quote:DgVf T-Shirt incl. verzending - 17 euro. met handtekening - 19 euro
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:56 schreef Cid het volgende:
Oei met dat t-shirt gaat ie nog gezeur krijgen denk ik![]()
Precies.quote:
Hij zal doorgaan in zijn eigen gameshowquote:Op woensdag 3 september 2008 20:03 schreef Yari het volgende:
Jan Willem stopt ermee!?!
Ik wil me bij deze van de fanlist laten afhalen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:34 schreef emarwii het volgende:
[..]
Hij zal doorgaan in zijn eigen gameshow
www.dgg.come2me.nl
En er komen nieuwe medewerkers
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:36 schreef Wiehoe het volgende:
Zijn dat nou aqualia en spankmaster achter je?
lulquote:Op woensdag 3 september 2008 20:36 schreef Wiehoe het volgende:
Zijn dat nou aqualia en spankmaster achter je?
WIl je ook op de echte lijst op zijn fanlist gedeelte op de site?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:03 schreef RaymanNL het volgende:
Mezelf aan de fanlijst in de OP toegevoegd
Machtsmisbruik.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:03 schreef RaymanNL het volgende:
Mezelf aan de fanlijst in de OP toegevoegd
Er is iets mis gegaan denk ikquote:Op woensdag 3 september 2008 21:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Ok, het is gekkenhuis hier, ik ben nu al 3 keer gebeld door de sponsors en ze zijn op zn zachtst gezegd not amused. Fucking hell Emar, dit is niet wat we afgesproken hadden! Wat de fuck loop je me hier te naaien!!! En nu mag ik zeker opdraaien voor alle problemen?!
Ik ga dr ff tussenuit, ik kom er later nog op terug, maar ik ben in ieder geval diep en diep teleurgesteld....
Ik weet ook niet er lijken 4 minuten weg te zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 21:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Ja godsamme, moet hij me maar niet achter mn rug om naaien! Dan kan ie het frontaal tegenover al zn fans krijgen ook, de backstabber....
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Ok, het is gekkenhuis hier, ik ben nu al 3 keer gebeld door de sponsors en ze zijn op zn zachtst gezegd not amused. Fucking hell Emar, dit is niet wat we afgesproken hadden! Wat de fuck loop je me hier te naaien!!! En nu mag ik zeker opdraaien voor alle problemen?!
Ik ga dr ff tussenuit, ik kom er later nog op terug, maar ik ben in ieder geval diep en diep teleurgesteld....
What the ass.......... ass ass.........quote:Op woensdag 3 september 2008 21:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Misverstand Emar! PM hem anders even? Hij is nu wel ff pleite maar strax is die er weer!quote:Op woensdag 3 september 2008 22:09 schreef emarwii het volgende:
[..]
What the ass.......... ass ass.........
Terwijl je eerst dit zei:quote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
Er is sprake van een misverstand iedereen!
De ''originele'' aan het woord die ik heb gezien was 8 minuten! Emar heeft blijkbaar besloten om deze op te splitsen en het gedeelte waar ik op doelde eerder vandaag komt dus blijkbaar nog?
Dat is de echte persconferentie in dat gebouw waar de grote aankondigen komen!
Ik moet jullie dus weer vragen om dat af te wachten omdat dit gewoon niet is wat we bedoelde!
Leuk geprobeerd maar gefaaldquote:Op woensdag 3 september 2008 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
Dit was nu waar we het over hadden mensen! Kwaliteit leveren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |