Heb er geen vervoer heenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:iemand nog met mij mee naar Martijn Muijs zijn aller laatste uitzending op 30 september?
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
De genomineerde 3FM-programma's zijn:
- 'Ekstra Weekend' van Gerard Ekdom en Michiel
- '3voor12 Radio' van Eric Corton
- 'Rabradio' van Paul Rabbering
- 'Coen en Sander Show' van Coen Swijnenberg en Sander Lantinga
- 'Arbeidsvitaminen' van Gerard Ekdom
- 'Freakn8' van Giel Beelen en Gerard Ekdom
- 'Giel!' van Giel Beelen
- 'Mega Top 50' van Bart Arens
- 'Leuk is anders' van Dolf Jansen
- 'That's Life' van Eric Corton
- 'ZoëyZo' van Eddy Zoëy
waar is het programma waar we naar luisteren ?
Vind het wel een beetje raar. Hoeveel van die programma's zijn er nou ooit genomineerd geweest voor een Marconi?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
De genomineerde 3FM-programma's zijn:
- 'Ekstra Weekend' van Gerard Ekdom en Michiel
- '3voor12 Radio' van Eric Corton
- 'Rabradio' van Paul Rabbering
- 'Coen en Sander Show' van Coen Swijnenberg en Sander Lantinga
- 'Arbeidsvitaminen' van Gerard Ekdom
- 'Freakn8' van Giel Beelen en Gerard Ekdom
- 'Giel!' van Giel Beelen
- 'Mega Top 50' van Bart Arens
- 'Leuk is anders' van Dolf Jansen
- 'That's Life' van Eric Corton
- 'ZoëyZo' van Eddy Zoëy
waar is het programma waar we naar luisteren ?
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb er geen vervoer heen
En terechtquote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
onze oudste zoon vindt dit zo'n geweldig nummer![]()
Had ik sowieso op gestemd, ook als MetMichiel erbij had gestaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kon ik ook niet vinden, dus heb ik op Ekstra weekend gestemd
Yep, Oudenoord 700 om precies te zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit je nu nog steeds op oudenoord ?
Goede smaak !quote:Op woensdag 3 september 2008 21:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
onze oudste zoon vindt dit zo'n geweldig nummer![]()
Zijn er dan ook weer vlaaien aanwezig voor een net-niet-jubileum?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Yep, Oudenoord 700 om precies te zijn.
U bent allemaal welkom om een keer te komen buurten hoor, als ik het maar wel even van te voren weet zodat ik er ook voor kan zorgen dat ik er ook echt ben
Een keer of 6quote:Op woensdag 3 september 2008 21:16 schreef Timo20 het volgende:
Hoe ver is Eric Corton eigenlijk gisteren gekomen met 8 keer Sex On Fire draaien?
Kom binnenkort wel een keer, mijn tante werkt geloof ik ook ergens op oudenoord voor de hogeschool, moet nog is navragen of ze het nog steeds doet.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Yep, Oudenoord 700 om precies te zijn.
U bent allemaal welkom om een keer te komen buurten hoor, als ik het maar wel even van te voren weet zodat ik er ook voor kan zorgen dat ik er ook echt ben
quote:
euhm sinds wanneer hebben ze de auto nodig om 3 uur snachts , half 7 ben jij weer thuisquote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
K....dus ik MOET wel ff de oto van mn ouders kunnen lenen wil ik ook aanwezig zijn op 30 sept bij Muijs
maar als ik n oto heb kan je wel mee Djurre
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]dan moet ie `m vanavond nog minstens 2 keer draaien, plus "rente"
Moest wel gelijk aan jou denken toen ik het las en hoorde , nog 2 maandagen college en 7x op dinsdagenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
vanaaf finale van wie er naar Metallica mag...toen ik de eerste uitzending daarover maandag hoorde, hoorde ik al dat ik hopeloos kansloos was
euh me ma werkt op schiphol en doet verschillende diensten, kan dus zomaar midden in de nacht zijn...en die oto van men pa is zo eng en groot, daar durf ik alleen mee op de snelwegquote:Op woensdag 3 september 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
euhm sinds wanneer hebben ze de auto nodig om 3 uur snachts , half 7 ben jij weer thuis, ik kom wel weer vanaf daar naar utrecht rond dat tijdstip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |