Het is bij mij helemaal niet sneller. En plugins gebruik ik zelf niet, dus ik verwacht niets. Alleen wat meer opties.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij dacht dat MS uit liefdadigheid werkt?
Tot nu toe werkt dit iig een stuk sneller. En dit is een open beta, dus die opties komen wel goed. Het is net een dag uit, men verwacht meteen 1000'en plugins
quote:Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef X. het volgende:
Ik vind het niet echt veel toevoegen en maar weinig opties hebben.
Daarnaast heb ik geen zin spyware op mijn computer te hebben. En dat is dit programma eigenlijk. Want Google leeft uitsluitend van de informatie die ze krijgen via hun software en sites.
Dat is ook de enige reden dat ze met deze browser zijn gekomen.
Helaas hebben daar een hoop mensen wel last van. Als Microsoft met dit product was gekomen was het hier al vierkant afgekraaktquote:Op woensdag 3 september 2008 11:10 schreef X. het volgende:
Ik weiger iets goed te vinden, puur en alleen omdat het van Google of Apple ofzo komt.
Ik zou iig hebben geezgd dat ze eindelijk wat nieuws proberen en eindelijk een snelheidswinst hebben geboekt. Tot nu toe is MS vooral bezig om eindelijk eens fatsoenlijk aan de standaarden te voldoen, laat ze dat maar eerst op punt hebben.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helaas hebben daar een hoop mensen wel last van. Als Microsoft met dit product was gekomen was het hier al vierkant afgekraakt
Thanks, duidelijk. Toch blijf ik het jammer vinden dat er geen aparte search box is.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:09 schreef whoops het volgende:
[..]
Lees dit artikel anders even, daar wordt in uitgelegd hoe het werkt...
Searching With Google Chrome & Omnibox
Natuurlijk. Ik denk ook dat Google een goede zet heeft gedaan door een eigen browser te introduceren, is het niet voor henzelf dan wel voor de markt.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou iig hebben geezgd dat ze eindelijk wat nieuws proberen en eindelijk een snelheidswinst hebben geboekt. Tot nu toe is MS vooral bezig om eindelijk eens fatsoenlijk aan de standaarden te voldoen, laat ze dat maar eerst op punt hebben.
Door deze browser worden ze misschien ook weer wat scherper daar in Redmond. Concurrentie is goed.
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helaas hebben daar een hoop mensen wel last van. Als Microsoft met dit product was gekomen was het hier al vierkant afgekraakt
Ook jammer is dat dequote:Op woensdag 3 september 2008 11:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Thanks, duidelijk. Toch blijf ik het jammer vinden dat er geen aparte search box is.
Idd.. het werkt wat sneller en ziet er (naar mijn mening) wat gelikter uit. Maar daar is het ook eigenlijk mee gedaan. Alles wat Chrome kan dat kunnen IE8, FF, safari, enz ook al.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:20 schreef Scorpie het volgende:
Beetje apart. Voor de rest een leuke browser hoor, maar voegt mijns inzien niet veel toe aan mijn "browse-experience".
kan ik de textareas in FF vergroten?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:27 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Idd.. het werkt wat sneller en ziet er (naar mijn mening) wat gelikter uit. Maar daar is het ook eigenlijk mee gedaan. Alles wat Chrome kan dat kunnen IE8, FF, safari, enz ook al.
Niet echt onzin. Het is gewoon een erg karige browser. En als Microsoft ook die optie had van gegevens verzamelen dan stonden ze al klaar om Microsoft ritueel te verbranden.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat een onzin zegIE7 vind ik ook een goede browser, het is een stuk beter dan voorgaande versies. Maar Chrome is gewoon merkbaar sneller en werkt daardoor fijner. Maar snelheid is niet alles, Chrome heeft nog wel wat features nodig (en die omnibox bevalt me nog niet helemaal).
Ohja.. daardoor springt ie er echt uit jaquote:Op woensdag 3 september 2008 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
kan ik de textareas in FF vergroten?
Het is dan in eerste instantie ook gewoon wat het moet zijn: een browser. Eentje die opnieuw is opgebouwd op optimaal te kunnen werken met het interactieve web van tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef X. het volgende:
Pak een packet sniffer en kijk wat ze heen en weer versturen. (Tenzij ze SSL er voor gebruiken wat ik wel mag hopenquote:Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef X. het volgende:
Daarnaast heb ik geen zin spyware op mijn computer te hebben. En dat is dit programma eigenlijk. Want Google leeft uitsluitend van de informatie die ze krijgen via hun software en sites.
Dat is ook de enige reden dat ze met deze browser zijn gekomen.
En terecht.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuke feature!quote:Op woensdag 3 september 2008 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer wat opgevallen: als je via Ctrl-F zoekt in een webpagina, geeft ie in de scrollbalk met lijntjes aan waar de resultaten zitten.
Als ze nou extensions er in bouwen kan iedereen de browser makkelijk aanpassen en functionaliteit. Zou ik helemaal blij zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 11:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is dan in eerste instantie ook gewoon wat het moet zijn: een browser. Eentje die opnieuw is opgebouwd op optimaal te kunnen werken met het interactieve web van tegenwoordig.
De minimalistische interface past ook prima in Google's stijl
In het topic over IE8 zie je meteen mensen zeiken, terwijl ook die erg snel is.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat een onzin zegIE7 vind ik ook een goede browser, het is een stuk beter dan voorgaande versies. Maar Chrome is gewoon merkbaar sneller en werkt daardoor fijner. Maar snelheid is niet alles, Chrome heeft nog wel wat features nodig (en die omnibox bevalt me nog niet helemaal).
Ja leuk en aardig, maar zoals in de strip al word geclaimed, het is niet DE browser die ALLES kan wat er in die strip gezegd wordt. Its just another browser.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is dan in eerste instantie ook gewoon wat het moet zijn: een browser. Eentje die opnieuw is opgebouwd op optimaal te kunnen werken met het interactieve web van tegenwoordig.
De minimalistische interface past ook prima in Google's stijl
Nog niet gezien nee, maar waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:37 schreef pfaf het volgende:
Is iemand er al achter hoe je de afbeeldingslocatie van een afbeelding kan zien zonder de URL te laten kopiėren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |