bustedquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
Op dinsdagavond aan de drank, Erik toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Nee nog niet. Ik ken ze ook nog niet zo langquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef eer-ik het volgende:
JNA, heb je misschien wat muziek van die franse knakker?
In MPEG-1 Layer 3 formaat?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Muck, de moderator die veel in de KoffieSC zit, post nogal vaak door het slotje heen
can't find it anywherequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik ken ze ook nog niet zo lang
Tenzij je wilt weten hoe het weer buiten isquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben meestal goed op de hoogte ja![]()
Dan kijk ik in De Elementen: Onstuimige Aardequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tenzij je wilt weten hoe het weer buiten is
geen idee. De functies doen mij bar weinig. Ik wilde fok gewoon supporten...quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Zeg G, wat voor hendig sjieke functies heb je er nu bij?
Webcams jonge, webcamsquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tenzij je wilt weten hoe het weer buiten is
D'r is ook iemand aan het kutten geweest met de broncode me dunkt. (al dan niet van de css)quote:
Heeft daar ook mee te makenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
D'r is ook iemand aan het kutten geweest met de broncode me dunkt. (al dan niet van de css)
Ik kan niet via MyAT een tpoic openen want dan ramt ie er /user/active tussen
Nicequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef jna het volgende:
http://www.hocuspocus.fr/
Heb alleen hun site kunnen vinden eer-ik
Dat doe ik door rijkelijk briljante posts te plaatsen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
geen idee. De functies doen mij bar weinig. Ik wilde fok gewoon supporten...
Moeten wel meerdere mensen ze beoordelen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice
Ik stuur ze wel even een mailtje met de mededeling dat ik wel wat gratis mp3tjes blief ter review voor een nederlands muziekblad
Ik ben dan ook ten zeerste bereid om het te delen met anderen die graag de muziek willen beoordelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:38 schreef jna het volgende:
[..]
Moeten wel meerdere mensen ze beoordelen natuurlijk![]()
whehe, dat zal je lerenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:39 schreef Houniet het volgende:
KUTZOOI alle m&ms door mijn bed heen [ afbeelding ].
quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef eer-ik het volgende:
Zeg lieve mensen, ik trek even een neutje water en ga de mand in, even bijpitten.
Heb geen zin me weer te verslapen morgen
aaaaaaaaadios
Joquote:
Stadsgenootquote:
Hounietquote:
Zie de link naar het KSC jubileum topic in mijn sigquote:
Burenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
Ah, de KSC is er weer een avondje
Hallo buren
MPG volgt mij!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
Hallo buren
quote:
WEz.quote:
Hoi Pilesquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
Hallo buren
Muck is geen MOD meerquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Muck, de moderator die veel in de KoffieSC zit, post nogal vaak door het slotje heen
Maakt voor haar mogelijkheden niets uit...quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck is geen MOD meer. Alleen nog PR.
quote:
Niet. Ik kwam op de TT af. Nostalgie FTW.quote:
Hounietquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:54 schreef Houniet het volgende:
MPG koffie junk!
Dat wel natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet. Ik kwam op de TT af. Nostalgie FTW.
Nou, huphup, slapen jij, je mot immers met het immer falende OVquote:
Ja, vakantiegangersquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, huphup, slapen jij, je mot immers met het immer falende OVnu die ouwe op vakantie is
.
Zegt de man die zelf regelmatig van een vakantie genietquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Houniet.
Zaterdag nog wezen housen in Elst, op ehm, hoe heet het ook alweer, daar op dat strand?
Weet ik het, stond wat in de krant dat daar een houseparty was en dat er 107 man zijn aangehouden ivm het zero-tolerance drugsbeleid.quote:
Nicequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik het, stond wat in de krant dat daar een houseparty was en dat er 107 man zijn aangehouden ivm het zero-tolerance drugsbeleid.
Is de dag al voorbij dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles, zijn er alweer dagcijfers? of nog steeds niet?
Vast wel op de site van de metroquote:
Wat is nu al grappig cue?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:29 schreef Cuegirllie het volgende:
is het nu al grappig bart?
dat is nu precies mijn vraag bartquote:
Ahquote:Op woensdag 3 september 2008 08:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is nu precies mijn vraag bart
Oww.. het was een vertraagde reactiequote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef Bravebart het volgende:
Ah [ afbeelding ] Ik moest lachen om de TT
Zoietsquote:Op woensdag 3 september 2008 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oww.. het was een vertraagde reactie
Hoiquote:
Hoi maakt de topic moeder het?quote:
Verkeerd ingevoerd wellicht>?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn cijfrs kloppen niet.. ja ze kloppen wel, maar de nieuwe nieten snap niet waar het aan ligt grr!!
Zijn gegevens uit een databasequote:
Verkeerde queries dus, zou ik zeggenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zijn gegevens uit een database
heb eerst per maand gefilterd en een totaal eruit gehaald
en nu per kwartaal, maar das een ander totaal dan die drie maanden bij elkaar opgeteld
Ja goed. Het netwerk op het werk doet het weer dus ik ben weer begonnen met zinnige dingen doenquote:
Hey! Wat is de reden dat je nu weer onder deze nick post?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en G ik ben eruit!
edit: of toch niet
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit alweer op school, dus de tijd van veel posten is voorbij vrees ik
quote:
Je post nu meer dan je anders zou doen, want anders zou je nu liggen te pittenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:58 schreef Piles het volgende:
Zit alweer op school, dus de tijd van veel posten is voorbij vrees ik
quote:
Das waarquote:Op woensdag 3 september 2008 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je post nu meer dan je anders zou doen, want anders zou je nu liggen te pitten
waarom niet?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:07 schreef Yesse het volgende:
Ik mag geen chocoladekaakjes meer eten van mezelfNiet vandaag in ieder geval..
Speciaal voor jou leg ik het nog eens uit: met deze account post ik op de pc, met The_Dean post ik met de telefoonquote:Op woensdag 3 september 2008 09:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey! Wat is de reden dat je nu weer onder deze nick post?
Als je ze doorstuurt help ik wel meequote:Op woensdag 3 september 2008 10:07 schreef Yesse het volgende:
Ik mag geen chocoladekaakjes meer eten van mezelfNiet vandaag in ieder geval..
Iddquote:
Feederquote:Op woensdag 3 september 2008 10:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddDik is immers het nieuwe dun
5 is te veel, dan work misselijk. Net als nuquote:
Je zei wel wat anders toen je dat dikke mens zag in de bioscoopquote:Op woensdag 3 september 2008 10:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
Die was niet dik meer, die was enorm hugequote:Op woensdag 3 september 2008 10:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je zei wel wat anders toen je dat dikke mens zag in de bioscoop
Nog huger dan huge.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die was niet dik meer, die was enorm huge
kon je dr rollen>?quote:
Nee, dat ging vanzelfquote:
Nee. Te zwaar.. Misschien als ze op een berg ging liggen..Hoewel het vet wel zichzelf vormde ook naar de stoel, dus je hebt kans dat het vet zich vormt naar de berg waardoor ze blijft liggen..quote:
OMGquote:Op woensdag 3 september 2008 10:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee. Te zwaar.. Misschien als ze op een berg ging liggen..Hoewel het vet wel zichzelf vormde ook naar de stoel, dus je hebt kans dat het vet zich vormt naar de berg waardoor ze blijft liggen..
Ik heb geen msnquote:Op woensdag 3 september 2008 10:47 schreef G.Fawkes het volgende:
Yenice en Bart. Doe mij eens jullie msn adressen PMen aub
Nou zo grappig was het nietquote:
toch wel een cu2night profiel hequote:Op woensdag 3 september 2008 10:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb geen msnIk heb wel cu2, wil je die?
Lieverd. Je hebt mij al in je MSN lijstquote:Op woensdag 3 september 2008 10:47 schreef G.Fawkes het volgende:
Yenice en Bart. Doe mij eens jullie msn adressen PMen aub
Duhquote:Op woensdag 3 september 2008 10:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
toch wel een cu2night profiel he
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou zo grappig was het nietDe hele rij zat scheef omdat er 1 iemand meer dan 200 kilo woog
heb je aaallllllllquote:Op woensdag 3 september 2008 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Yenice volg het goede voorbeeld van je Bartje eens opmsn adres
Ik zie je nietquote:
Goede morgenquote:
Niet op mn werk nee.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zie je nietben je nooit online?
Ik kan me wel onze gesprekken herinneren, nu het zegt. Hmm vaag
Verklaard een heleboelquote:Op woensdag 3 september 2008 11:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet op mn werk nee.Thuis laatste tijd ook steeds minder omdat ik niet meer zo veel achter pc zit
Gast ik moet nog ontbijtenquote:
quote:
ja het is echt rustigquote:Op woensdag 3 september 2008 14:31 schreef Piles het volgende:
Maar jullie stellen me wel teleur eigenlijk
Al is het wel makkelijk teruglezen zo
Baggerquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Bagger
1e docente kwam gelijk niet opdagen, en voor de rest weinig nieuws gehoord. Morgen nog een nutteloze dag (sollicitatie- en mediatheektraing![]()
), en dan maandag echt beginnen
Oh, nog wel iets positiefs: er zijn 2 lessen geschrapt, dus nu best een goed rooster
Leuk is dat altijd hè, van elke leraar hetzelfde praatjequote:Op woensdag 3 september 2008 14:38 schreef Milou__ het volgende:
Ik had vanmorgen 2 uur les. Waar we niks hebben gedaan, alleen informatie gekregen over het aankomende jaar. maar dat wist ik allemaal al![]()
Ja, en dat vrijwel elk jaarquote:Op woensdag 3 september 2008 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk is dat altijd hè, van elke leraar hetzelfde praatje
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:55 schreef Yesse het volgende:
Imago alert!!!
Kabels opnieuw neerleggen (en dat zijn er veeeel), en stofzuigenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:56 schreef Milou__ het volgende:
..uitleg?
jij bleef lang onder die taflequote:Op woensdag 3 september 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
* heeft naast rugpijn nu ook stoflongen
Hmm, ja, best wel hèquote:Op woensdag 3 september 2008 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij bleef lang onder die tafle
Je hoeft niet te klikkenquote:Op woensdag 3 september 2008 15:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr wanneer is dat TV topic nou eens vol.. ik heb spijt
I know, maar ik kijk vaak alleen naar de naam/last poster, dan naar het topic dat erbij hoortquote:Op woensdag 3 september 2008 15:39 schreef Piles het volgende:
Je hoeft niet te klikken
En ik kan me wel inhouden, heb niet in SEX SC gepost![]()
Gluurder!!!!quote:
Dacht dat je daar gisteren al achter wasquote:
hmmquote:Op woensdag 3 september 2008 16:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik lurk en post ook overal en nergens, dus geen smoesjes
Ohquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
en nu echt weg, watn ik mag toch zo naar huis
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
en nu echt weg, watn ik mag toch zo naar huis
Nu maak je mn dag toch weer goedquote:Op woensdag 3 september 2008 16:22 schreef Cuegirllie het volgende:
vind je nog best wel lief hoor milou![]()
Mijn school is nog kutterquote:Op woensdag 3 september 2008 16:47 schreef mash_ het volgende:
Hallo![]()
oh mijn school is kuten de ns nog erger
aaah irritantquote:Op woensdag 3 september 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
En kapt internet er ook nog mee
Kunnen we niet eens samen vervelen![]()
jij komt ook op school dat ze niet weten in welke klas je moet? En je dan maar in een klas doet waar je niemand kent? terwijl de anderen klas helemaal vol zit met mensen waar je al 2 jaar bij in de klas zatquote:
Jij hebt leraren die 4 competenties nog steeds niet hebben gecontroleerd, ondanks dat je ze al 4 maanden hebt ingeleverd? En die niet reageert terwijl jij al een bericht hebt gestuurd dat erg belangrijk is omdat je zo snel mogelijk alle competenties moet hebben gehaald, anders kun je niet afstuderen. En oja, vertelt de leraar dat je de "maandagmiddag" moet gebruiken voor afstuderen terwijl je dan dus mooi naar school moet voor die 1e dag in de week.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
jij komt ook op school dat ze niet weten in welke klas je moet? En je dan maar in een klas doet waar je niemand kent? terwijl de anderen klas helemaal vol zit met mensen waar je al 2 jaar bij in de klas zat?
Ben er weerquote:Op woensdag 3 september 2008 16:54 schreef Milou__ het volgende:
aaah irritant![]()
samen vervelen is goed
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:13 schreef Cuegirllie het volgende:
"Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in Almelo is altijd wat te doen"
Is van Herman Finkers toch?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:13 schreef Cuegirllie het volgende:
"Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in Almelo is altijd wat te doen"
Hmm ik hou niet zo van Finkersquote:Op woensdag 3 september 2008 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
De held
* gaat vanavond maar weer eens kijken
Gastquote:Op woensdag 3 september 2008 17:47 schreef mash_ het volgende:
aaah dit vind ik zo lastig heeen klant vraagt of ik een 3d model kan maken... nouja kan ik dus wel
Maar hoeveel moet ik daar voor vragen
uhm nee ? normaal vragen freelancers rond de 60 euro per uur. maar no way dat ik dat kan vragenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GastJe weet je eigen uurtarief toch wel?
Finkers, Op Sterk Water, Niet Schieten, Boom Chicago, Ernst van der Pasch, Enge Buren, Theo Maassenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
najib
jochem meyer
hans teeuwen
bert visser
15 euro per uur is zatquote:Op woensdag 3 september 2008 17:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm nee ? normaal vragen freelancers rond de 60 euro per uur. maar no way dat ik dat kan vragendus ja
word maar 20 euro per uur denk ik ofzo
Hmm gwoon. zn houding enzo bevalt me nietquote:Op woensdag 3 september 2008 17:47 schreef Piles het volgende:
Afgezien van Hans Teeuwen ben ik het helemaal met je eens
Maar waarom past Finkers dan niet in dat rijtje eigenlijk
Hij zit nu leuk in engeland, dus voorlopig zul je hem niet meer zienquote:Op woensdag 3 september 2008 18:04 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hmm gwoon. zn houding enzo bevalt me niet
Hai caliquote:Op woensdag 3 september 2008 18:09 schreef Californium het volgende:
Boe! vanaf draadloos internet vanaf me eigen laptopje op stage![]()
Zo maar eens naar huis op aan als ik me labjournaal af heb
Wel hard werken he!!quote:Op woensdag 3 september 2008 18:09 schreef Californium het volgende:
Boe! vanaf draadloos internet vanaf me eigen laptopje op stage![]()
Zo maar eens naar huis op aan als ik me labjournaal af heb
Hans Teeuwen zat daar toch?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij zit nu leuk in engeland, dus voorlopig zul je hem niet meer zien
Haha.. ik dacht dat het over hem gingquote:
hmm volgens mij had je meer kunnen doenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:14 schreef Californium het volgende:
heb vandaag: een digestie ingezet, bandjes uitgesneden, een PCR ingezet, overnachtse cultuurtjes ingezet en wat gellies....
Heel hard gewerkt hoor Cue
Milou
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. ik dacht dat het over hem ging.. nee Finkers is daar niet haha
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:16 schreef Californium het volgende:ik kan meerendeel nog niet dus duurt langer
Dan zeg ik het wel nooit meerquote:
dan heb je niks meer te doen?!quote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef Californium het volgende:
nederlandersmaar volgende week gaat me stagebegeleidster 2,5 week met vakantie en dan weer een dag weg en en en en...... Jeweetz relaxxxxx
Ik ook.. hoewel ik zo nog 2 nieuwe afleveringen Prison Break ga kijken.quote:
hier regent het nuquote:Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Het is vandaag stukken beter weer dan gisteren
Dat zekerquote:Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
Het is vandaag stukken beter weer dan gisteren
Nieuwequote:Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook.. hoewel ik zo nog 2 nieuwe afleveringen Prison Break ga kijken.
dat had ik gisteren, alleen zat ik wel midden in de bui op de fietsquote:Op woensdag 3 september 2008 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hier regent het nu
al heb ik lekker droog kunnen fietsen, dus boeit het me weinig
Maandag in USA Season 2h Premiere season 4quote:
ohquote:Op woensdag 3 september 2008 18:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maandag in USA Season 2h Premiere season 4
Wel straks met mensen... als het westen en het noorden is overstroomtquote:Op woensdag 3 september 2008 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
![]()
Twente overstroomt niet, twente overstroomt neit
![]()
![]()
Die gaan maar mooi in duisland wonenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wel straks met mensen... als het westen en het noorden is overstroomt
Duisland, waar ligt datquote:Op woensdag 3 september 2008 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die gaan maar mooi in duisland wonen
We schoppen je dan die 15 km verder, en dan voel je het onder je kontje waar duitsland isquote:
Ik wil geen schop onder mijn kontje.... dat doet pijn...quote:Op woensdag 3 september 2008 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We schoppen je dan die 15 km verder, en dan voel je het onder je kontje waar duitsland is
Dat wordt dus niet naar twente verhuizenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:02 schreef PieterBas het volgende:
\Ik wil geen schop onder mijn kontje.... dat doet pijn...
Jij bent ook niet lief...quote:Op woensdag 3 september 2008 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet naar twente verhuizen
Boven?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:05 schreef PieterBas het volgende:
Jij bent ook niet lief...Kan ik er wat aan doen, dat ik op 1.6m boven het zeeniveau woon..
Jij woont er tenminste nog bovenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jij bent ook niet lief...Kan ik er wat aan doen, dat ik op 1.6m boven het zeeniveau woon..
Jou gaan we drijvend terugvindenquote:
Wij hebben terpenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wel straks met mensen... als het westen en het noorden is overstroomt
Vaarwel wrede wereldquote:Op woensdag 3 september 2008 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jou gaan we drijvend terugvinden
Hallelujaquote:
Eigenlijk wel hèquote:Op woensdag 3 september 2008 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat zouden jullie Zeeuwen wel moeten zijn
Kom maar alvast een wetsuitquote:Op woensdag 3 september 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
-1,2m
Dan kom ik mooi met mn hoofd boven water uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |