ach die van mij is net als een uitzending van Emar: heerlijk gejatquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Hij lijkt wel gekrompen.. !!![]()
Jan-Willem, wat heb je in die kipkruiden gestopt?!
"
Forget it, ik kan dit niet.Die van jullie zijn veel beter.
[..]
over..... ?![]()
"AQuila...volgensmij doe je het verkeerd.."quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
wie bedenkt ff een leuk onderschrift?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"AQuila...volgensmij doe je het verkeerd.."
Jij drinkt 's nachts cola en cassis?quote:
De een neemt een aardbei als kloon, de ander is lid van de juiste patatgeneratie en drink tandverneukende zooi in zijn slaap. Like nobody cares.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij drinkt 's nachts cola en cassis?
And who would that be?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
De een neemt een aardbei als kloon
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
De een neemt een aardbei als kloon, de ander is lid van de juiste patatgeneratie en drink tandverneukende zooi in zijn slaap. Like nobody cares.
Het zou een godswonder zijn om hem binnen een week van zijn dialect af te helpen dus dat zal het wel niet zijn. Jij bent hier trouwens ook weinig te vinden tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Hier maar weer een TVP, ben erg benieuwd naar de reacties naar aanleiding van de komende Aan het woord! Ik zou bijna willen zeggen, DGVGF zoals jullie hem nu kennen is verleden tijd, ALL HAIL DGVGF!!
quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:02 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het zou een godswonder zijn om hem binnen een week van zijn dialect af te helpen dus dat zal het wel niet zijn. Jij bent hier trouwens ook weinig te vinden tegenwoordig
Ik mis iets.... Oja AQuila? is hij eruit gestapt ofzo?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]studie is weer begonnen, combineer dat met eindredacteurschap, veel previewgames om te spelen en dat geheime project van Emar en ik hou weinig tijd over voor normaal fanboy-isme
op een dag letten mensen op, en andere dat ze geen leven hebben. Dat eerste ben je vergetenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:52 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik mis iets.... Oja AQuila? is hij eruit gestapt ofzo?
Ja Jamey, daar is Donald Duck.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Nee, ik zal de cola toch echt via de andere kant moeten drinken"quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:07 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:02 schreef Yari het volgende:
[..]
Ja Jamey, daar is Donald Duck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja das best wel grof eigenlijk![]()
Ik genoeg uren op me werk om door te hebben dat ik een leven hebquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
op een dag letten mensen op, en andere dat ze geen leven hebben. Dat eerste ben je vergetenDus ik zou een beetje opletten
Ik ook, maar niet omdat dat nou zo leuk was.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:59 schreef muay-toy het volgende:
De verwachtingen voor de volgende Aan het woord lopen hoog op. Ik echter hoop dat er niets veranderd en het als vanouds zal worden.
School is weer begonnenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jeetje, heeft AQuila hier nog niet eens gepost?Hoe is het mogelijk!
We hanteren een 2 weken afkoeltermijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |