Ik denk dat dit wel gezien had mogen worden voorafgaand aan een public releasequote:Op woensdag 3 september 2008 09:27 schreef JortK het volgende:
Ik denk dat Google snel een fix zal brengen voor dat secure verhaal
Ze kunnen zich altijd verschuilen achter de betaquote:Op woensdag 3 september 2008 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel gezien had mogen worden voorafgaand aan een public release
Mwah. Gisteren deed ie 't bij mij thuis prima, dus is mij nog niet helemaal duidelijk waaraan 't ligt.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals Gmail ook nog altijd een beta is?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ze kunnen zich altijd verschuilen achter de beta
Helaas, dan had windows nooit uitgebracht mogen worden.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tis dan ook niet voor niets gratis..quote:Op woensdag 3 september 2008 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals Gmail ook nog altijd een beta is?Neuh, dat is echt niet meer verkoopbaar
Kwestie van wennen toch? Ik vind het juist een verbetering. Hij maakt zelf al het onderscheid tussen zoektermen en een webite.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Erg toffe en snelle browser. En overzichtelijk. Jammer alleen dat er geen aparte search-balk is, maar dat ie is geïntegreerd in de adresbalk.
quote:Op woensdag 3 september 2008 09:58 schreef whoops het volgende:
"It's hard to keep an old Browser War veteran down."
[ afbeelding ]
Ja, in principe geen probleem, maar hoe kan ik nu een search engine kiezen? In FF kon je er een hele hoop search engines inzetten, maar ik weet niet hoe dat moet met Chrome.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Kwestie van wennen toch? Ik vind het juist een verbetering. Hij maakt zelf al het onderscheid tussen zoektermen en een webite.
Ik gebuik hem nu een klein uurtje, maar ben nu al verkochtBen wel benieud of er ook nog mogelijkheden voor uitbreidingen komen, zoals een Adblocker enzo
Opties > Basisinstellingen > Standaardzoekmachinequote:Op woensdag 3 september 2008 10:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, in principe geen probleem, maar hoe kan ik nu een search engine kiezen? In FF kon je er een hele hoop search engines inzetten, maar ik weet niet hoe dat moet met Chrome.
Het enge gaat worden dat luie/slechte devvers geen optimalisaties gaan uitvoeren op webpagina's. Word je afgescheept met: "use Chrome".quote:Op woensdag 3 september 2008 09:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]![]()
(wauw, wat reageert die quick-reply knop snel zeg!, dat gaat een stuk langzamer in FireFox)
Ja, die zullen er wel tussen zittenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enge gaat worden dat luie/slechte devvers geen optimalisaties gaan uitvoeren op webpagina's. Word je afgescheept met: "use Chrome".
Die bug was al gemeld viel me op, dus wellicht in de volgende versiequote:Op woensdag 3 september 2008 10:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Oh, en ik mis deze feature: als ik in andere browsers op m'n scrollwiel druk, kan ik daarna de muis naar beneden slepen om naar beneden te scrollen. In Chrome gebeurt er niks als ik op m'n scrollwiel druk. Ben nu zo gewend aan die feature..
Dit bedoel ik niet. Ik gebruik meestal Google, dus dat is mijn standaardzoekmachine. Maar af en toe wil ik bijvoorbeeld iets zoeken op Amazon of Marktplaats. In FF kan je add-ons daarvoor in de searchbalk zetten, maar in Chrome heb ik dat helaas nog niet gevonden..quote:Op woensdag 3 september 2008 10:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Opties > Basisinstellingen > Standaardzoekmachine
Ahzo! Tja.. dat zal wel niet gaan zonder een apart zoekinvoerveld.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet. Ik gebruik meestal Google, dus dat is mijn standaardzoekmachine. Maar af en toe wil ik bijvoorbeeld iets zoeken op Amazon of Marktplaats. In FF kan je add-ons daarvoor in de searchbalk zetten, maar in Chrome heb ik dat helaas nog niet gevonden..
Lees dit artikel anders even, daar wordt in uitgelegd hoe het werkt...quote:Op woensdag 3 september 2008 10:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet. Ik gebruik meestal Google, dus dat is mijn standaardzoekmachine. Maar af en toe wil ik bijvoorbeeld iets zoeken op Amazon of Marktplaats. In FF kan je add-ons daarvoor in de searchbalk zetten, maar in Chrome heb ik dat helaas nog niet gevonden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |