abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2008 @ 22:51:06 #126
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_61362495
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:33 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Terwijl je eerst dit zei:
[..]

Leuk geprobeerd maar gefaald

Jij en SpankmasterC zijn bij deze ontmaskerd dus jullie kunnen stoppen met jullie 'performance'.
Sorry ik reageerde al voordat ik het filmpje had gezien! Ik heb gister of misschien 2 dagen terug al gezegd dat het filmpje rond de 8 - 10 min duurde! Het filmpje dat ik had gezien tenminste!

Maar nu blijkt Emar het dus in 2 stukken te hebben gehakt en dat 2de gedeelte Het ''persconferentie'' gedeelte (waarin dus de verbeteringen aangekondigd) komt dus nog

Maja ik baal er wel van want zoals ik al zei tegen Spank ik kan niet nog eens keer iedereen oproepen om te wachten tot de volgende aan het woord
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_61362607
Right..
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_61362678
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:44 schreef Blackninjadude het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft echt de allerbeste bodyguards ingeschakeld, die hebben zelfs voor Geert Wilders gewerkt.

woensdag 3 september 2008 @ 22:55:52 #129
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_61362691
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:53 schreef Sackboy het volgende:
Right..
Serieus zoek m'n post dan even op van die 10 minuten! Of anders kan Emar het misschien bevestigen!

Ik ga in elk geval niet weer oproepen om af te wachten!

Geertje
pi_61363068
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:36 schreef Wiehoe het volgende:
Zijn dat nou aqualia en spankmaster achter je?

woensdag 3 september 2008 @ 23:08:31 #131
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_61363184
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:05 schreef Sackboy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een bazen zijn wij
  woensdag 3 september 2008 @ 23:12:31 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_61363335
Volgens mij is Strawberry er vandoor met Jan Willem
  woensdag 3 september 2008 @ 23:55:22 #133
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_61364787
Hoe kan ik nu een review geven over het filmpje als ik nog niet eens de helft gezien heb? Ik was al verbaasd dat het 'maar' 4 minuten duurden en ik zat al te wachten op de "big news"

Camera kraakte iedergeval niet, maar hij bewoog meer dan de schommel, waarom geen standaard? iets wat we meerdere keren om gevraagd hebben. Qua monotoom is het we iets beter geworden, maar je hebt ook hier nog lange weg te gaan.

What the hell is dat toch met fluffy? Waarom wordt die ontvoering er nog steeds bijgehaald? wat wil je nu maken? ga je games reviewen? maak je een misdaadserie? maak je gewoon een blog het saaie leven in kloosterhaar? Nog altijd onduidelijk

Of je nu beter gaat reviewen kan ik natuurlijk niet op ingaan daar zou ik toch een review filmpje 'nieuwe stijl' moeten zien.

Logo is mooi geworden maar strikt genomen? ben je niet bang dat je problemen krijgt omdat je auteursrechten schend die op Mario zitten?
En nu ik toch bezig ben wat was het doel van die jongen in gestreepte trui? hij lijdt alleen maar af, is irritant aanwezig en voegt dan ook niets toe! Even in beeld in het begin en aan het eind was genoeg?

Die perscoverentie is dat niet heel groot aangepakt? tot nu toe hebben jullie 11 fans, hoe krijgen jullie die schuur vol? Genoeg om aan te werken dus!

Ben ik van me stoel gevallen van verbazing? Nee dat niet. Viel het tegen? Ook weer niet! Maar zoals ik al eerder zei: hier heb je bar weinig, ik geef pas me oordeel na de volgende 6 minuten waar ik nog recht op heb, aangezien ik het gevoel heb dat SpankmasterC nog totaal niet aan bod is gekomen.

Ik vind dit best sneu voor hem (dit meen ik bloed serieus) Hoewel ik nooit kon begrijpen waarom hij het deed moet ik eerlijk zeggen dat het wel mijn respect verdient dat hij een poging ondernomen heeft, hij had het ook kunnen laten. Ik voelde mezelf vanaf de lange post al niet meer serieus genomen. Dat is best zonde, want zonder hulp zul je het nooit redden en ben je binnen een maand vergeten. Hooguit door een enkeling van weet je nog van toen?

Cijfer: - zolang ik niet weet wat er nu aan de hand is blijft het een -
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
  donderdag 4 september 2008 @ 00:00:05 #134
44855 Rkatier
pi_61364915
Nog ff een ding: De gefrustreerde video game fan of De gefrustreerde video game fan weinig verschil? krijg je daar geen problemen mee?

edit: speciaal voor AQUILA360: WEL ALLES LEZEN Ik ben netjes na me werk dit zitten kijken en soort van review geschreven, geloof me: ik had nu ook veel liever al in bed gelegen!!!! Dus show some respect en lees the shit!
last.fm
  donderdag 4 september 2008 @ 01:09:22 #135
178311 Motorhoofd
Do you feel lucky, punk
pi_61366041
t-shirt 17 euro Ik weet nu al dat je er geen 1 zal verkopen.
Aquila, het is nu zeker, ik wil van de fanlijst
Kom maar op met al die vragenlijsten en zet van mij van die lijst
pi_61367236
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:

We hanteren een 2 weken afkoeltermijn Als je over 2 weken nog steeds er af wilt dan volgt een gesprek om te achterhalen waarom je er af wil! Dan nog een aantal formulieren invullen en je bent er af

Laat ik het zo zeggen, er op komen is makkerlijker dan er vanaf gaan

Dat slaat nergens op Dan heb je alsnog een nepfan in je lijst staan en kan je net zo goed Sackboy erbij zetten.
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:12 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens mij is Strawberry er vandoor met Jan Willem

Dit topic gaat wel snel, zeg. Maar één dag niet gepost en kijk hoeveel ik heb gemist.
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:55 schreef AQuila360 het volgende:

Geertje
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:56 schreef AQuila360 het volgende:

Maar verwacht aub niet meteen AVGN kwaliteit want dan ga je het alsnog kut vinden en dat zou jammer zijn!

Ik verwacht niets minder. Jullie hebben hem al zo gehyped. Als ie zich niet aan AVGN kan meten, waarom zou ik dan kijken? Ik verwacht in elk geval een hele verbetering! Volgensmij zou trouwens menig ander persoon het al 10x beter doen dan Emar, dus als jullie van hem een 'ster' kunnen maken, dan kunnen jullie dat met iedereen. Niet omdat hij een talent heeft.
Als hij zich niet aan de AVGN wil meten, dan moet ie 'm ook niet na-apen.
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:55 schreef Rkatier het volgende:
-knip verhaal met tips en kritiek-
Waarom zo serieus? Het was toch alleen leuk als leedvermaak?
quote:
Op woensdag 3 september 2008 01:02 schreef SpankmasterC het volgende:

Ondertussen bleef ik, natuurlijk in samenwerking met Emar, hard bezig om ons doel te realiseren. Het heeft me een tentamen gekost, hell ik had zelfs bijna te weinig studiepunten om nog door te mogen met mijn studie, maar het is het, als ik nu terug kijk allemaal waard.
Als dat toch geen sarcasme is.. damn. Maar ik zal vanmiddag even kijken naar zijn aan het woord.

[ Bericht 29% gewijzigd door -Strawberry- op 04-09-2008 07:34:41 ]
  donderdag 4 september 2008 @ 07:39:44 #137
44855 Rkatier
pi_61367341
De prijs van de Tshirts zijn gewoon absurd. Je mag me rustig de berekening door PM'en, ik beloof het voor me te houden. Maar wat ik er van kan maken is het veels te duur
last.fm
pi_61368351
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:55 schreef Rkatier het volgende:
Hoe kan ik nu een review geven over het filmpje als ik nog niet eens de helft gezien heb? Ik was al verbaasd dat het 'maar' 4 minuten duurden en ik zat al te wachten op de "big news"

Camera kraakte iedergeval niet, maar hij bewoog meer dan de schommel, waarom geen standaard? iets wat we meerdere keren om gevraagd hebben. Qua monotoom is het we iets beter geworden, maar je hebt ook hier nog lange weg te gaan.

What the hell is dat toch met fluffy? Waarom wordt die ontvoering er nog steeds bijgehaald? wat wil je nu maken? ga je games reviewen? maak je een misdaadserie? maak je gewoon een blog het saaie leven in kloosterhaar? Nog altijd onduidelijk

Of je nu beter gaat reviewen kan ik natuurlijk niet op ingaan daar zou ik toch een review filmpje 'nieuwe stijl' moeten zien.

Logo is mooi geworden maar strikt genomen? ben je niet bang dat je problemen krijgt omdat je auteursrechten schend die op Mario zitten?
En nu ik toch bezig ben wat was het doel van die jongen in gestreepte trui? hij lijdt alleen maar af, is irritant aanwezig en voegt dan ook niets toe! Even in beeld in het begin en aan het eind was genoeg?

Die perscoverentie is dat niet heel groot aangepakt? tot nu toe hebben jullie 11 fans, hoe krijgen jullie die schuur vol? Genoeg om aan te werken dus!

Ben ik van me stoel gevallen van verbazing? Nee dat niet. Viel het tegen? Ook weer niet! Maar zoals ik al eerder zei: hier heb je bar weinig, ik geef pas me oordeel na de volgende 6 minuten waar ik nog recht op heb, aangezien ik het gevoel heb dat SpankmasterC nog totaal niet aan bod is gekomen.

Ik vind dit best sneu voor hem (dit meen ik bloed serieus) Hoewel ik nooit kon begrijpen waarom hij het deed moet ik eerlijk zeggen dat het wel mijn respect verdient dat hij een poging ondernomen heeft, hij had het ook kunnen laten. Ik voelde mezelf vanaf de lange post al niet meer serieus genomen. Dat is best zonde, want zonder hulp zul je het nooit redden en ben je binnen een maand vergeten. Hooguit door een enkeling van weet je nog van toen?

Cijfer: - zolang ik niet weet wat er nu aan de hand is blijft het een -
What the ass.......... ass ass.........

