeggen hij is vaak sneller dan ie en ff
Zal 'm straks wel even downloaden. Wel gelezen dat de eerste bugs al weer zijn gespot en dat is natuurlijk wel weer erg snel.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
zijn hier al meer mensen die werken met google chrome
moet zeggen hij is vaak sneller dan ie en ff
Super plaat inderdaad die van Ladyhawke.. kan zeker op mijn stem rekenen.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Vandaag een fijn plaatje in de singelstrijd: Ladyhawke - Paris is Burning. Stemt voor deze plaat menschen! Zelfs als je hem niet goed vindt. Dan stem je namelijk tegen Amy McDonald. Die gaan we nog vaak genoeg te horen krijgen zonder het popduel te winnen.
Geen probleem bij een public beta , als de massa gaat testen, kom je meer tegen dan een tester kan testen.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal 'm straks wel even downloaden. Wel gelezen dat de eerste bugs al weer zijn gespot en dat is natuurlijk wel weer erg snel.
Eliza
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
goeoeoeoeoeoeiiiienavend mensen
neeh...als zo n beestje ziek word kan ik dat niet betalenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]en gaat het een hondje worden ?
Ik moet altijd aan Bananarama denken bij Paris Is Burning, is wel geinig.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Vandaag een fijn plaatje in de singelstrijd: Ladyhawke - Paris is Burning. Stemt voor deze plaat menschen! Zelfs als je hem niet goed vindt. Dan stem je namelijk tegen Amy McDonald. Die gaan we nog vaak genoeg te horen krijgen zonder het popduel te winnen.
Ja dierenarts kosten zijn aardig malsquote:Op woensdag 3 september 2008 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh...als zo n beestje ziek word kan ik dat niet betalen
oeh...zwaaien![]()
Hartstikke leuk, maar de winnaar is gisteravond al gekozen...quote:Op woensdag 3 september 2008 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
straks bij 3voor12
3VOOR12 AWARD Pleidooi: Florent Luyckx
zou eerder pleidooi horen over verloren gaan van 1ste uur av
Lol, dan wens ik hem heel veel succesquote:Op woensdag 3 september 2008 20:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, maar de winnaar is gisteravond al gekozen...
Rollbackje naar moment dat hij nog niet crashte ? , had het bij nieuwe versie van adobe, elke keer hing mijn laptop bij openen van pdfjequote:Op woensdag 3 september 2008 20:00 schreef Feivel1 het volgende:Om een of andere reden crashte mn PC steeds..
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:53 schreef Sirolf het volgende:
De column van Mi-Giel in de GIEL nieuwsbrief!
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)080903-column-hi.asf
Hoihoiquote:Op woensdag 3 september 2008 19:37 schreef muisje-eliza het volgende:
goeoeoeoeoeoeiiiienavend mensen
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hoihoi
't is me helaas niet gelukt bij je langs te komen vandaag en ik zie het morgen en vrijdag ook niet meer overdag gebeuren. Wat is dan denk je beter, donderdagavond of zaterdag?
Oke, dan kom ik zaterdag even langsquote:Op woensdag 3 september 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
donderdag-aaf zit ik vol met afspraken...je kan beter zaterdag komen om n bril uit te zoeken. Is t ook druk, maar heb ik waarschijnlijk iets meer tijd voor je
Ben je er vrijdag in de middag ?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
donderdag-aaf zit ik vol met afspraken...je kan beter zaterdag komen om n bril uit te zoeken. Is t ook druk, maar heb ik waarschijnlijk iets meer tijd voor je
Blijft een republikeinquote:Op woensdag 3 september 2008 20:17 schreef Sersjee het volgende:
Die Sarah Palin![]()
Hele domme keuze van McCain...
Ja, maar pak er dan eentje van onbesproken gedrag...quote:
Denk dat het moeilijker is dan spelt in hooiberg zoekenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, maar pak er dan eentje van onbesproken gedrag...
Unfinished Sympathy
Meteen ontslag nemen!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:35 schreef Againzender het volgende:
Mensen mensen, mis het toch wel hoor, de hele werkdag radio. Ontvangst van 3FM op m'n nieuwe werkplek is trouwens buitengewoon beroerd, dus via de telefoon lukt ook niet.
En FOK! is er al helemaal niet bij, die staat geblocked
We hebben het wel over Amerikaanse politici he.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:31 schreef Sersjee het volgende:
Ja, maar pak er dan eentje van onbesproken gedrag...
Oké, maar deze maakt het wel heel makkelijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We hebben het wel over Amerikaanse politici he.
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je er vrijdag in de middag ?
zeker nietquote:
Ze zijn er zelf mee naar buiten getreden, dus zijn ze de dirtdiggers voor geweest. Wie weet wat Obama allemaal gedaan heeft?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oké, maar deze maakt het wel heel makkelijk.
wat een kut tokoquote:Op woensdag 3 september 2008 20:35 schreef Againzender het volgende:
Mensen mensen, mis het toch wel hoor, de hele werkdag radio. Ontvangst van 3FM op m'n nieuwe werkplek is trouwens buitengewoon beroerd, dus via de telefoon lukt ook niet.
En FOK! is er al helemaal niet bij, die staat geblocked
En inspelen op de liefde voor muziek van je baas heeft geen invloed? Zeg em maar dat ie een kabelaansluiting moet aanleggen zodat ie Arbeidsvitaminen goed kan ontvangenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker nietcollega achter mij is ook fanatiek FOK!-er kwamen wij gisteren achter
Kortom jullie vreten jullie beide opquote:Op woensdag 3 september 2008 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker nietcollega achter mij is ook fanatiek FOK!-er kwamen wij gisteren achter
Die zwangerschap van haar dochter ja, maar er speelt nog veel meer...quote:Op woensdag 3 september 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze zijn er zelf mee naar buiten getreden, dus zijn ze de dirtdiggers voor geweest. Wie weet wat Obama allemaal gedaan heeft?
Ben overigens wel voor de democraten hoor en zie de keus van Palin alleen maar als een stukje populisme.
ik zag vandaag wel een versterker met twee flinke luidsprekers en een tuner staan onder een bureau van een collega die op vakantie is. Maar de collega die nu tegenover mij zit vindt het niet fijn als er muziek aan staat, dus dan doe ik dat gewoon niet, simpelquote:Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En inspelen op de liefde voor muziek van je baas heeft geen invloed? Zeg em maar dat ie een kabelaansluiting moet aanleggen zodat ie Arbeidsvitaminen goed kan ontvangen
Behalve de titel zie ik geen verband tussen het nummer en de band.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zou two doors down een sneer zijn naar 3 doors down
wij houden ons bezig met de financiele wereld, laat ik het daarbij houdenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat een kut toko
wat voor instelling werk je
Doet ik ook , maar fok staat openquote:Op woensdag 3 september 2008 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij houden ons bezig met de financiele wereld, laat ik het daarbij houden
Hier ook 2 van de 14 zeggen zich niet te kunnen concentreren met muziek aanquote:Op woensdag 3 september 2008 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zag vandaag wel een versterker met twee flinke luidsprekers en een tuner staan onder een bureau van een collega die op vakantie is. Maar de collega die nu tegenover mij zit vindt het niet fijn als er muziek aan staat, dus dan doe ik dat gewoon niet, simpel
Ik kan me niet concentreren als de radio uit staat... Dan ga ik me ergeren aan de geluiden die m'n collega's maken.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier ook 2 van de 14 zeggen zich niet te kunnen concentreren met muziek aan
Doe ik het toch beter, ik heb op de nieuwe locatie m'n eigen werkplek gewoon *in* de radiostudio neergezetquote:Op woensdag 3 september 2008 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zag vandaag wel een versterker met twee flinke luidsprekers en een tuner staan onder een bureau van een collega die op vakantie is. Maar de collega die nu tegenover mij zit vindt het niet fijn als er muziek aan staat, dus dan doe ik dat gewoon niet, simpel
Zit 90% van de dag met een oortje in mijn oor 3fm te luisteren, moet arbeidsvitaminen hebbenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan me niet concentreren als de radio uit staat... Dan ga ik me ergeren aan de geluiden die m'n collega's maken.
Nu nog horen dat je je baan mag houden dan is het helemaal toppiequote:Op woensdag 3 september 2008 21:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Doe ik het toch beter, ik heb op de nieuwe locatie m'n eigen werkplek gewoon *in* de radiostudio neergezet
je kan overdrijven natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 21:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Doe ik het toch beter, ik heb op de nieuwe locatie m'n eigen werkplek gewoon *in* de radiostudio neergezet
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:07 schreef Againzender het volgende:
wat zie ik nou, Giel weer beter?
Detailsquote:Op woensdag 3 september 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nu nog horen dat je je baan mag houden dan is het helemaal toppie
Nouja, ik zat op de vorige locatie de laatste tijd toch al het grootste deel van de dag in de radiostudio om de boel daar in de gaten te kunnen houden, dus het komt zo alleen maar beter uitquote:Op woensdag 3 september 2008 21:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan overdrijven natuurlijk
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:56 schreef Sirolf het volgende:Ladyhawke - Paris Is Burning!
Gelukkig het einde van Amy Burger King in de Singlestrijd.
Zit je nu nog steeds op oudenoord ?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Details
[..]
Nouja, ik zat op de vorige locatie de laatste tijd toch al het grootste deel van de dag in de radiostudio om de boel daar in de gaten te kunnen houden, dus het komt zo alleen maar beter uit
Bovendien heb ik daar ook een geweldig uitzicht over het atrium. Zal morgen eens wat foto's maken als ik het niet vergeet.
natuurlijk moet je niet te snel beginnen als je met je stem werkt, dus ik zou inderdaad pas starten als je stem echt hersteld is.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
uhu ik zag m net bij DWDD en zn stem was prima oke
(in vergelijking met mijn stem waar net ook een virus overheen is gegaan...en die klinkt nog verre van oke)
Zijn stem is toch al verpest , moet vooral ook NIET gaan zingenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
uhu ik zag m net bij DWDD en zn stem was prima oke
(in vergelijking met mijn stem waar net ook een virus overheen is gegaan...en die klinkt nog verre van oke)
onze oudste zoon vindt dit zo'n geweldig nummerquote:Op woensdag 3 september 2008 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God !Justice Vs Simian - We Are Your Friends
![]()
GELUID zwaar in de plus. Here we go !!
Heb er geen vervoer heenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:iemand nog met mij mee naar Martijn Muijs zijn aller laatste uitzending op 30 september?
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
De genomineerde 3FM-programma's zijn:
- 'Ekstra Weekend' van Gerard Ekdom en Michiel
- '3voor12 Radio' van Eric Corton
- 'Rabradio' van Paul Rabbering
- 'Coen en Sander Show' van Coen Swijnenberg en Sander Lantinga
- 'Arbeidsvitaminen' van Gerard Ekdom
- 'Freakn8' van Giel Beelen en Gerard Ekdom
- 'Giel!' van Giel Beelen
- 'Mega Top 50' van Bart Arens
- 'Leuk is anders' van Dolf Jansen
- 'That's Life' van Eric Corton
- 'ZoëyZo' van Eddy Zoëy
waar is het programma waar we naar luisteren ?
Vind het wel een beetje raar. Hoeveel van die programma's zijn er nou ooit genomineerd geweest voor een Marconi?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
De genomineerde 3FM-programma's zijn:
- 'Ekstra Weekend' van Gerard Ekdom en Michiel
- '3voor12 Radio' van Eric Corton
- 'Rabradio' van Paul Rabbering
- 'Coen en Sander Show' van Coen Swijnenberg en Sander Lantinga
- 'Arbeidsvitaminen' van Gerard Ekdom
- 'Freakn8' van Giel Beelen en Gerard Ekdom
- 'Giel!' van Giel Beelen
- 'Mega Top 50' van Bart Arens
- 'Leuk is anders' van Dolf Jansen
- 'That's Life' van Eric Corton
- 'ZoëyZo' van Eddy Zoëy
waar is het programma waar we naar luisteren ?
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb er geen vervoer heen
En terechtquote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
onze oudste zoon vindt dit zo'n geweldig nummer![]()
Had ik sowieso op gestemd, ook als MetMichiel erbij had gestaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kon ik ook niet vinden, dus heb ik op Ekstra weekend gestemd
Yep, Oudenoord 700 om precies te zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit je nu nog steeds op oudenoord ?
Goede smaak !quote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
onze oudste zoon vindt dit zo'n geweldig nummer![]()
Zijn er dan ook weer vlaaien aanwezig voor een net-niet-jubileum?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Yep, Oudenoord 700 om precies te zijn.
U bent allemaal welkom om een keer te komen buurten hoor, als ik het maar wel even van te voren weet zodat ik er ook voor kan zorgen dat ik er ook echt ben
Een keer of 6quote:Op woensdag 3 september 2008 21:16 schreef Timo20 het volgende:
Hoe ver is Eric Corton eigenlijk gisteren gekomen met 8 keer Sex On Fire draaien?
Kom binnenkort wel een keer, mijn tante werkt geloof ik ook ergens op oudenoord voor de hogeschool, moet nog is navragen of ze het nog steeds doet.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Yep, Oudenoord 700 om precies te zijn.
U bent allemaal welkom om een keer te komen buurten hoor, als ik het maar wel even van te voren weet zodat ik er ook voor kan zorgen dat ik er ook echt ben
quote:
euhm sinds wanneer hebben ze de auto nodig om 3 uur snachts , half 7 ben jij weer thuisquote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
K....dus ik MOET wel ff de oto van mn ouders kunnen lenen wil ik ook aanwezig zijn op 30 sept bij Muijs
maar als ik n oto heb kan je wel mee Djurre
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]dan moet ie `m vanavond nog minstens 2 keer draaien, plus "rente"
Moest wel gelijk aan jou denken toen ik het las en hoorde , nog 2 maandagen college en 7x op dinsdagenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
vanaaf finale van wie er naar Metallica mag...toen ik de eerste uitzending daarover maandag hoorde, hoorde ik al dat ik hopeloos kansloos was
euh me ma werkt op schiphol en doet verschillende diensten, kan dus zomaar midden in de nacht zijn...en die oto van men pa is zo eng en groot, daar durf ik alleen mee op de snelwegquote:Op woensdag 3 september 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
euhm sinds wanneer hebben ze de auto nodig om 3 uur snachts , half 7 ben jij weer thuis, ik kom wel weer vanaf daar naar utrecht rond dat tijdstip
Als ik het ruim genoeg van te voren weet haal ik een vlaai, welke uitzending het dan ook is!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn er dan ook weer vlaaien aanwezig voor een net-niet-jubileum?
hej vakantie is ook leukquote:Op woensdag 3 september 2008 21:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als ik het ruim genoeg van te voren weet haal ik een vlaai, welke uitzending het dan ook is!
Over jubilea gesproken, zo te zien ga ik juist precies op de dag van de 100e LunchBreek uitzending op vakantie waardoor ik die zelf dus niet eens mee maak. Toch slecht hè, een jubileum uitzending van je eigen programma missen?
Dan is het logischquote:Op woensdag 3 september 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh me ma werkt op schiphol en doet verschillende diensten, kan dus zomaar midden in de nacht zijn...en die oto van men pa is zo eng en groot, daar durf ik alleen mee op de snelweg
Absoluut een schatje. Haar eerste cd is ook erg tof maar tegenwoordig vind ik er niet zoveel meer aan.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Leuke meid die Ilse, maar dit is duidelijk not my cup of thee.
Ik had het ook over Ilse, niet over de plaat. Die moet ik nog eens een paar keer goed beluisteren.quote:
Ik vind het vooral erg braaf en weinig boeiend om te horen.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Absoluut een schatje. Haar eerste cd is ook erg tof maar tegenwoordig vind ik er niet zoveel meer aan.
Hey hey![]()
Dat is voor mij old skoolquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
het bestaat nog een handgeschreven brief
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
btw ilse vind ik zelf keiharde porno, ze kan bij mij niets misdoen
kletskoppenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuk!!
Vroegah kreeg ik van n klant ook weleens als dank een kaartje of een flesje wijn *al lust ik geen wijn...magoe*
Heb ook zelden een Nedersaksisch accent (Achterhoeks, Twents, Drenths, Gronings) zo geil horen klinken.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
ohjahquote:
Ilse is vooral lief. Lief en keiharde porno matchen niet echt als je het mij vraagt...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is gelijk te merken dat je niet bij een hans anders werkt qua brilprijzenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohjah![]()
ik stond n keer alleen in de winkel en dat vond een klant zo zielig dat ze meteen naar de bakker bart ging om het allerduurste broodj voor me mee te nemen en een flesje sjoko...zo lief
Zijn dat nou fanatieke ouders van haar die platen verzamelenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Sanne van vorige week @ MYA ?!
[ afbeelding ]
Het leven van winkelpersoneel gaat niet over rozen.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik peer m optijd mensen![]()
toedeloetjes allemaal...morgen weer 12u op de benen![]()
![]()
![]()
Het walhalla van een djquote:Op woensdag 3 september 2008 21:46 schreef -Hans- het volgende:
MaW, klopt ! althans, de vader is een muziekliefhebber.
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
moet ik vast een dak bestellen voor een nader te bepalen huis in Groningen?
Nee, dat is *Ekdom's Platenkast*.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het walhalla van een dj
Komt inderdaad aardig in de buurt maar ja, de kast van Ekdom... Poeh, die is giga!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het walhalla van een dj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |