quote:Op donderdag 4 september 2008 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een domme zet van Emar dan, om die 'aan het woord' in te korten tegen de wil van AQuila en Spank in.
ff een reminder Emarquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik durf dat wel aanMaar dat moet Emar zelf beslissen natuurlijk!
quote:
Dat zal denk ik wel nooit gebeurenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik ging er voor de verandering maar eens vanuit dat AQuila de waarheid sprak.
En nu ga ik de flop kijken.
Nee, 2 euro voor je handtekening vragen is heel bescheiden.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft Emar eigenlijk last van grootheidswaanzin?
Denk je werkelijk dat Emar ooit met een special over geweldadige spellen komt? Lijkt me heel sterk dat hij het nu nog zo lang gaat volhouden.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga die over de geweldadige spellen trouwens wel kijken. Dat wordt lachen...
Over de laatste 'aan het woord' : wat doen die gasten achter hem?En het was weer net zo slecht, ik heb ook geen nieuws gehoord waarvan ik nou van mijn stoel val van verbazing. Het leek mij behoorlijk afgerond, dus dat het maar een deel van de oorspronkelijke 'aan het woord' zou zijn is behoorlijk twijfelachtig. Lijkt me ook erg sterk dat Emar dat zou doen.........
Leuk geprobeert AQuila.
quote:Op donderdag 4 september 2008 10:39 schreef Rkatier het volgende:
Maar ook hier faal je gigantisch. Maar tja wat wil je als je niks voor lief aanneemt en als een Josti die filmpjes maakt: "Alles wat ik doe is toch wel leuk"
Yepquote:Op donderdag 4 september 2008 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]So true.
Dat is toch van Hans?
Hehequote:Op donderdag 4 september 2008 10:48 schreef Rkatier het volgende:
[..]
YepDaarom zij ik ook 'als een josti'
Dit is me 2de quote van Hans Teeuwen in dit topicquote:Op donderdag 4 september 2008 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heheom die quote moest ik altijd hard lachen.
Hans is tof.
Gemeenquote:Op donderdag 4 september 2008 10:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik ging er voor de verandering maar eens vanuit dat AQuila de waarheid sprak.
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gemeen![]()
Ik spreek altijd de waarheid zeker in dit topic!
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent wel een schattige leugenaar
dat is het al sinds hij zn eerste post hier heeft neergezetquote:Op donderdag 4 september 2008 11:31 schreef Rkatier het volgende:
Die ontbrekende 6 minuten heb jij dus al gezien AQuila? Want in dat geva eis ik dat ze voor 0:00 online komt of ik bestempel dit definitief als EPIC FAIL!!!
quote:Als je er echt af wil dan halen we je er vanaf binnen 5 werkdagen! Maar weet je het echt zeker?
Daarna zijn er nog een lading beloftes gedaan door AQuila360, ik wacht gewoon tot hij zich aan zijn woord houdquote:Op donderdag 4 september 2008 11:50 schreef Def1987 het volgende:
[..]
dat is het al sinds hij zn eerste post hier heeft neergezet
Oke over 5 werkdagen ben je van de lijst af! jammerquote:
Ik heb dat niet in de hand Rkatier! Ik had het liever ook anders gezien! Geloof me daar aub in! Ik had de gehele aan het woord verwacht incl het gedeelte waarin het beter werd!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:31 schreef Rkatier het volgende:
Die ontbrekende 6 minuten heb jij dus al gezien AQuila? Want in dat geva eis ik dat ze voor 0:00 online komt of ik bestempel dit definitief als EPIC FAIL!!!
Ach. AQ heeft de wereld belooft maar in nog geen enkel topic ooit wat waargemaakt. Echt zo`n lompe betweter die alleen maar beloftes kan maken. Zulke mensen kende ik ook vroeger, die waren echt kansloosquote:Op donderdag 4 september 2008 12:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Daarna zijn er nog een lading beloftes gedaan door AQuila360, ik wacht gewoon tot hij zich aan zijn woord houdMaar ja het waren dan ook loze beloftes
Maar wat je beloofd moet je waarmaken anders moet je uberhaupt geen beloftes maken. Vandaar dus dat ik je voortaan uberhaupt niet serieus meer ga nemen
Zint eer gij begint
het is niet de eerste keer dat ik dit typ en ook vast en zeker niet de laatste
Ik zit niet in de politiek manquote:Op donderdag 4 september 2008 13:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Echt zo`n lompe betweter die alleen maar beloftes kan maken.
Nou, maak toekomstplannen! Aangezien je veel geluid maakt, maar er niets uit je komt. Ergens in een leuke rechtse of linkse partij hebben ze daar zat plekken voor!quote:Op donderdag 4 september 2008 13:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zit niet in de politiek man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |