bustedquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
Op dinsdagavond aan de drank, Erik toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Nee nog niet. Ik ken ze ook nog niet zo langquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef eer-ik het volgende:
JNA, heb je misschien wat muziek van die franse knakker?
In MPEG-1 Layer 3 formaat?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Muck, de moderator die veel in de KoffieSC zit, post nogal vaak door het slotje heen
can't find it anywherequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik ken ze ook nog niet zo lang
Tenzij je wilt weten hoe het weer buiten isquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben meestal goed op de hoogte ja![]()
Dan kijk ik in De Elementen: Onstuimige Aardequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tenzij je wilt weten hoe het weer buiten is
geen idee. De functies doen mij bar weinig. Ik wilde fok gewoon supporten...quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Zeg G, wat voor hendig sjieke functies heb je er nu bij?
Webcams jonge, webcamsquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tenzij je wilt weten hoe het weer buiten is
D'r is ook iemand aan het kutten geweest met de broncode me dunkt. (al dan niet van de css)quote:
Heeft daar ook mee te makenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
D'r is ook iemand aan het kutten geweest met de broncode me dunkt. (al dan niet van de css)
Ik kan niet via MyAT een tpoic openen want dan ramt ie er /user/active tussen
Nicequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:35 schreef jna het volgende:
http://www.hocuspocus.fr/
Heb alleen hun site kunnen vinden eer-ik
Dat doe ik door rijkelijk briljante posts te plaatsen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
geen idee. De functies doen mij bar weinig. Ik wilde fok gewoon supporten...
Moeten wel meerdere mensen ze beoordelen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice
Ik stuur ze wel even een mailtje met de mededeling dat ik wel wat gratis mp3tjes blief ter review voor een nederlands muziekblad
Ik ben dan ook ten zeerste bereid om het te delen met anderen die graag de muziek willen beoordelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:38 schreef jna het volgende:
[..]
Moeten wel meerdere mensen ze beoordelen natuurlijk![]()
whehe, dat zal je lerenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:39 schreef Houniet het volgende:
KUTZOOI alle m&ms door mijn bed heen [ afbeelding ].
quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:42 schreef eer-ik het volgende:
Zeg lieve mensen, ik trek even een neutje water en ga de mand in, even bijpitten.
Heb geen zin me weer te verslapen morgen
aaaaaaaaadios
Joquote:
Stadsgenootquote:
Hounietquote:
Zie de link naar het KSC jubileum topic in mijn sigquote:
Burenquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
Ah, de KSC is er weer een avondje
Hallo buren
MPG volgt mij!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
Hallo buren
quote:
WEz.quote:
Hoi Pilesquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
Hallo buren
Muck is geen MOD meerquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Muck, de moderator die veel in de KoffieSC zit, post nogal vaak door het slotje heen
Maakt voor haar mogelijkheden niets uit...quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck is geen MOD meer. Alleen nog PR.
quote:
Niet. Ik kwam op de TT af. Nostalgie FTW.quote:
Hounietquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:54 schreef Houniet het volgende:
MPG koffie junk!
Dat wel natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet. Ik kwam op de TT af. Nostalgie FTW.
Nou, huphup, slapen jij, je mot immers met het immer falende OVquote:
Ja, vakantiegangersquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, huphup, slapen jij, je mot immers met het immer falende OVnu die ouwe op vakantie is
.
Zegt de man die zelf regelmatig van een vakantie genietquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Houniet.
Zaterdag nog wezen housen in Elst, op ehm, hoe heet het ook alweer, daar op dat strand?
Weet ik het, stond wat in de krant dat daar een houseparty was en dat er 107 man zijn aangehouden ivm het zero-tolerance drugsbeleid.quote:
Nicequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet ik het, stond wat in de krant dat daar een houseparty was en dat er 107 man zijn aangehouden ivm het zero-tolerance drugsbeleid.
Is de dag al voorbij dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles, zijn er alweer dagcijfers? of nog steeds niet?
Vast wel op de site van de metroquote:
Wat is nu al grappig cue?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:29 schreef Cuegirllie het volgende:
is het nu al grappig bart?
dat is nu precies mijn vraag bartquote:
Ahquote:Op woensdag 3 september 2008 08:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is nu precies mijn vraag bart
Oww.. het was een vertraagde reactiequote:Op woensdag 3 september 2008 08:42 schreef Bravebart het volgende:
Ah [ afbeelding ] Ik moest lachen om de TT
Zoietsquote:Op woensdag 3 september 2008 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oww.. het was een vertraagde reactie
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |