quote:Op donderdag 4 september 2008 14:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Emar heeft, heel dom, besloten om de aankondiging te verschuiven naar een latere datum vanwege mogelijke publiciteit. Als je het namelijk los presenteert, krijg je er meer aandacht voor, prima gedachte.
Kort samengevat. Je bent gewoon een leugenaar net als AQ. Mischien kunnen jullie samen de politiek in!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar het is nu uitgepraat, ik hou me er verder nu een beetje afzijdig van en het ligt nu in Emar's handen. Ik heb mijn best gedaan, nu moet hij zichzelf maar waar maken met die persconferentie.
Disjfa het woord leugenaar vind ik toch te ver gaan! Wij zijn in weze ook slachtoffers in deze zaak omdat wij dit ook niet zagen aankomen! Het verhaal zoals ik verteld heb een aantal posts terug is dan ook het juiste verhaal!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
Kort samengevat. Je bent gewoon een leugenaar net als AQ. Mischien kunnen jullie samen de politiek in!
Echt die mensen hier
quote:
Heb jij nog met Emar gesproken over dat die vandaag misschien even tekst en uitleg komt geven?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ok beetje dom
In het algemeen is het een goede gedachte, in dit geval erg stom.
Sorrie, maar als ik een internetdate aan ga en filmpjes uit moet laten komen en dat serieus zou moeten mededelen zou ikd aar erg zorgvuldig mee omgaan. Ik zie jullie niet aan als "kinderen" die er met een beetje sarcase mee om zouden gaan. Dus vandaar dat het mij zwaar treft hoe jullie hierover openlijk mee om gaan.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Disjfa het woord leugenaar vind ik toch te ver gaan! Wij zijn in weze ook slachtoffers in deze zaak omdat wij dit ook niet zagen aankomen! Het verhaal zoals ik verteld heb een aantal posts terug is dan ook het juiste verhaal!
Dit gaat nu de ene topic na de andere topic over, hij wordt goed maar wanneer. Euhm tja morgenquote:Op donderdag 4 september 2008 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke over 5 werkdagen ben je van de lijst af! jammer![]()
Emar je moet nu moet dingen gaan komen anders is dadelijk iedereen weg!
[..]
Ik heb dat niet in de hand Rkatier! Ik had het liever ook anders gezien! Geloof me daar aub in! Ik had de gehele aan het woord verwacht incl het gedeelte waarin het beter werd!
Ik heb geen idee waneer Emar er nu mee gaat komen! Emar en Spank moeten dat ook weer eerst uitpraten o.i.d!
Nog een tip voor je: leer er mee omgaan, je zult nog heel veel kritiek te verduren krijgen in de toekomst.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:57 schreef emarwii het volgende:
Even over de kritiek en tips:
Die lees ik wel, maar ik weet niet goed hoeals ik hier nu op moet reageren.....
Dus bij deze:
Iedereen bedankt voor de tips!
Ja.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:00 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dit gaat nu de ene topic na de andere topic over, hij wordt goed maar wanneer. Euhm tja morgen
nu heel simpel: heb jij of spankmasterC de rest van de 10 minuten gezien ja of nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
tipsquote:Op donderdag 4 september 2008 15:57 schreef emarwii het volgende:
Even over de kritiek en tips:
Die lees ik wel, maar ik weet niet goed hoeals ik hier nu op moet reageren.....
Dus bij deze:
Iedereen bedankt voor de tips!
ga inburgeren of in ieder geval een taalcursus nemen. Nog zulke fouten maken op je 14de is diep en diep triestquote:Op donderdag 4 september 2008 15:41 schreef emarwii het volgende:
Op de conferencie komen 2 aankondeginegen waar jullie bekken (sorry, monden) 3 meter van open vallen. Ik ben nu druk in overleg met de gehele crew over hoe we dit gaan aanpkken. Er zal ook een DVD gemaakt worden van de conferencie. Ik heb er veel zin in.
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:17 schreef emarwii het volgende:
Nog even wat info over de conferencie:
- Het is in een jeugdhonk in kloosterhaat (www.kloo-jo.nl)
- De entree is geheel gratis, alleen de consumties zul je zelf moeten betalen.
- Het is eind oktober
- DVD's en shirts kun je dar met korting krijgen
Meer info volgt binnenkort
We hebbenn body guardsquote:Op donderdag 4 september 2008 17:29 schreef Yari het volgende:
Zal wel flink druk worden op die meeting
Emar ben je niet bang dat de haters ook naar de conferentie komen?
je bent pas echt geniaal als je je dorpsnaam niet meer kunt schrijven..quote:
Wat een baas ben je ook he Emarquote:Op donderdag 4 september 2008 17:17 schreef emarwii het volgende:
Nog even wat info over de conferencie:
- Het is in een jeugdhonk in kloosterhaat (www.kloo-jo.nl)
- De entree is geheel gratis, alleen de consumties zul je zelf moeten betalen.
- Het is eind oktober
- DVD's en shirts kun je dar met korting krijgen
Meer info volgt binnenkort
Alsof je er heengaatquote:Op donderdag 4 september 2008 17:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat een baas ben je ook he EmarHeel perscentrum afhuren en dan een persconferentie weggeven waar je U tegen zegt!
Kloo-jo is wel toffe naam trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |