Sorry ik reageerde al voordat ik het filmpje had gezien! Ik heb gister of misschien 2 dagen terug al gezegd dat het filmpje rond de 8 - 10 min duurde! Het filmpje dat ik had gezien tenminste!quote:Op woensdag 3 september 2008 22:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Terwijl je eerst dit zei:
[..]
Leuk geprobeerd maar gefaald![]()
Jij en SpankmasterC zijn bij deze ontmaskerd dus jullie kunnen stoppen met jullie 'performance'.
Hij heeft echt de allerbeste bodyguards ingeschakeld, die hebben zelfs voor Geert Wilders gewerkt.quote:
Serieus zoek m'n post dan even op van die 10 minuten! Of anders kan Emar het misschien bevestigen!quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:36 schreef Wiehoe het volgende:
Zijn dat nou aqualia en spankmaster achter je?
Wat een bazen zijn wijquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
We hanteren een 2 weken afkoeltermijnAls je over 2 weken nog steeds er af wilt dan volgt een gesprek om te achterhalen waarom je er af wil! Dan nog een aantal formulieren invullen en je bent er af
![]()
Laat ik het zo zeggen, er op komen is makkerlijker dan er vanaf gaan
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:12 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens mij is Strawberry er vandoor met Jan Willem
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:56 schreef AQuila360 het volgende:
Maar verwacht aub niet meteen AVGN kwaliteit want dan ga je het alsnog kut vinden en dat zou jammer zijn!
Waarom zo serieus?quote:
Als dat toch geen sarcasme is.. damn.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Ondertussen bleef ik, natuurlijk in samenwerking met Emar, hard bezig om ons doel te realiseren. Het heeft me een tentamen gekost, hell ik had zelfs bijna te weinig studiepunten om nog door te mogen met mijn studie, maar het is het, als ik nu terug kijk allemaal waard.
What the ass.......... ass ass.........quote:Op woensdag 3 september 2008 23:55 schreef Rkatier het volgende:
Hoe kan ik nu een review geven over het filmpje als ik nog niet eens de helft gezien heb? Ik was al verbaasd dat het 'maar' 4 minuten duurden en ik zat al te wachten op de "big news"
Camera kraakte iedergeval niet, maar hij bewoog meer dan de schommel, waarom geen standaard? iets wat we meerdere keren om gevraagd hebben. Qua monotoom is het we iets beter geworden, maar je hebt ook hier nog lange weg te gaan.
What the hell is dat toch met fluffy? Waarom wordt die ontvoering er nog steeds bijgehaald? wat wil je nu maken? ga je games reviewen? maak je een misdaadserie? maak je gewoon een blog het saaie leven in kloosterhaar? Nog altijd onduidelijk
Of je nu beter gaat reviewen kan ik natuurlijk niet op ingaan daar zou ik toch een review filmpje 'nieuwe stijl' moeten zien.
Logo is mooi gewordenmaar strikt genomen? ben je niet bang dat je problemen krijgt omdat je auteursrechten schend die op Mario zitten?
En nu ik toch bezig ben wat was het doel van die jongen in gestreepte trui? hij lijdt alleen maar af, is irritant aanwezig en voegt dan ook niets toe! Even in beeld in het begin en aan het eind was genoeg?
Die perscoverentie is dat niet heel groot aangepakt? tot nu toe hebben jullie 11 fans, hoe krijgen jullie die schuur vol? Genoeg om aan te werken dus!
Ben ik van me stoel gevallen van verbazing? Nee dat niet. Viel het tegen? Ook weer niet! Maar zoals ik al eerder zei: hier heb je bar weinig, ik geef pas me oordeel na de volgende 6 minuten waar ik nog recht op heb, aangezien ik het gevoel heb dat SpankmasterC nog totaal niet aan bod is gekomen.
Ik vind dit best sneu voor hem (dit meen ik bloed serieus) Hoewel ik nooit kon begrijpen waarom hij het deed moet ik eerlijk zeggen dat het wel mijn respect verdient dat hij een poging ondernomen heeft, hij had het ook kunnen laten. Ik voelde mezelf vanaf de lange post al niet meer serieus genomen. Dat is best zonde, want zonder hulp zul je het nooit redden en ben je binnen een maand vergeten. Hooguit door een enkeling van weet je nog van toen?
Cijfer: - zolang ik niet weet wat er nu aan de hand is blijft het een -
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
What the ass.......... ass ass.........![]()
Ik heb het gelezen Rkatier en ja het is idd een beetje klote dat de helft waar het om ging niet aanwezig wasIk weet ook niet waarom!
En natuurlijk is het ook klote voor Spank maargoed het is gewoon een misverstand dus en deze ''aan het woord'' was te gehypt en als dan de helft weg valt is het klote ja!
Die persconferentie wordt nog best groot want Emar is vrij bekend in Kloosterhaar en omstreken! Hij heeft hier zelfs nog een verrassing over te melden maar dat gaat die zelf doen
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:15 schreef Def1987 het volgende:
[..]
![]()
Speltip 15: Weet wanneer u moet stoppen
Als je er echt af wil dan halen we je er vanaf binnen 5 werkdagen! Maar weet je het echt zeker?quote:Op donderdag 4 september 2008 01:09 schreef Motorhoofd het volgende:
t-shirt 17 euroIk weet nu al dat je er geen 1 zal verkopen.
Aquila, het is nu zeker, ik wil van de fanlijst![]()
Kom maar op met al die vragenlijsten en zet van mij van die lijst
Nee hij had het over Jack Johnsonquote:Op donderdag 4 september 2008 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
En zelfs Jack Thompson gaat die behandelen
Het is niet onze schuld! Hij heeft echt serieus de helft van deze ''aan het woord'' weggelaten!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:19 schreef Sackboy het volgende:
Als je nu nog in de theatershow van AQuila en Spanky trapt heb je wel een heel groot bord voor je kop
Ik hoor die fouten al niet meerquote:Op donderdag 4 september 2008 09:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee hij had het over Jack Johnson
Ik wil er wel heen maar alleen als het doordeweeks is dan kan ik met OV er heen! In het weekend wordt lastig! Maar Emar heeft daar nog een puntje over!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:23 schreef Sackboy het volgende:
Tuurlijk AQuila![]()
Maar ik weet het goed gemaakt. Als jij en SpankyC aanwezig zijn op de persconferentie, dan geloof ik in jullie goede bedoelingen met Emar.
rijden er bussen of treinen dan in kloosterhaar?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil er wel heen maar alleen als het doordeweeks is dan kan ik met OV er heen! In het weekend wordt lastig! Maar Emar heeft daar nog een puntje over!
Ik hoop dat die dat wel verteld vandaag ofzo!
Alleen paard en wagen.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:26 schreef Def1987 het volgende:
[..]
rijden er bussen of treinen dan in kloosterhaar?
Ik kan niks zinnigs zeggen over kloosterhaar, maar ik ken Westerhaar en daar komt weinig zinnigs vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |