Lager dan je rug he, bovendien het is niet ter vervanging van, maar wel een welkome aanvulling op een ochtendritueel. Waarschijnlijk speelt het feit dat je iemand niet kent ook meequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:25 schreef leppeh het volgende:
You need to get out more, son! Een stijve van een paar priemende voetjes in je rug is niets om over naar huis te schrijven.
Hmm goed punt, die voeten alleen doen niet zoveel, je fantasie moet de rest doen, voortaan hier aan denkende zal het vast niet meer voorkomenquote:
waarop?quote:
Misschien pestte het meisje TS wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe kan je nou niet doorhebben dat je een heel college lang met je voeten tegen iemands kont aan zit te wrijven?
optie 1 conclusie: ze deed het expresquote:Op woensdag 3 september 2008 16:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe kan je nou niet doorhebben dat je een heel college lang met je voeten tegen iemands kont aan zit te wrijven?
whehe ik snapte het al nietquote:Op woensdag 3 september 2008 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
haha, hij is een e vergeten achter duidelijk!!!111!!!!einz-zwei-drei-e-nicht-dabei ;D ;D ;D![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:24 schreef meh het volgende:
sorry ik heb meidenvoeten, voor de rest ben ik een jongen
precies, als TS nou een keertje om had gekeken in plaats van als een autist het college te blijven volgen, had hij vanavond niet met de hand bezig gehoeven.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat is daar klaagbaakwaardig aan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:20 schreef HarryH het volgende:
Nou zat ik dus in die collegezaal en achter mij zat een schattig meisje die niet doorhad (of dat in ieder geval pretendeerde) dat ze me raakte en dus met haar schattige voetjes mijn zitvlak een klein beetje een massage gaf!![]()
![]()
![]()
Mwoahquote:Op woensdag 3 september 2008 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, dit soort topics maken FOK! leuk.
Als alle kanslozen op het forum gewoon al hun gedachtes zouden spuien zou het hier veel leuker zijn.
BaajGuardian was ook een heldquote:
Geil, ik zit daar ookquote:Op woensdag 3 september 2008 22:28 schreef T3rr0r het volgende:
0S170 in het gebouw van de HU op de Uithof?
Beschrijving van de gare stoelen doet me er heel erg aan denken (+ d'r zitten ook in mijn klas enorm veel lekkere vrouwtjes!)
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, dit soort topics maken FOK! leuk.
Als alle kanslozen op het forum gewoon al hun gedachtes zouden spuien zou het hier veel leuker zijn.
Dan weet je waar ik over praat, Communicatie en Journalistiek sletjesquote:Op woensdag 3 september 2008 22:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
BaajGuardian was ook een held.
[..]
Geil, ik zit daar ook!
Net mijn eerste drie dagen gehad en ik geniet al met volle teugenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:40 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dan weet je waar ik over praat, Communicatie en Journalistiek sletjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |