Wat ik al eerder zei in dit topic, maar gewoon over heen gelezen word omdat het te serieus is ws, en serieus kan niet in klaagbaak.....quote:Op woensdag 3 september 2008 23:39 schreef Heathen. het volgende:
Maar die nemen geen kinderen..... hmm... hoe zou dat toch komen... owh wacht!
Nou vertel mij dan eens de algemene gang van zaken van het tienermoederschap...quote:Op woensdag 3 september 2008 23:47 schreef Heathen. het volgende:
Als je zo redeneert kan je je mond overal wel op houden. Tuurlijk zijn er altijd wel uitzonderingen, maar ik praat over de algemene gang van zaken.
Dat is geen reden om het ergens als excuus te gaan gebruiken.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:50 schreef snakelady het volgende:
Ieder levensverhaal is uniek net als ieder mens dat is.
Vind je het goed dat ik je ff op je nummer ga zetten?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:51 schreef Heathen. het volgende:
In de meeste gevallen word er niet goed gelet op de voorbehoedsmiddelen en is het meisje zelf ook te dom om te poepen. Dat zijn de algemene gang van zaken
kom niet zo praten man vroeger had iedereen vroeg kinderen is nu heel de wereld slecht omdat die kinderen slecht zijn en die slechte kinderen krijgen ook kinderen en die zijn zeker ook slecht? doe eens normaal man wat weet jij ervan.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:35 schreef pineaple het volgende:
Tienermoeders maken kinderen Kapot !
Van mij mag je.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik je ff op je nummer ga zetten?
Of wil je het hierbij laten?
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 3 september 2008 23:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik doel om het misbruik miskleun![]()
Mijn ergste nachtmerrie is waargeworden ( ik lieg, mijn ergste nachtmerrie is nu mijn kinderen verliezen), gelukkig is dat achter me, dat bedoel ik met vergelijkbare situatie alleen bij mij heeft het zo'n 5 jaar geduurd en was de dader een hele goede bekende van me.
Geloof me, ik heb in een hel geleefd, ik heb op straat geleefd, ik heb drugs gebruikt, ik heb de slechtste kant van de mens gezien.
En Nee ik ben niet zielig of wat dan ook, het leven gaat door en ik zorg voor mijn kinderen en ik heb er enorm hard voor moeten knokken om nu gelukkig te zijn, en dat ben ik!
In deze tijd is het zo dat als een meisje ongesteld word voor de eerste keer, krijgen ze maandverband of tampons en mogen ze de pil gaan halen bij de dokter.quote:
O zit het zo.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:58 schreef Superfast het volgende:
[..]
Lekker belangrijk![]()
Ga een boek schrijven ofzo
Jij lijkt mij er zo eentje die het feit dat er relatief meer problemen zijn onder allochtonen dan onder autochtonen en het feit dat er mensen zijn die deze problemen bagatelliseren, misbruikt om zelf onzin als waarheid te gaan verkondigen.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:04 schreef Superfast het volgende:
[..]
Heb je tijdens het filmpje naar de baby's gekeken in het opvanghuis?
Zag je veel blanke kindjes of was het merendeel gekleurd?
Ken je bronnen voor je een ander er van beticht van "vingertje" wijzen.
In Suriname of op de Antillen is het heel normaal dat een man bij verschillende vrouwen verschillende kinderen heeft rondlopen zonder hier op wat voor manier dan ook zorg aan bij te dragen.
Dit zijn feiten , vraag het een willekeurige surinamer of antiliaan en hij zal dit bevestigen.
Jouw reactie doet me denken aan het tijdperk Fortyuyn toen kwam er ook commetaar op het feit dat er werd gesteld dat de meeste scooter en fietsen diefstallen door allochtonen werden gepleegd.
De feiten?
98% van de diefstallen werden idd door mensen met een kleurtje gepleegd!
Open je ogen man
quote:2.1 De HKS-verdachtenpopulatie: omvang en aandeel per
herkomstgroep
In absolute aantallen verdachten zijn, na de autochtonen met 102.000
personen, met elk ruim 10.000 personen de Marokkanen en Surinamers de
grootste groepen. Maar als aandeel van de betreffende herkomstgroep
hebben de Antillianen (6,6%), de Marokkanen (5,0%) en de Somaliërs (4,8%)
relatief de meeste verdachten.
Zie pagina 27 & 28 http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf
Leuk trouwens dat je het Fortuyn-tijdperk erbijhaalt. Naar mijn idee zitten we nu, een paar jaar na Fortuyn, in een tijdperk waar iedereen die ook maar even kritisch kijkt naar niet beargumenteerde negatieve uitspraken, halve waarheden of volledige onwaarheden over gedragingen van allochtonen, meteen wordt uitgemaakt voor goedpratende sukkel die zijn ogen sluit voor de werkelijkheidquote:In 2004 registreerde de politie ruim 195.000 12- tot 65-jarige verdachten. In figuur
9.1 wordt een beeld gegeven van het aantal door de politie geregistreerde 12- tot
65-jarige verdachten in 2004 naar herkomstgroep. De linker cirkel heeft betrekking
op alle 12- tot 65-jarige verdachten in 2004. De rechter cirkel heeft alleen
betrekking op de niet-westers allochtone verdachten. Van alle verdachten in 2004 is
62% autochtoon (121.544). Ongeveer 9% van de verdachten is een westerse
allochtoon (17.810). De overige verdachten (29%) zijn niet-westerse allochtonen
(55.790). Antillianen (7.413), Marokkanen (12.964), Surinamers (12.815) en Turken
(9.439) vormen elk ruwweg één vijfde van de niet-westerse verdachtenpopulatie.
Van alle overig niet-westerse allochtonen werden Irakezen (1.262), Iraniërs (900),
Somaliërs (832), Afghanen (774), Kaapverdiërs (763) en Angolezen (597) in 2004 het
vaakst als verdachte geregistreerd.
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)tegratiekaartpub.pdf
Je doet nu alsof het overgrote deel naief is. Ik vind het nogal een zwak weerwoord. Ten eerste leven we in een tijd waar je overal informatie over kan krijgen. Dat je dat zelf actief moet opzoeken is natuurlijk zo, maar een ieder die zich seksueel ontwikkelt zal m.i. wel zeker geinteresseerd zijn in dat soort info.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:02 schreef prupke het volgende:
Door slechte voorlichting daarvan krijg je meerdere tienermoeders....
Pil slikken en een uur later overgeven of aan de diaree zijn : maar ik heb toch de pil geslikt???!!
ow en een condoom is niet altijd betrouwbaar natuurlijk , ook die dingen gaat wel eens stuk
Dat jij beschikt over de middelen om dat op te zoeken en het te lezen.... Net als ik dat is een pluspunt in ons levenquote:Op donderdag 4 september 2008 00:09 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je doet nu alsof het overgrote deel naief is. Ik vind het nogal een zwak weerwoord. Ten eerste leven we in een tijd waar je overal informatie over kan krijgen. Dat je dat zelf actief moet opzoeken is natuurlijk zo, maar een ieder die zich seksueel ontwikkelt zal m.i. wel zeker geinteresseerd zijn in dat soort info.
Verder heb je ook nog eens de morning after pil en abortus. Laatste is natuurlijk een uiterste, maar als je geen kutleven wilt hebben en de financiele middelen er niet voor hebt (zoals het overgrote deel va de tienermoeders) is dat de beste optie. Veel slechter is het om dan het kind op de wereld zetten en dan laten adopteren.
Hoe dan ook vind ik het nogal een zwakke verdediging, omdat de informatie overal te vinden is.
Waar jij het over hebt zijn mensen die totaal van de maatschappij zijn afgesneden. Want dan moet je of bij de orthodoxe christenen zit of bij de zwaar gelovige moslims. En laten die nou net geen sex voor het huwelijk hebbenquote:Op donderdag 4 september 2008 00:14 schreef prupke het volgende:
Niet elk persoon beschikt dus over de middelen om iets na te kijken , of heeft de durf niet om het te vragen aan een arts, en/of heeft misschien ouders die absoluut niet over sex willen praten.
Voorlichting kan echt wel beter.. Maar het betreft meestal voorlichting die je dan ontvangt op passieve gronden. Als je actief er achter aan gaat, wat meestal wel gebeurd wanneer je echt sexueel actief gaat wezen, krijg je die informatie rijkelijk toebedeeld.quote:Dit is geen zwakke verdediging, maar een constatering van feiten. (misschien voor jou en vele anderen moetilijk te behapstukken , maar het bestaat nog wel hoor )
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 september 2008 00:19 schreef snakelady het volgende:
En je moet eens weten hoeveel van die gelovige meiden zwanger raken.
In het dorp waar ik hiervoor heb gewoond zaten flink wat zwartkouden en die meiden verdwenen dan voor een maand of 7/8 uit het zicht en hadden spontaan een broertje of zusje gekregen...
Die meiden hebben dus totaal geen sexuele voorlichting gekregen.
Wat dus weer klopt met mijn stelling.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:19 schreef snakelady het volgende:
En je moet eens weten hoeveel van die gelovige meiden zwanger raken.
In het dorp waar ik hiervoor heb gewoond zaten flink wat zwartkouden en die meiden verdwenen dan voor een maand of 7/8 uit het zicht en hadden spontaan een broertje of zusje gekregen...
Die meiden hebben dus totaal geen sexuele voorlichting gekregen.
In nederland hoort iedereen bij de maatschappij , ongeacht ...quote:Op donderdag 4 september 2008 00:22 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Waar jij het over hebt zijn mensen die totaal van de maatschappij zijn afgesneden. Want dan moet je of bij de orthodoxe christenen zit of bij de zwaar gelovige moslims. En laten die nou net geen sex voor het huwelijk hebben
Naast dat, geven e scholen informatie en heb je ook nog altijd je vrienden/vriendinnen.
[..]
Voorlichting kan echt wel beter.. Maar het betreft meestal voorlichting die je dan ontvangt op passieve gronden. Als je actief er achter aan gaat, wat meestal wel gebeurd wanneer je echt sexueel actief gaat wezen, krijg je die informatie rijkelijk toebedeeld.
Niet eensch ... die zijn niet afgesneden van de maatsschappij , maar die hebben zelf het heft in handen genomen om niets met de maatsschappij te maken te hebben .....quote:Op donderdag 4 september 2008 00:22 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wat dus weer klopt met mijn stelling.
Wanneer men nieuwsgierig is komt men er wel achter. Jij gaat er telkens van uit dat het dan daarbij ophoud. Ja als je acht jaar bent wellicht. Maar als je vijftien bent weet je meer en als je slim bent (want dat was mijn vooroordeel) ga je er goed mee om als informatie voorheen werd achtergehouden.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:27 schreef prupke het volgende:
sexueel actief...... en dingen willen weten valt ook nog heel wat over te vertellen......
iets met kinderen en die dingen verteld worden en dat geloven van OME ....vul maar een naam in
(kan ook TANTE zijn hoor)
Hoe houd je iemand dom, dan moet je wel ontzettend iemand afschermen. Geen sociale contacten lijkt mij de enige oplosing dan nog.quote:Maar sommigen worden dom gehouden door de opvoeders van ze ......
wie moet je dan de "schuld" geven??
Ergo dom.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Niet eensch ... die zijn niet afgesneden van de maatsschappij , maar die hebben zelf het heft in handen genomen om niets met de maatsschappij te maken te hebben .....
En dat is toch iets heel anders......
de zwarte kousen dachten dat niemand iets zag of wist.... uhuh, iedereen wist alles
als iemand echt nieuwsgierig is...ja dan komt die persoon er wel achter hoe de vork iin de steel zit!quote:Op donderdag 4 september 2008 00:33 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wanneer men nieuwsgierig is komt men er wel achter. Jij gaat er telkens van uit dat het dan daarbij ophoud. Ja als je acht jaar bent wellicht. Maar als je vijftien bent weet je meer en als je slim bent (want dat was mijn vooroordeel) ga je er goed mee om als informatie voorheen werd achtergehouden.
[..]
Hoe houd je iemand dom, dan moet je wel ontzettend iemand afschermen. Geen sociale contacten lijkt mij de enige oplosing dan nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |