Give me some time man, ik ben altijd trouw aan jouw OP'squote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 02:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Give me some time man, ik ben altijd trouw aan jouw OP's
Fish def. Nadalquote:Op woensdag 3 september 2008 02:06 schreef Federer-fan het volgende:
Hoever verwachten jullie dat Djokovic komt? Hij lijkt zichzelf in een underdogpositie te willen praten door te zeggen dat zijn tegenstander in elk geval fitter zal zijn dan hij in zijn kwartfinale. Van mij maf Djokovic de halve finales halen en mag Nadal de finale halen, als Federer mar van ze wint.
Ja.quote:
WTF ! Janko is nog sneller klaar dan Fed- Andreevquote:Op woensdag 3 september 2008 02:09 schreef TheGeneral het volgende:
6-1 Jankovic.
quote:Op woensdag 3 september 2008 02:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF ! Janko is nog sneller klaar dan Fed- Andreev
Hoezo?quote:
Alsjeblieft niet, dat overleef ik nietquote:Op woensdag 3 september 2008 02:20 schreef Tim86 het volgende:
En toch verdiend deze pot een tiebreak einde
Word een beetje moe van dat negatieve gelul !quote:Op woensdag 3 september 2008 02:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk ook dat het voorbij is, al weet je het met Federer nooit tegenwoordig.
Ik wel, maar niet van harte.quote:Op woensdag 3 september 2008 02:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dat overleef ik niet
quote:Op woensdag 3 september 2008 02:24 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Federer.Geweldige overwinning. en vooral fijn dat hij er zo voor vecht en dat het zoveel voor hem betekent.
Ik hoop nu helemaal dat hij het toernooi wint. Als hij in de finale van Nadal zou verliezen word ik denk ik een beetje tennismoe.
quote:Op woensdag 3 september 2008 02:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fish def. Nadal
Del Potro def. Murray
Gonzalez def. Djokovic
Federer def. Muller
Del Potro def. Fish
Federer def. Gonzalez
Federer def. Del Potro
Ik lul bijna nooit negatiefquote:Op woensdag 3 september 2008 02:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Word een beetje moe van dat negatieve gelul !
Heerlijke wedstrijd, Andreev speelt goed........... beter dan 3x 6-0 toch ?
Genieten dit !
quote:Op woensdag 3 september 2008 02:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fish def. Nadal
Del Potro def. Murray
Gonzalez def. Djokovic
Federer def. Muller
Del Potro def. Fish
Federer def. Gonzalez
Federer def. Del Potro
quote:Op woensdag 3 september 2008 02:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik lul bijna nooit negatief![]()
Mooie wedstrijd, mooi einde en nu lekker
Jankovic is wel heel veel te sterkquote:Op woensdag 3 september 2008 02:30 schreef Ambrosius het volgende:
Jankovic-Bammer is een echte vrouwenwedstrijd. 7 breaks en pas 6-1 1-1.
Ik twijfelquote:Op woensdag 3 september 2008 02:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Rare tijd ja. 03.10 pas dus... Daar ga ik niet aan beginnen..
Zeker. Dit wordt eindelijk eens een straight sets overwinning voor Jankovic.quote:Op woensdag 3 september 2008 02:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jankovic is wel heel veel te sterk
Weer 5 kilo kwijt ?quote:Op woensdag 3 september 2008 02:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Fed zijn wedstrijd heeft mij helemaal uitgeput. Roddick wint denk ik wel.
Hehe nee nu niet.quote:
Precies, daarnaast wachten ze (voor de tv) ook min of meer op Jankovic.quote:Op woensdag 3 september 2008 02:49 schreef Tim86 het volgende:
Logisch toch dat Rod later begint? Avondsessie moet erin, dagsessie eruit.
Mooie sportman iddquote:Op woensdag 3 september 2008 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
Fed was ook blij met een 5 setter![]()
Leuke, spotieve vent is het
Mwah, een 5-setter duurt bij deze mannen denk ik maar een uur of 3. Veel snelle punten natuurlijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 03:20 schreef tong80 het volgende:
Stel dit wordt een vijf-setter.
Dan kan ik om half 8 pas naar bed
quote:Olympic fatigue catching up with Federer and the field
NEW YORK -- Before this U.S. Open, most tennis players played down the Beijing Effect. Typically, they would shrug and say that they are citizens of the world and that travel -- even halfway around the world -- is nothing special.
But midway through the second week, as the unforced errors have mounted, the line at the trainers' table has lengthened and the word "exhausted" has begun to appear regularly in interview transcripts, it is clear that something is at work here.
Call it … the China Syndrome.
On Tuesday, No. 3 seed Novak Djokovic was extended almost beyond his physical limits in a 3-hour, 44-minute, five-set victory over Tommy Robredo. No. 5 seed Nikolay Davydenko wasn't so lucky. He fell to qualifier Gilles Muller -- who did not journey to the Far East - 6-4, 4-6, 6-3, 7-6 (10), a significant upset.
And then there was the case of Roger Federer. Seeded No. 2, Federer had won all nine of his previous sets, but Russia's Igor Andreev nearly took down the four-time defending champion. Federer prevailed 6-7 (5), 7-6 (5), 6-3, 3-6, 6-3. Some 3 hours and 32 minutes after the last match of the day session ended in prime time, at 8:23 p.m. ET, Federer turned to his box, pumped both his fists in unison -- and exulted.
Roger Federer played only his second five-set U.S. Open match since his reign as four-time champion began in 2004.
Federer was uncommonly emotional during the entire match and almost giddy afterward. The tennis was, at times, thrilling. It was also ragged and sloppy. Federer finished with 67 winners and 60 unforced errors. "Down a set and a tiebreak in the second, obviously there's danger written all over that situation," Federer noted. "It was really exciting, not only for the fans. I don't remember if I ever played a five-set match on that [Arthur Ashe] court. I don't usually give myself the opportunity. "It's fun for a change"
All eight of the women's quarterfinalists and four of the seven men (not including the last quarterfinalist yielded from the Andy Roddick-Fernando Gonzalez match), played in Beijing. Twice, No. 2 seed Jelena Jankovic has been extended to three sets. Meanwhile, No. 6 seed Dinara Safina, a pretournament favorite in some eyes, has been the poster child for early-fall fatigue. She was extended to three sets by Timea Bacsinszky (who lost in the first round at Beijing) in the third round, then survived qualifier Anna-Lena Groenefeld in the fourth.
"Honestly, going on the court I didn't expect that I'm going to win because I was just so exhausted," said Safina, who lost to Elena Dementieva in the gold-medal match. "I finish the warm-up and I just said, 'I cannot push myself anymore.'"
On the men's side, where they play best-of-five, instead of the women' best-of-three format, fatigue has played even more of a factor. A number of the men remaining in the tournament have been severely tested by lesser players on their journey to the quarterfinals.
Roddick was forced to scuffle against Ernests Gulbis in the second round, and on Monday young American Sam Querrey challenged No. 1 seed Rafael Nadal. "The Olympics maybe didn't help me right now for this tournament, no?" Nadal said. "Probably I am not in the freshest moment in my life." Safe to say Federer was not at his freshest in the fifth set against Andreev. He fell into a hole, losing the first set in a tiebreaker, and could never seem to break free from the 25-year-old Russian, ranked 21 spots below him.
The match was consolidated when Federer, serving at 4-2, fought off four break points and escaped the six-deuce game when Andreev couldn't handle a fiery serve. "I'm happy with the way I played when the pressure was the highest," Federer said.
Much was made of the choice by Roddick and fellow American Mardy Fish to skip the Olympics. Now that difficult decision looks prescient. Fish faces a depleted Nadal in one quarterfinal and if Roddick beats Gonzalez -- who reached the men's final in Beijing and played a tough match with Jarkko Nieminen -- he'll get Djokovic, who concedes that whoever he plays will be the fitter player.
In the end, Roddick is likely to experience his own version of the China Syndrome. After the Davis Cup semifinals in Spain, he is scheduled to play the China Open -- in Beijing.
quote:Op woensdag 3 september 2008 04:00 schreef Tim86 het volgende:
6-2 rod. Heb hem nog nooit zo goed zien spelen denk ik. 11winners en 3 ue. Gonzo wel erg matig. Meer backhand dan forehanwinners lol
Die quote ik evenquote:Op woensdag 3 september 2008 04:31 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick speelt idd erg sterk. Na een uur spelen 6-2 6-4.
Ja, ik ben er ook een beetje bang voor..Ik hoop op de andere Andy...Maar Roddick ziet er goed uit inderdaad....Maar ja, Gonzo speelde wel echt heeeeeeeeeeeel erg slecht...jezus, net even die herhaling aan het kijken...quote:Op woensdag 3 september 2008 10:37 schreef Colplay het volgende:
Roddick is misschien zelfs wel de grote favoriet om het toernooi te winnen. Hij speelt goed en is veel fitter dan de rest.
Zekers !quote:Op woensdag 3 september 2008 10:37 schreef Colplay het volgende:
Roddick is misschien zelfs wel de grote favoriet om het toernooi te winnen. Hij speelt goed en is veel fitter dan de rest.
Ik zeg niet dat ie er niet beter door speelt (Alhoewel, nu toevallig miscshien wel, maar heb je zijn resultaten gezien de afgelopen 3 jaar, dramatisch!)quote:Op woensdag 3 september 2008 10:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Norrage: Ben het niet met je eens. Vind hem juist beter dan alleen een Acert. En hij groeit tegen goede spelers !
Hahaquote:Op woensdag 3 september 2008 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
Wopppppppppppeeeerrrrrrrrrr help !![]()
Wat een held is het toch
balletjes terug brengen is tegenwoordig het spel wat op de tour gespeeld wordt. Kijk naar Murray, djoko, rafaquote:Op woensdag 3 september 2008 10:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook een beetje bang voor..Ik hoop op de andere Andy...Maar Roddick ziet er goed uit inderdaad....Maar ja, Gonzo speelde wel echt heeeeeeeeeeeel erg slecht...jezus, net even die herhaling aan het kijken...
En wat ik niet snap aan Roddick...Vroeger was ik echt zo ontzettend fan. Hij speelde alles of niets, blies elke tegenstand van de baan met waanzinnige setstanden, sloeg tientallen winners per wedstrijd...En nu...het is een beetje service beuken, wat slicen en maar laf zo min mogelijk fouten maken....Ik snap echt niet waarom zo'n ommekeer er is gekomen :/
Die slaan idd gewoon ballen terug, meer nietquote:Op woensdag 3 september 2008 11:32 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
balletjes terug brengen is tegenwoordig het spel wat op de tour gespeeld wordt. Kijk naar Murray, djoko, rafa
Asje !quote:Op woensdag 3 september 2008 11:24 schreef TubewayDigital het volgende:
links naar de streams ontbreken in de OP
Gebeurd!quote:Op woensdag 3 september 2008 11:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Asje !
Streams:
rojadirecta
myp2p.eu
streams zonder download
Spaanse streams
( heb ze niet in de wiki gezet, durf ik niet aan te komen)
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Haha![]()
Humor is iets waar we Roddick niet van kunnen beschuldigen dat het minder is geworden.
quote:Ik moet me goed voelen dat ik nu tegen Djokovic mag aantreden, want hij heeft volgens mij nu zo'n zestien blessures.
quote:Q. When asked about his injuries today, mentioning the right ankle as opposed to the left ankle, the other day..
ANDY RODDICK: Isn't it both of them? And a back and a hip?
Q. And when he said there are too many to count.
ANDY RODDICK: And a cramp.
Q. Do you get the sense right now that he is...
ANDY RODDICK: Bird flu.
Q. Lot of things. Beijing hangover.
ANDY RODDICK: Yeah.
Q. He's got pretty long list of illness.
ANDY RODDICK: Anthrax. SARS. Common cough and cold.
Q. Got a lot of things going on with him.
ANDY RODDICK: Sure.
Q. Do you think he's bluffing?
ANDY RODDICK: No, I mean, I'm sure ‑‑
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:53 schreef TheGeneral het volgende:
Uit Roddick zijn interview over Djokovic
[..]
Endan zeggen ze nog dat Federer weinig emotie laat zien.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:22 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Kan ik ook mee leven. Als Federer niet wint, dan maar Roddick. Die gun ik het ook. Zou het alleen supersneu vinden voor Federer. Tenzij die volgend jaar het Grand Slam wint.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:21 schreef Norrage het volgende:
ik denk halve finales roddick - fed en nadal - murray, en dan finale murray - roddickdie roddick wint....
Supersneu? Waarom? Omdat hij nog niet zoveel gewonnen heeft? Snap wel dat je fan bent en hem graag ziet winnen, maar er nou niet echt iets gebeurd dat het sneu zou zijn als hij niet wint. of het moet zijn dat Nadal beter is geworden dan hem.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan ik ook mee leven. Als Federer niet wint, dan maar Roddick. Die gun ik het ook. Zou het alleen supersneu vinden voor Federer. Tenzij die volgend jaar het Grand Slam wint.
Binnen een maand twee grandslamfinales verliezen vind ik wel sneu.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:04 schreef Colplay het volgende:
[..]
Supersneu? Waarom? Omdat hij nog niet zoveel gewonnen heeft? Snap wel dat je fan bent en hem graag ziet winnen, maar er nou niet echt iets gebeurd dat het sneu zou zijn als hij niet wint. of het moet zijn dat Nadal beter is geworden dan hem.
Dat lijkt me ook een stunt. Als dat gebeurt, ga ik vanaf die dag een jaar lang elke dag een slechte grap plaatsen in een tennistopic.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:25 schreef Tim86 het volgende:
Del Potro gaat gewoon winnen
Of finale verliezen van Fed, daar kan ik ook mee leven.
Had hij beter moeten tennissenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Binnen een maand twee grandslamfinales verliezen vind ik wel sneu.
quote:
En dat het uitloopt. Half 11 thuir pas.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:01 schreef TubewayDigital het volgende:
Potro tegen murray: Not Before 2:00 PM
hoop dat eurosport het uitzend
Misschien worden het er wel 3quote:Op woensdag 3 september 2008 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Binnen een maand twee grandslamfinales verliezen vind ik wel sneu.
Binnen een maand?quote:
Geen. Kwaad spreken over je tegenstander nadat je verloren hebt is toegestaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:12 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
en welke sancties staan hier op
Mister Robredo houdt er wel van om collega's verbaal aan te vallen. Ik vind het maar een naar ventje.quote:
Precies. Als je een echte topper bent, sta je daarboven. Dan ga je hetzelfde doen of versla je 'm gewoon.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mister Robredo houdt er wel van om collega's verbaal aan te vallen. Ik vind het maar een naar ventje.
Dat kan niet, want dan is het niet meer binnen twee maanden.quote:
Waarom is er geen live tennis? Penetta-Safina is nu toch? Niet dat ik daar zo op zit te wachten, maar goed.quote:
Ik zou toch echt eerder thuiskomenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat het uitloopt. Half 11 thuir pas.
Idem. Een echte onsportieve hond en dan nog zeiken op Djoko ookquote:Op woensdag 3 september 2008 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mister Robredo houdt er wel van om collega's verbaal aan te vallen. Ik vind het maar een naar ventje.
Als Safina een kleine 2 uur duurt is 'ie precies op tijd hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:49 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik zou toch echt eerder thuiskomen.
http://www.usopen.org/en_(...)021220405496347.htmlquote:Wednesday afternoon’s matchup of sixth-seeded Brit Andy Murray, 21, and the 19-year-old Argentine Juan Martin del Potro, who’s riding a 23-match win streak, comes against the backdrop of a supposed feud that has piqued interest in an already anticipated encounter.
Del Potro and Murray, 16 months apart, have known each other since junior days, but it was their May match in Rome earlier this year that has the two of them, and others privy to their playing history, talking.
In a testy match, Del Potro allegedly launched a ball at the feisty Murray’s head. At a changeover at 5-4 in the second set, the two engaged in sideline trash-talking that the umpire tried in vain to extinguish. The sit-down squabble began with Murray complaining about the attempted beaning, to which Del Potro retorted, somewhat elliptically: “You and your mother, the same always.”
That set Murray off, incensed that the Argentine would dare invoke his mum: “If you ever speak about my mum again!” The umpire pleaded with both players “to save it ‘til later.” “That is unacceptable!” cried Murray.
Del Potro sat stoically, staring straight ahead.
Murray was asked whether there was some unfinished business between the two in his press conference, after defeating Stanislas Wawrinka to advance to the match against the 6-foot-6 Del Potro.
“I haven't spoken to him since, so whether there is or not, for me it's another tennis match,” said Murray. “When you get on the court you've got to put your emotions aside and get the job done.
"I've known him since we were really young," continued Murray. "I wasn't great friends with him before. I don't need to be friends with him now."
Murray won that first and only bout in a TKO. After Murray split sets with the big Argentine, Del Potro was forced to retire with an injury.
Looking forward to today's showdown, Murray said, “Whether I like Del Potro or not really doesn't make any difference. When you get on the tennis court it's another match, and you've got to win.”
For the curious, there’s charming YouTube video evidence of the incident (complete with amusing Eurosport commentators advocating for a throwdown then and there):
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
Die games in die dubbelpartij duren echt BIZAR lang. Het is pas 2-2, dus lijkt me ruim na 8-en pas Safina-Pennetta.
quote:
Da's nog eens sociaal. Hulde.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Daar twijfel ik niet aan, maar ben blij genoeg voor de rest van de mensen..ik compenseer het wel
Commentator 1:quote:Op woensdag 3 september 2008 19:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.usopen.org/en_(...)021220405496347.html
Del Potro!
Murray.
Commentator 2:quote:What a pity....
quote:I think just go for it, just like they do it in the old ice hockey...rackets down, pull the shirts over their head and just go for it!
Ja, top.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:53 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Commentator 1:
[..]
Commentator 2:
[..]
![]()
![]()
Goed nieuws, kan ik ook nog ff trainenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Die dubbel is eindelijk klaar, rond 20.30 dus pas Safina-Pennetta denk ik.
Murray-JMDP echt niet voor 22.10, kan ook zomaar een uur later zijn.
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies. Als je een echte topper bent, sta je daarboven. Dan ga je hetzelfde doen of versla je 'm gewoon.
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
6-2 Safina, dat gaat lekker snel.
Jongens, denk eens even na. Kunnen we iets doen om die wedstrijd te vertragen? Bellen dat er een orkaan aankomt? Dan heeft Tim86 de kans om straks die hele herenwedstrijd te zien.quote:
Dat Djokovic een loser is staat buiten kijf, maar hij verliest er ook partijen door. Als het dan niet wil lukken en hij pakt een extra blessurebehandeling en vervolgens gaat het niet beter, dan gaat het koppie hangen en verliest ie keihard of geeft ie op. Het is echt een triest figuur.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Onzin, dit is gewoon spelbederf valt en dat valt buiten de regels. Hij is ook niet de eerste die zich er aan stoort. Collega-spelers hebben zich er ook al vaak genoeg over uitgelaten. Zelfs commentatoren (Van Lottum en buitenlandse commentatoren over de hele wereld) onderschreven gisteren de woorden van Robredo. Dit is de zoveelste keer dat Djokovic dit soort dingen gebruikt om een wedstrijd te winnen.
Als Djokovic dadelijk echt iets heeft gelooft niemand hem ook meer
Ik denk dat het echte tennis toch wel om 21.45 al begint.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:13 schreef Tim86 het volgende:
ETA: 22.35
Graag gedaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:13 schreef Tim86 het volgende:
ETA: 22.35. Bedankt voor je nobele streven f-f. Bommelding?
wta choke,vrouwen eraf, prijsvraagje, mannen erop, inspelen, blessurebehandeling murray en hoppaquote:Op woensdag 3 september 2008 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat het echte tennis toch wel om 21.45 al begint.
Helaas, GSM 6-2 6-3.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wta choke,vrouwen eraf, prijsvraagje, mannen erop, inspelen, blessurebehandeling murray en hoppa
Murray is wisselvallig maar zeker niet uit vorm. Daarnaast heeft delpo ook een aantal goede spelers verslagen natuurlijk. Als mentaal kneusje had hij deze streak nooit kunnen hebben. Vermoeidheid is dan eerder een argument tegen hem..quote:Op woensdag 3 september 2008 21:18 schreef XL het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de partij zometeen. Murray uit vorm, del Potro niet goed genoeg voor een kwartfinale GS, maar in supervorm. Bovendien ligt op beide een behoorlijke druk. Murray is een mentale sukkel en kan zich gek laten maken door del Potro. Alleen is dat zelf ook een mentaal kneusje en weet hij ook wel dat hij in zijn hele winningstreak geen serieuze tegenstander heeft gehad.
Zie vorige pagina.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Volgens mij mogen ze elkaar niet zo
Het stond bij mij zelfs op dezelfde paginaquote:
Roddick, Gasquet en Kohlschreiber verslagen. Roddick was nu niet bepaald in vorm tijdens zijn Amerikaanse tour en kwam terug van een blessure. Gasquet sloeg al weken de bal niet hoger dan 20cm in het net en Kohlschreiber is al regelrechte middelmaat.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Murray is wisselvallig maar zeker niet uit vorm. Daarnaast heeft delpo ook een aantal goede spelers verslagen natuurlijk. Als mentaal kneusje had hij deze streak nooit kunnen hebben. Vermoeidheid is dan eerder een argument tegen hem..
Omdat het zo lekker bekt.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zegt Boogert ELKE keer Juan Martin Del Potro?
Ben je al onderweg?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef TheGeneral het volgende:
Prachtige 2e service Murray.
*5-4 Del Potro.
Het is niet dat Del Potro uberhaupt wat doet. Murray staat te klooien, zoals al weken. Hij moet weer even normaal gaan spelen na zijn overwinningen op Djoko en Nadal.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Wat doet Murray ineens.
Dit is exact hetzelfde als tegen Kei, toen kwam JMDP ook een break achter en won de set nog.
Bijna thuisquote:
Okido.quote:
Die man is wel Vietnamveteraan hea. En die ga jij uitlachen. Schaam je, jongeman.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:48 schreef sven234 het volgende:
hahaha komt norm chryst weer.....i could not tell, de bal was ZOO ver uit
Zo veel scheelde het niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:48 schreef sven234 het volgende:
hahaha komt norm chryst weer.....i could not tell, de bal was ZOO ver uit
Zou je het leuk vinden als pakweg Djokovic tegen Federer over Mirka begint?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Del Potro straks weer over Murrays moeder begint.
Ja.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou je het leuk vinden als pakweg Djokovic tegen Federer over Mirka begint?
Tijd voor een mooie vrouwtje voor Federer.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:00 schreef Tim86 het volgende:
De verwachting voor straks:
[ afbeelding ]
Als haar uitstraling dan nog leuk was..Erica Terpstra als vriendin had ik minder commentaar op gehadquote:Op woensdag 3 september 2008 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tijd voor een mooie vrouwtje voor Federer.
Weet je trouwens hoe Erika Terpstra destijds die medaille op de OS won met zwemmen?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als haar uitstraling dan nog leuk was..Erica Terpstra als vriendin had ik minder commentaar op gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat moet dan wel ja. Mooi als hij haar een keer vertelt dat hij een ander heeft maar dat hij haar graag in dienst houdt als kok en manager.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:08 schreef sven234 het volgende:
ze kan goed koken zei federer een keer
Nou en.quote:
Ja, prachtig is dat.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig hoe het Murray steeds maar lukt om na een dropshot zo'n geweldige lob te slaan.
Kristie pikt jouw tekstquote:Op woensdag 3 september 2008 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
Toch weer vreemd, tot 5-5 geen breaks en dan 2 op rij. Weer een tie-break dus.
Vooral een erg slechte van JMDP.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:46 schreef Norrage het volgende:
Erg goede tiebreak van Murray zeg
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vooral een erg slechte van JMDP.
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:46 schreef Norrage het volgende:
Erg goede slechte tiebreak van Murray Del Potro zeg
Ambro is Kristiequote:
MICHAEL JOHNSON GOT IT WRONGquote:Op donderdag 4 september 2008 00:07 schreef T-Rigg het volgende:
Die Olympics reclame begint aardig irritant te worden met die Britse commentator.
AN INCREEDIBLE WURLD RECURD
Die van de Vuelta en het atletiek worden ook vervelend. Irritante stem die het quasi-blij inspreekt. Kan de tekst ook al dromenquote:Op donderdag 4 september 2008 00:07 schreef T-Rigg het volgende:
Die Olympics reclame begint aardig irritant te worden met die Britse commentator.
AN INCREEDIBLE WURLD RECURD
Ik verstond pas na tien keer wat die man zei bij dat estafettezwemmen, Hij noemt de tijd. Onverstaanbaar.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die van de Vuelta en het atletiek worden ook vervelend. Irritante stem die het quasi-blij inspreekt. Kan de tekst ook al dromen.
Ik weet niet wat het is. Normaal gesproken is er wat meer variatie.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die van de Vuelta en het atletiek worden ook vervelend. Irritante stem die het quasi-blij inspreekt. Kan de tekst ook al dromen.
Deze was ook wel vrij lomp, hij wist zelf ook wel dat 'ie uit was.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:18 schreef TheGeneral het volgende:
Ze kappen het af tijdens de challenge
Ofwel:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:28 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is er: http://www.usopen.org/en_US/scores/schedule/schedule17.html
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ofwel:
Rond 20.15 Federer-Muller
Rond 02.30 Roddick-Djokovic.
Die van de Vuelta is zelfs fout.. ik meende te horen dat ze daarin doodleuk zeggen dat SamSan de Vuelta rijdt.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:40 schreef eentwee het volgende:
[..]
Die van de Vuelta is zelfs fout.. ik meende te horen dat ze daarin doodleuk zeggen dat SamSan de Vuelta rijdt.
Cool, JMDP gifjes zijn bij mij altijd welkom, mocht de rest het niet op prijs stellenquote:
Ik wel. Tegen die tijd is hij helemaal kapot. En Federer doet het (normaal dan) juist goed tegen zulk soort spelers in finales (Baghdatis, Gonzalez).quote:Op donderdag 4 september 2008 00:52 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een held die Del Potro. Ik wens Federer niet toe dat hij in de finale tegen hem moet.
Ik blijf het gaar vinden dat die niet op vrijdag zijn.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:53 schreef TheGeneral het volgende:
Het voordeel iig die de winnaar van deze partij heeft is dat hij 2 dagen rust heeft. Zaterdag zijn immers pas de halve finales.
Ik ben het wel met je eens dat Fed hem zou moeten kunnen pakken, maar je vergelijking is natuurlijk ook met de "oude" Fed en back to his old self is hij bepaald nog niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik wel. Tegen die tijd is hij helemaal kapot. En Federer doet het (normaal dan) juist goed tegen zulk soort spelers in finales (Baghdatis, Gonzalez).
Oh ja, da's waar. Vind ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik wel. Tegen die tijd is hij helemaal kapot. En Federer doet het (normaal dan) juist goed tegen zulk soort spelers in finales (Baghdatis, Gonzalez).
Wat, dat ik het met TheGeneral eens ben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |