goed ideequote:Op woensdag 3 september 2008 12:45 schreef Trashcanman het volgende:
jep.
Edit: zal ik er nog maar een hint tegenaan gooien?
Ik vind het prima hoor. Moet kunnen zo af en toe.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jup![]()
Sorry, de volgende keer zal ik een normale vraag posten...
redunzl +1quote:Op woensdag 3 september 2008 13:08 schreef redunzl het volgende:
Decima
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 3 september 2008 13:22 schreef PhysicsRules het volgende:
Heette vroeger een Brontosaurus.
was eigenlijk op zoek naar de diplodocus maar zie weinig verschil tussen brontosaurus en diplodocus (als niet deskundigequote:Op woensdag 3 september 2008 13:22 schreef PhysicsRules het volgende:
Heette vroeger een Brontosaurus.
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:46 schreef redunzl het volgende:
Wisent?
quote:
Zo dat is snel, Waaghals +1quote:
heel warm!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:03 schreef Waaghals het volgende:
geen idee, maar heette vast niet Gestapo
quote:
dit wordt een oh ja vrees ikquote:Op woensdag 3 september 2008 16:00 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nee, in de buurt.
Devan een organisme zijn alle individuen van dat organisme in een biotoop.
Als het geen biotoop is: habitat?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:54 schreef tomtomaat het volgende:
De grootte van eenwordt gereguleerd door factoren als de aanwezigheid van voedsel, de aanwezigheid van predatoren, het voorkomen van ziekten en niet te vergeten abiotische factoren als minimum en maximum temperatuur, regenval.
quote:
dat is 'm !quote:
Aangezien ik geen zin heb om nog langer te wachtenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:38 schreef redunzl het volgende:
misschien in de hoek turkmenistan, kirgizie, oezbekistan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tomtomaat +1quote:Op woensdag 3 september 2008 17:11 schreef tomtomaat het volgende:
xtc?
Trash +1quote:
www.tinypic.comquote:Op woensdag 3 september 2008 17:51 schreef Trashcanman het volgende:
Ok, ik zoek even een duidelijkere op zonder de artiestennaam in de link. Brb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |