abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2008 @ 09:27:25 #126
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_61340528
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:27 schreef JortK het volgende:
Ik denk dat Google snel een fix zal brengen voor dat secure verhaal
Ik denk dat dit wel gezien had mogen worden voorafgaand aan een public release
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 september 2008 @ 09:30:40 #128
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_61340535
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ze kunnen zich altijd verschuilen achter de beta
pi_61340566
quote:

[..]

Mwah. Gisteren deed ie 't bij mij thuis prima, dus is mij nog niet helemaal duidelijk waaraan 't ligt.
pi_61340637
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:30 schreef JortK het volgende:

[..]

Ze kunnen zich altijd verschuilen achter de beta
Zoals Gmail ook nog altijd een beta is? Neuh, dat is echt niet meer verkoopbaar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61340676
quote:

[..]

Helaas, dan had windows nooit uitgebracht mogen worden.

Thuis deed het het wel goed, dus blijkbaar icm met een proxy en https gaat het mis.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 3 september 2008 @ 09:40:14 #132
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61340686
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zoals Gmail ook nog altijd een beta is? Neuh, dat is echt niet meer verkoopbaar
Tis dan ook niet voor niets gratis..
pi_61340758
Erg toffe en snelle browser. En overzichtelijk. Jammer alleen dat er geen aparte search-balk is, maar dat ie is geïntegreerd in de adresbalk.
pi_61340830
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Erg toffe en snelle browser. En overzichtelijk. Jammer alleen dat er geen aparte search-balk is, maar dat ie is geïntegreerd in de adresbalk.
Kwestie van wennen toch? Ik vind het juist een verbetering. Hij maakt zelf al het onderscheid tussen zoektermen en een webite.

Ik gebuik hem nu een klein uurtje, maar ben nu al verkocht Ben wel benieud of er ook nog mogelijkheden voor uitbreidingen komen, zoals een Adblocker enzo
pi_61340905
Zo, ook even geïnstalleerd. Eerste indruk: zeer netjes Niet zo fijn dat hij gelijk alles van Firefox overneemt zonder de keuze te bieden (tenminste, of ik keek verkeerd).

Leuk dat je dit quickreply venster kunt vergroten

Verder merk je idd dat het scrollen niet al te soepel verloopt, maar dat zal vast nog wel gefixt worden. Net zoals die balk die je krijgt voor je wachtwoord te bewaren, dat gaat ook oertraag

En FOK is idd retesnel
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_61340980
Eerste reactie: erg uitnodigend uitziende browser. verder ook fijn dat het de Safari-engine lekker gebruikt op een MS-besturingssysteem.
  woensdag 3 september 2008 @ 09:58:09 #139
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_61341007
"It's hard to keep an old Browser War veteran down."

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_61341031
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:58 schreef whoops het volgende:
"It's hard to keep an old Browser War veteran down."

[ afbeelding ]

(wauw, wat reageert die quick-reply knop snel zeg! , dat gaat een stuk langzamer in FireFox)
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_61341046
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:48 schreef L0we het volgende:

[..]

Kwestie van wennen toch? Ik vind het juist een verbetering. Hij maakt zelf al het onderscheid tussen zoektermen en een webite.

Ik gebuik hem nu een klein uurtje, maar ben nu al verkocht Ben wel benieud of er ook nog mogelijkheden voor uitbreidingen komen, zoals een Adblocker enzo
Ja, in principe geen probleem, maar hoe kan ik nu een search engine kiezen? In FF kon je er een hele hoop search engines inzetten, maar ik weet niet hoe dat moet met Chrome.
pi_61341081
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ja, in principe geen probleem, maar hoe kan ik nu een search engine kiezen? In FF kon je er een hele hoop search engines inzetten, maar ik weet niet hoe dat moet met Chrome.
Opties > Basisinstellingen > Standaardzoekmachine
pi_61341086
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:59 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

(wauw, wat reageert die quick-reply knop snel zeg! , dat gaat een stuk langzamer in FireFox)
Het enge gaat worden dat luie/slechte devvers geen optimalisaties gaan uitvoeren op webpagina's. Word je afgescheept met: "use Chrome".
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_61341088
Oh, en ik mis deze feature: als ik in andere browsers op m'n scrollwiel druk, kan ik daarna de muis naar beneden slepen om naar beneden te scrollen. In Chrome gebeurt er niks als ik op m'n scrollwiel druk. Ben nu zo gewend aan die feature..
pi_61341122
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het enge gaat worden dat luie/slechte devvers geen optimalisaties gaan uitvoeren op webpagina's. Word je afgescheept met: "use Chrome".
Ja, die zullen er wel tussen zitten
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Oh, en ik mis deze feature: als ik in andere browsers op m'n scrollwiel druk, kan ik daarna de muis naar beneden slepen om naar beneden te scrollen. In Chrome gebeurt er niks als ik op m'n scrollwiel druk. Ben nu zo gewend aan die feature..
Die bug was al gemeld viel me op, dus wellicht in de volgende versie
pi_61341128
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:02 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Opties > Basisinstellingen > Standaardzoekmachine
Dit bedoel ik niet. Ik gebruik meestal Google, dus dat is mijn standaardzoekmachine. Maar af en toe wil ik bijvoorbeeld iets zoeken op Amazon of Marktplaats. In FF kan je add-ons daarvoor in de searchbalk zetten, maar in Chrome heb ik dat helaas nog niet gevonden..
pi_61341155
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Dit bedoel ik niet. Ik gebruik meestal Google, dus dat is mijn standaardzoekmachine. Maar af en toe wil ik bijvoorbeeld iets zoeken op Amazon of Marktplaats. In FF kan je add-ons daarvoor in de searchbalk zetten, maar in Chrome heb ik dat helaas nog niet gevonden..
Ahzo! Tja.. dat zal wel niet gaan zonder een apart zoekinvoerveld.
  woensdag 3 september 2008 @ 10:08:45 #148
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_61341213
Haha, in de taskmanager (Shift+Esc) zit een linkje naar 'Statistieken voor nerds'.
Are these the nazis, Walter?
  woensdag 3 september 2008 @ 10:09:17 #149
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_61341219
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Lees dit artikel anders even, daar wordt in uitgelegd hoe het werkt...

Searching With Google Chrome & Omnibox
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  woensdag 3 september 2008 @ 10:10:40 #150
104871 remlof
Europees federalist
pi_61341241
Toffe browser, net geinstalleerd. Ook de ingebouwde developer tools zien er goed uit
Zal 'm vandaag eens gaan gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')