abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61397622
Zo weer een geslaagde intro georganiseerd. Nu weer terug naar de werkelijkheid
pi_61399077
Begin jij nu pas ? Ik moest deze week al 80 pagina's leren
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_61402273
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:43 schreef Seam het volgende:
Aanstaande maandag pas represent.
pi_61404072
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:43 schreef Seam het volgende:
Oh, het Nijmeegse eerstjaarsvak dat ik nu volg (vorig jaar gemist, nageplaatst) is een stuk relaxter: wat hoofdstukjes uit het spannende boek 'Het geneeskundig proces', uiteraard onder meer geschreven door dr. Van de Lisdonk, de blokcoördinator van het vak.

Ook een tweetal consulten met een simulatiepatient in de collegezaal: ik had wel het idee dat de simulatiepatient de huisarts die tegenover haar zat een beetje van de wijs maakte .
pi_61407086
Het geneeskundig proces
pi_61407149
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:35 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Oh, het Nijmeegse eerstjaarsvak dat ik nu volg (vorig jaar gemist, nageplaatst) is een stuk relaxter: wat hoofdstukjes uit het spannende boek 'Het geneeskundig proces', uiteraard onder meer geschreven door dr. Van de Lisdonk, de blokcoördinator van het vak.

Ook een tweetal consulten met een simulatiepatient in de collegezaal: ik had wel het idee dat de simulatiepatient de huisarts die tegenover haar zat een beetje van de wijs maakte .
Maar sowieso zijn de MPV blokken Eigenlijk gewoon vakantie
pi_61407807
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:24 schreef iofn het volgende:
Het geneeskundig proces
Inderdaad
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_61420466
Owja dat hele "duh" boek.
pi_61425005
Ben ik blij dat ik dat niet krijg
  zaterdag 6 september 2008 @ 13:18:11 #35
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_61425092
Af en toe wel een klein beetje spijt dit nooit geprobeerd te hebben. Lijkt me nog steeds erg interessant.
pi_61466605
Leuk voor jullie dat Nijmegen rustig aan begint, dankzij de vu ben ik na 1 week al bijna volleerd dermatoloog
pi_61469502
Vakantie
Lekker weer ook
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_61470406
Vandaag weer begonnen, hiep hoi.
pi_61473801
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:47 schreef Seam het volgende:
tvp

newbie meldt zich
Idem.
pi_61476556
Vandaag hadden we een casus over onderkoeling
Maar ik heb wel mijn introductie van de snijzaal gehad en dat was best leuk
pi_61478690
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:24 schreef iofn het volgende:
Het geneeskundig proces
Juist.

Hier gaat alles ook nog steeds gewoon z'n gangetje... Vandaag echt half gebivakkeerd in de collegezaal, van 11 tot 17 met lunchpauze. Gaap.

Werd vannacht ineens wakker door (of met) een bloedneus. Iemand enig idee? Heb zaterdag een biercantus gehad (maar zo heel heftig was die nou ook weer niet) en lag in bed met m'n vriendje maar de kans dat ie me in zijn slaap een bloedneus heeft geslagen is vrij minimaal

Heb dit vroeger al meerdere keren gehad maar recentelijk eigenlijk niet meer, niet in m'n neus zitten peuteren of zo, niet verkouden, alleen een beetje moe. Ik denk ook niet dat het echt gevaarlijk is, maar wel vervelend als je elke keer je sloop moet wassen omdat ie onder het bloed zit...
pi_61479127
Bij mij hebben ze uiteindelijk m'n locus kieselbachi (Sobotta!) mogen coaguleren. Even vervelend, maar daarna een leven lang plezier
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_61479689
hm, dat klinkt niet leuk

(haha!)
pi_61484367
Ah, het is weer tijd voor de co-assistent . Fijn trouwens dat studenten uit de provincie worden gestereotypeerd als autistische, lompe 'Aaltjes' :p

Ja hoor, HIV-besmetting 'onvermijdelijk' bij gebruik scoop HIV-besmette patient.

[ Bericht 22% gewijzigd door dotKoen op 08-09-2008 21:59:06 ]
pi_61485396
Kom kom, dat is toch ook zo
pi_61505097
Sinds vanmiddag weet ik weer hoe kut ik anatomie ook weer vond.
pi_61505513
Inschrijven voor co-schappen. Leuker kunnen we het niet maken, wel ingewikkelder
pi_61506736
Haha, feest inderdaad. En volgens mij is het voor jullie nu nog moeilijker geworden hè?
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:50:28 #49
205557 NoLoveLost
Girls can tell
pi_61512243
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:31 schreef iofn het volgende:
Sinds vanmiddag weet ik weer hoe kut ik anatomie ook weer vond.
Ik ook! Vandaag ook nog eens te horen gekregen dat het tentamen voor 40% uit anatomie bestaat.
Jihaa! Maar goed, het blok heet niet voor niets aandoeningen aan het bewegingsapparaat.

Hoeveel uur sta je in de snijzaal? En welk blok?

Zelf prepareren is dan wel weer leuk (maar alleen als het goed gaat, vet is vervelend en laat mijn stoffelijk overschot nou net iemand zijn die graag bij Mac Donalds at...)
pi_61528398
40? Auw.

Ik was vandaag ook weer in de snijzaal te vinden... Diepere spieren, zucht. Ik hou die hele onderarm echt niet bij, met al die vingerextensoren en dan ook nog longus en brevis en damn! Anatomie! Boohoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')