abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61342469
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

En jij dacht dat MS uit liefdadigheid werkt?

Tot nu toe werkt dit iig een stuk sneller. En dit is een open beta, dus die opties komen wel goed. Het is net een dag uit, men verwacht meteen 1000'en plugins
Het is bij mij helemaal niet sneller. En plugins gebruik ik zelf niet, dus ik verwacht niets. Alleen wat meer opties.

En MS leeft niet UITSLUITEND van die info. En Google wel. Dus zij zullen er alles aan doen gebruikersinfo op te slaan.

Ik weiger iets goed te vinden, puur en alleen omdat het van Google of Apple ofzo komt.
pi_61342480
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef X. het volgende:
Ik vind het niet echt veel toevoegen en maar weinig opties hebben.

Daarnaast heb ik geen zin spyware op mijn computer te hebben. En dat is dit programma eigenlijk. Want Google leeft uitsluitend van de informatie die ze krijgen via hun software en sites.

Dat is ook de enige reden dat ze met deze browser zijn gekomen.
. Meteen dat gehuil over 'spyware' .

Je bent niet verplicht om Google's diensten te gebruiken en ook nu kun je Google's browser links laten liggen... Alsof Google de enige is die data opslaat als je je op internet begeeft. Zij geeft je iig wel de mogelijkheid om heel wat van die info zelf te gebruiken (bijvoorbeeld je hele web history). Ik heb liever een bedrijf dat data gebruikt om z'n producten beter te maken dan een bedrijf dat maar willekeurig wat data op je afvuurt (zoals irrelevante ads).
  woensdag 3 september 2008 @ 11:13:00 #178
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_61342528
Ik heb Chrome ook maar even geļnstalleerd en het blijkt een zeer fijne browser naar mijn idee! Vooral de snelheid viel me meteen op.
pi_61342544
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:10 schreef X. het volgende:
Ik weiger iets goed te vinden, puur en alleen omdat het van Google of Apple ofzo komt.
Helaas hebben daar een hoop mensen wel last van. Als Microsoft met dit product was gekomen was het hier al vierkant afgekraakt
pi_61342654
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Helaas hebben daar een hoop mensen wel last van. Als Microsoft met dit product was gekomen was het hier al vierkant afgekraakt
Ik zou iig hebben geezgd dat ze eindelijk wat nieuws proberen en eindelijk een snelheidswinst hebben geboekt. Tot nu toe is MS vooral bezig om eindelijk eens fatsoenlijk aan de standaarden te voldoen, laat ze dat maar eerst op punt hebben.

Door deze browser worden ze misschien ook weer wat scherper daar in Redmond. Concurrentie is goed.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_61342712
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:09 schreef whoops het volgende:

[..]

Lees dit artikel anders even, daar wordt in uitgelegd hoe het werkt...

Searching With Google Chrome & Omnibox
Thanks, duidelijk. Toch blijf ik het jammer vinden dat er geen aparte search box is.
pi_61342740
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik zou iig hebben geezgd dat ze eindelijk wat nieuws proberen en eindelijk een snelheidswinst hebben geboekt. Tot nu toe is MS vooral bezig om eindelijk eens fatsoenlijk aan de standaarden te voldoen, laat ze dat maar eerst op punt hebben.

Door deze browser worden ze misschien ook weer wat scherper daar in Redmond. Concurrentie is goed.
Natuurlijk. Ik denk ook dat Google een goede zet heeft gedaan door een eigen browser te introduceren, is het niet voor henzelf dan wel voor de markt.

Maar tis allemaal wel een beetje hypocriet. Als M$ was gekomen met het sandbox-principe en de exploit die nu voor Chrome rondzwerft was ook voor M$ valide geweest, dan was de kritiek niet van de lucht geweest. Maar nu, omdat het een beta van Google betreft, wordt het veel minder zwaar bekeken.

Beetje apart. Voor de rest een leuke browser hoor, maar voegt mijns inzien niet veel toe aan mijn "browse-experience".
pi_61342785
quote:

[..]

Wat een onzin zeg IE7 vind ik ook een goede browser, het is een stuk beter dan voorgaande versies. Maar Chrome is gewoon merkbaar sneller en werkt daardoor fijner. Maar snelheid is niet alles, Chrome heeft nog wel wat features nodig (en die omnibox bevalt me nog niet helemaal).
pi_61342821
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Thanks, duidelijk. Toch blijf ik het jammer vinden dat er geen aparte search box is.
Ook jammer is dat de

"marktplaats.nl: mazda"
Bv niet werkt zoals in google searchbox zelf. Anders had je nog op specifieke sites in je balk kunnen zoeken. op google.nl kun je dan wel alles van mazda op marktplaats vinden als je die zoekterm zou gebruiken. Helaas, ik heb geen workaround voor je kunnen vinden.

Ik denk dat ik deze wel op de wishlist ga zetten, sitespecifiek kunnen zoeken via de Chrome balk.
Ach, misschien als ik in een gekke bui ben dat ik de source ga downloaden, dan bouwen we het zelf wel
pi_61342856
Ik denk dat ik morgenochtend weer gewoon Safari opstart.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_61342868
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:20 schreef Scorpie het volgende:
Beetje apart. Voor de rest een leuke browser hoor, maar voegt mijns inzien niet veel toe aan mijn "browse-experience".
Idd.. het werkt wat sneller en ziet er (naar mijn mening) wat gelikter uit. Maar daar is het ook eigenlijk mee gedaan. Alles wat Chrome kan dat kunnen IE8, FF, safari, enz ook al.
pi_61342909
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:27 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Idd.. het werkt wat sneller en ziet er (naar mijn mening) wat gelikter uit. Maar daar is het ook eigenlijk mee gedaan. Alles wat Chrome kan dat kunnen IE8, FF, safari, enz ook al.
kan ik de textareas in FF vergroten?
pi_61342917
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg IE7 vind ik ook een goede browser, het is een stuk beter dan voorgaande versies. Maar Chrome is gewoon merkbaar sneller en werkt daardoor fijner. Maar snelheid is niet alles, Chrome heeft nog wel wat features nodig (en die omnibox bevalt me nog niet helemaal).
Niet echt onzin. Het is gewoon een erg karige browser. En als Microsoft ook die optie had van gegevens verzamelen dan stonden ze al klaar om Microsoft ritueel te verbranden.
pi_61342932
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

kan ik de textareas in FF vergroten?
Ohja.. daardoor springt ie er echt uit ja .

Bijna alles dan
  Donald Duck held woensdag 3 september 2008 @ 11:32:08 #190
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_61342990
quote:
Het is dan in eerste instantie ook gewoon wat het moet zijn: een browser. Eentje die opnieuw is opgebouwd op optimaal te kunnen werken met het interactieve web van tegenwoordig.
De minimalistische interface past ook prima in Google's stijl
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 3 september 2008 @ 11:34:06 #191
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_61343023
quote:

Daarnaast heb ik geen zin spyware op mijn computer te hebben. En dat is dit programma eigenlijk. Want Google leeft uitsluitend van de informatie die ze krijgen via hun software en sites.

Dat is ook de enige reden dat ze met deze browser zijn gekomen.
Pak een packet sniffer en kijk wat ze heen en weer versturen. (Tenzij ze SSL er voor gebruiken wat ik wel mag hopen .)
phluphy for president!
pi_61343037
Weer wat opgevallen: als je via Ctrl-F zoekt in een webpagina, geeft ie in de scrollbalk met lijntjes aan waar de resultaten zitten .
pi_61343070
quote:

[..]

En terecht.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:37:13 #194
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61343071
Is iemand er al achter hoe je de afbeeldingslocatie van een afbeelding kan zien zonder de URL te laten kopiėren?
pi_61343083
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer wat opgevallen: als je via Ctrl-F zoekt in een webpagina, geeft ie in de scrollbalk met lijntjes aan waar de resultaten zitten .
Leuke feature!
  woensdag 3 september 2008 @ 11:38:05 #196
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_61343086
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:32 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het is dan in eerste instantie ook gewoon wat het moet zijn: een browser. Eentje die opnieuw is opgebouwd op optimaal te kunnen werken met het interactieve web van tegenwoordig.
Als ze nou extensions er in bouwen kan iedereen de browser makkelijk aanpassen en functionaliteit. Zou ik helemaal blij zijn .
phluphy for president!
pi_61343092
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

In het topic over IE8 zie je meteen mensen zeiken, terwijl ook die erg snel is.

Maar dan telt blijkbaar meer wie de producent is, dan wat het eigenlijk kan. En eerlijk is eerlijk: Chrome kan vrij weinig extra's. En daarom issie waarschijnlijk ook zo snel.
pi_61343093
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:32 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja leuk en aardig, maar zoals in de strip al word geclaimed, het is niet DE browser die ALLES kan wat er in die strip gezegd wordt. Its just another browser.
Wel een goeie marketingtruc though.
pi_61343102
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:37 schreef pfaf het volgende:
Is iemand er al achter hoe je de afbeeldingslocatie van een afbeelding kan zien zonder de URL te laten kopiėren?
Nog niet gezien nee, maar waarom zou je dat willen?
  woensdag 3 september 2008 @ 11:39:14 #200
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_61343110
Toch wel erg grappig dat de naam Microsoft nog door niemand genoemd is, behalve door de mensen die het hier lopen te verdedigen...

Grow up kids...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')