Ik heb het gelezen Rkatier en ja het is idd een beetje klote dat de helft waar het om ging niet aanwezig was Ik weet ook niet waarom!

En natuurlijk is het ook klote voor Spank maargoed het is gewoon een misverstand dus en deze ''aan het woord'' was te gehypt en als dan de helft weg valt is het klote ja!

Die persconferentie wordt nog best groot want Emar is vrij bekend in Kloosterhaar en omstreken! Hij heeft hier zelfs nog een verrassing over te melden maar dat gaat die zelf doen
pi_61368380
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

What the ass.......... ass ass.........

Ik heb het gelezen Rkatier en ja het is idd een beetje klote dat de helft waar het om ging niet aanwezig was Ik weet ook niet waarom!

En natuurlijk is het ook klote voor Spank maargoed het is gewoon een misverstand dus en deze ''aan het woord'' was te gehypt en als dan de helft weg valt is het klote ja!

Die persconferentie wordt nog best groot want Emar is vrij bekend in Kloosterhaar en omstreken! Hij heeft hier zelfs nog een verrassing over te melden maar dat gaat die zelf doen

Speltip 15: Weet wanneer u moet stoppen
pi_61368433
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:15 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Speltip 15: Weet wanneer u moet stoppen

Het is misschien ook wel tegen beter weten in Het had gewoon nu ineens goed gemoeten met die nieuwe aan het woord! Een aparte persconferentie is wel tof natuurlijk maar het komt denk ik te laat!

Het is dat ik de mensen niet van de lijst wil halen anders was die nu al weer leeg

Ik kan alleen maar zeggen wacht op die persconferentie! Want er zat nu opzich al wel wat verbetering in maar daar worden de grote punten aangekondigd!

Die Special is wel weer tof toch? Wij vroegen om Emar visie over geweldadige games en die gaat die nu geven En zelfs Jack Thompson gaat die behandelen
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:09 schreef Motorhoofd het volgende:
t-shirt 17 euro Ik weet nu al dat je er geen 1 zal verkopen.
Aquila, het is nu zeker, ik wil van de fanlijst
Kom maar op met al die vragenlijsten en zet van mij van die lijst
Als je er echt af wil dan halen we je er vanaf binnen 5 werkdagen! Maar weet je het echt zeker?
pi_61368457
Als je nu nog in de theatershow van AQuila en Spanky trapt heb je wel een heel groot bord voor je kop

pi_61368481
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
En zelfs Jack Thompson gaat die behandelen
Nee hij had het over Jack Johnson

pi_61368497
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:19 schreef Sackboy het volgende:
Als je nu nog in de theatershow van AQuila en Spanky trapt heb je wel een heel groot bord voor je kop
Het is niet onze schuld! Hij heeft echt serieus de helft van deze ''aan het woord'' weggelaten!

Ik zei jullie al dat het gewoon zou beginnen en daarna ineens veel beter werd en dat het ongeveer tussen de 8 -10 min ging duren!

Nu is het door midden gehakt en hou je alleen het gewone deel over! En het deel dat als het ware met Spank is gemaakt is blijkbaar bewaard voor de volgende ofzo

Dit is het verhaal zo als het is!
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:20 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Nee hij had het over Jack Johnson
Ik hoor die fouten al niet meer
pi_61368531
Tuurlijk AQuila

Maar ik weet het goed gemaakt. Als jij en SpankyC aanwezig zijn op de persconferentie, dan geloof ik in jullie goede bedoelingen met Emar.

pi_61368589
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:23 schreef Sackboy het volgende:
Tuurlijk AQuila

Maar ik weet het goed gemaakt. Als jij en SpankyC aanwezig zijn op de persconferentie, dan geloof ik in jullie goede bedoelingen met Emar.
Ik wil er wel heen maar alleen als het doordeweeks is dan kan ik met OV er heen! In het weekend wordt lastig! Maar Emar heeft daar nog een puntje over!

Ik hoop dat die dat wel verteld vandaag ofzo!
pi_61368600
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik wil er wel heen maar alleen als het doordeweeks is dan kan ik met OV er heen! In het weekend wordt lastig! Maar Emar heeft daar nog een puntje over!

Ik hoop dat die dat wel verteld vandaag ofzo!
rijden er bussen of treinen dan in kloosterhaar?
pi_61368621
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:26 schreef Def1987 het volgende:

[..]

rijden er bussen of treinen dan in kloosterhaar?
Alleen paard en wagen.

pi_61368649

Trekschuit FTW!
  donderdag 4 september 2008 @ 09:31:04 #149
44855 Rkatier
pi_61368675
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:28 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Alleen paard en wagen.
Ik kan niks zinnigs zeggen over kloosterhaar, maar ik ken Westerhaar en daar komt weinig zinnigs vandaag
last.fm
pi_61369330
Wat een domme zet van Emar dan, om die 'aan het woord' in te korten tegen de wil van AQuila en Spank in.
Maar dat is niets nieuws...hij negeert hier ook alle tips die worden gegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')