abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2008 @ 09:48:52 #276
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61369051
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:31 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Nee, maar ik bedoel ook dat een rotjeugd geen excuus is om tienermoeder te worden of daaruit voortstromend je kinderen slecht te gaan behandelen en niet onnadenkend te gaan handelen. Maar goed daar zijn we het kennelijk wel mee over eens.
ja hoor, ben het helemaal met je eens.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_61369204
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:48 schreef prupke het volgende:
Maar je kan gewoon weg niet verwachten dat iedereen het zelfde denkbeeld heeft dan jij
Dat is het probleem (grotendeels)
Iemand met een ander denkbeeld dan mij is een tienermoeder?
quote:
sommige jonge meiden worden ook behoed om geen tienermoeder te worden , maar zijn zo naief enz en doen ze wat een ander wil ....
Ergo dom. Ze zijn niet in staat om het groter plaatje te zien, om dat ze niet bij machte zijn om in te zien wat voor effect het zal hebben. En dat heef toch echt met inzicht en vooral intellegentie te maken.
quote:
(ok dit heeft ff niets met tienermoeders te maken , maar wel heel veel met onzekere meiden in hun tienerjeugd)
Iedereen is onzeker in zijn pubertijd.
quote:
Lees het boek : echte mannen eten geen kaas.
Maria mosterd heeft dat geschreven....dan krijg je een beetje de indruk van een personage van iemand die weinig tot niets heeft hier .... ( en ja dat kan helaas gebeuren in dit land)
Ik heb al een aantal documentaires van tienermoeders gezien en het valt mij op dat naast dat ze een slecht milieu leven ook qua school nooit echt een hoge opleiding hebben gehad. Dat zegt m.i. echt genoeg over intelligentie en dat in samenhang met het zijn van een tienermoeder.
  donderdag 4 september 2008 @ 10:38:03 #278
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_61370285
Tjongejonge, ik heb de helft van de posts in m'n eigen topic niet eens gelezen wegens langheid .

Maar je kunt wel blijven zeggen, informatie en voorlichting kan beter. We leven in Nederland mensen, als hier geen goede voorlichting is, waar is het dan wel? We hebben kranten, televisie, internet en gewoon mensen die er met elkaar over praten! En sowieso hangen die paupers toch alleen maar voor de televisie.

Ik ben het eens met Heathen overigens, als je opgroeit krijg je met verantwoordelijkheden te maken. Wil je dat niet, neem een kuisheidsgordel. Als je dan nog zó fucking dom bent dat je zwanger raakt, kan ik daar helemaal geen medelijden mee hebben. Ik kan alleen maar op die mensen neerkijken, om wat ze hun kind aandoen. Verplichte abortus klinkt mooi, maar dat kan nooit werken en dat kun je natuurlijk ethisch gezien ook niet invoeren.
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_61370985
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Op mijn vorige school zat een meisje van 14, die was zwanger. Ze had ook een zusje, en raad eens. Toen die 15 was, werd ook die zwanger.

Ja, het was een VMBO-school .
pi_61374775
Dat paintje... Geweldig man. Kan zo in de Next!
Wanneer je het het minst verwacht...
  donderdag 4 september 2008 @ 14:40:23 #281
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61375757
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom krijg ik hier geen reactie op?
Omdat je iets wilt horen.

En dat gaat niet gebeuren
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_61384270
En omdat superfast moeite heeft met het toegeven.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:19:19 #283
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61385604
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:33 schreef Heathen. het volgende:
En omdat superfast moeite heeft met het toegeven.

Jij voelt je standaard niet begrepen en gaat met iedereen zinloze discussies aan.

Man o man wat een "dom" volk hier

Of zou het je eigen retarded logica zijn die je hier de das omdoet?
pi_61385758
Zoals ik al zei, je faalt door persoonlijk te worden.
  Eindredactie Games donderdag 4 september 2008 @ 21:24:15 #285
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_61385763
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:48 schreef prupke het volgende:

[..]

ben ik helemaal met je eens

Maar je kan gewoon weg niet verwachten dat iedereen het zelfde denkbeeld heeft dan jij
Dat is het probleem (grotendeels)

sommige jonge meiden worden ook behoed om geen tienermoeder te worden , maar zijn zo naief enz en doen ze wat een ander wil ....

(ok dit heeft ff niets met tienermoeders te maken , maar wel heel veel met onzekere meiden in hun tienerjeugd)
Lees het boek : echte mannen eten geen kaas.
Maria mosterd heeft dat geschreven....dan krijg je een beetje de indruk van een personage van iemand die weinig tot niets heeft hier .... ( en ja dat kan helaas gebeuren in dit land)
mosterd heten en dan je boek een titel met kaas geven

dat is pas mosterd na de maaltijd
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 4 september 2008 @ 21:27:12 #287
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61385849
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:24 schreef Heathen. het volgende:
Zoals ik al zei, je faalt door persoonlijk te worden.
Gelukkig zal jij die fout niet snel maken hé

Heb je nou gewoon echt niet door dat je jezelf voor lul zet en met je tegenstrijdigheden je jezelf steeds meer klem lult?
  donderdag 4 september 2008 @ 21:28:48 #288
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61385886
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:27 schreef Superfast het volgende:

[..]

Heb je nou gewoon echt niet door dat je jezelf voor lul zet en met je tegenstrijdigheden je jezelf steeds meer klem lult?
de pot verwijt de ketel...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_61385936
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:27 schreef Superfast het volgende:

[..]

Beetje jammer voor je dat je ze nooit hebt aangetoond, ja.. in je fantasie waarschijnlijk. Geeft verder ook niet dat je ontzettend moeite hebt met het discussieren. Het komt alleen een beetje zielig over wanneer je het zelf niet door hebt. Als je aan tegenstanders vraagt om argumentatie te zoeken zodat jij jouw mening nog een beetje standvastig kan zijn weet ik wel hoe laat het is.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:36:55 #290
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61386099
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:30 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Beetje jammer voor je dat je ze nooit hebt aangetoond, ja.. in je fantasie waarschijnlijk. Geeft verder ook niet dat je ontzettend moeite hebt met het discussieren. Als je aan tegenstanders vraagt om argumentatie te zoeken zodat jij jouw mening nog een beetje standvastig kan zijn weet ik wel hoe laat het is.
1 )Omdat je een domme kankertjap bent zonder kennis van zaken krijg je iedereen tegen je

2 ) Omdat je met je gefrustreerde balhaar comments echt niet opeens wel stoer bent ofzo

Er is maar een alternatief voor jou:

Tot ziens u bent de zwakste schakel , ga maar lekker je bezig houden met appeltaarten bakken
  donderdag 4 september 2008 @ 21:37:35 #291
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61386124
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:28 schreef snakelady het volgende:

[..]

de pot verwijt de ketel...
Duidelijke zaak idd maja snapt het kneusje toch niet
  donderdag 4 september 2008 @ 21:38:44 #292
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61386154
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:37 schreef Superfast het volgende:

[..]

Duidelijke zaak idd maja snapt het kneusje toch niet
jij kent de gezegde "de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet" dus niet.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:41:08 #293
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61386203
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

jij kent de gezegde "de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet" dus niet.

Ja maja als je dat aan iemand met het IQ van een visstick probeert uit te leggen kun je zulke reacties verwachten he Lekker laten gaan joh ,ik ga me verder ook niet verlagen tot zijn of haar niveau .

Trouwens toch bijna een slotje

massolsssssssss
pi_61386209
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:36 schreef Superfast het volgende:

[..]

1 )Omdat je een domme kankertjap bent zonder kennis van zaken krijg je iedereen tegen je
Twee mensen noem jij ' iedereen'. Weet ik in ieder geval hoe groot je wereldje is. Vijf mensen is waarschijnlijk half europa bij jou.
quote:
2 ) Omdat je met je gefrustreerde balhaar comments echt niet opeens wel stoer bent ofzo
Verdomme.. je hebt me door. Je wist dat ik hier stoer wilde zijn en door deze comment is mijn plan misluikt!!!
pi_61386456
En het ging gister zo lekker de discussie......
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_61386498
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:49 schreef prupke het volgende:
En het ging gister zo lekker de discussie......
Je mag altijd nog reageren Dan gaan we wel weer verder daar waar we gebleven waren.
pi_61386626
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Als je echt een stereotype DOMME tienermoeder wilt zien:
http://www.eo.nl/media/spelert.jsp?aflid=8485254

STOMME dakloze TRUT met een iq van een tuinhek die een kindje krijgt. Vader nergens te bekennen natuurlijk, en als ze de hulpverlening inmoet weigert ze haar kostbare....mobieltje af te staan. Want hoewel er geen geld voor is in haar budget, is bellen natuurlijk belangrijker dan haar zoontje.
Twee jaar later (als het kind al verpest is) wordt het eindelijk weggehaald.
Echt ik wil die trut schoppen.
pi_61386637
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:50 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Je mag altijd nog reageren Dan gaan we wel weer verder daar waar we gebleven waren.
Ik vind het wel goed zo
Ik heb mijn mening gegeven en geluisterd naar anderen en daar weer feedback op gekregen.
Kijk er nu wel anders tegen aan , ,maar blijf toch meer bij mijn eigen mening hangen
pi_61386693
Oke, dan heeft het zin gehad
pi_61386977
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:57 schreef Heathen. het volgende:
Oke, dan heeft het zin gehad
idd
Dus bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties