abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61378766
System Prefs > Boot Disk.
pi_61380506
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
En heeft misschien iemand een oplossing om tegelijkertijd in een NL en US iTunes store ingelogd te blijven. Nu moet ik de hele tijd in-en-uitloggen...

Ja ik ben lui...
Ben ik ook benieuwd naar, ik wissel me suf.
pi_61382164
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:47 schreef JoMo0 het volgende:
System Prefs > Boot Disk.
stom van me.

Bedankt!
pi_61386466
macbook in 2 jaar tijd nu vanavond voor de zesde keer overleden
RIP, again. Hoeveel levens had een kat ook alweer?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 5 september 2008 @ 02:35:41 #55
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_61391874
Vandaag voor maar 58 euro bij de Paradigit een Sony BDU-X10S (ofwel een Interne Blu-ray Disc BD-ROM Drive) gekocht. En die werkt nu lekker op me VistaBak.

Ga hem van het weekend ook eens aan me MacBook knopen via een SATA-USB kabel. Want ben eigenlijk wel benieuwd of OSX er ook maar iets ermee doet.

Apple mag nu echt een keer met een Blu-Ray update komen. (Of een antwoord waarom ze het niet doen)
  vrijdag 5 september 2008 @ 06:54:10 #56
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_61392372
Die komt ws 9 september.
pi_61392491
Zijn er fokkers die de hd van een macbook vervangen hebben? Welke raden jullie aan? Ik heb toch geen garantie meer en ik heb blijkbaar een hdd van seagate met een firmware 7.1 er op zitten. Kortom, de kop is eens goed door de platter heen gegaan, ding doet niets meer

En wss is het veeeel goedkoper (en sneller) om het zelf te vervangen dan dat ding weer naar Apple te sturen om te repareren.
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:20:19 #58
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61400169
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 07:21 schreef Pheno het volgende:
Zijn er fokkers die de hd van een macbook vervangen hebben? Welke raden jullie aan? Ik heb toch geen garantie meer en ik heb blijkbaar een hdd van seagate met een firmware 7.1 er op zitten. Kortom, de kop is eens goed door de platter heen gegaan, ding doet niets meer

En wss is het veeeel goedkoper (en sneller) om het zelf te vervangen dan dat ding weer naar Apple te sturen om te repareren.
Ja, is heel makkelijk. Kijk op ifixit.com voor een guide. Merk / type weet ik niet meer, als het maar klein is en SATA-aansluiting heeft!
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_61400684
Thanks, Apple heeft aangegeven mij niet te helpen, dus die vermeende service en kwaliteit kunnen ze stoppen waar het licht niet schijnt.
pi_61402040
tvp...
Mijn Macje doet het nog perfect
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_61422064
quote:
De dekking voor de bovenstaande producten is nu actief en blijft van kracht tot en met 06/09/2010. Het AppleCare Protection Plan is een unieke, geïntegreerde service- en ondersteuningsoplossing die de standaarddekking voor service en ondersteuning verlengt tot de hierboven genoemde vervaldatum.
Zo, even via eBay voor 72,19 euro Applecare voor mijn iMac aangeschaft.

Erg prettig is dat mijn Airport Extreme basisstation ook meegenomen is in de AppleCare.
Calmer than you are
pi_61422941
pi_61424174
Interessant.
pi_61427036
Mijn macje is nu bezig met het OS er weer op te zetten. Een schijfje vervangen is op zich makkelijk, je moet alleen wel dat ijzeren jasje er om heen doen, anders herkent het OS installatiedvd nog steeds geen schijf

Ik merk nu al snelheidsverschil tov de oude schijf.

7x is scheeprecht zullen we maar denken, nu is echt alles vervangen
  zaterdag 6 september 2008 @ 18:42:50 #65
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61431659
Ik probeerde vanmorgen een dvd te branden met allemaal avi' tjes, niet om als dvd te kijken, maar gewoon als opslag (nee, geen pr0n ), maar als ik dan een burn folder aanmaakte en de avi' tjes erheen sleepte, kreeg ik alleen maar aliases van 44 kb per stuk(wat in windows snelkoppelingen heet). Ik heb niet geprobeerd te branden, maar was het dan wel goed gegaan? Of is er een andere truc voor?
Check mijn band Glorybox
pi_61431697
nog 3 dagen en dan nieuw ipodjes?
Kus-Kus
pi_61432508
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:42 schreef Svyatagor het volgende:
Ik probeerde vanmorgen een dvd te branden met allemaal avi' tjes, niet om als dvd te kijken, maar gewoon als opslag (nee, geen pr0n ), maar als ik dan een burn folder aanmaakte en de avi' tjes erheen sleepte, kreeg ik alleen maar aliases van 44 kb per stuk(wat in windows snelkoppelingen heet). Ik heb niet geprobeerd te branden, maar was het dan wel goed gegaan? Of is er een andere truc voor?
En als je alles in een map gooit en dan in de Burn Folder gooit? Als ik er een mapje opgooi klopt het namelijk wel. Je ziet inderdaad een alias teken , maar er onder staat wel minimal space : XX MB.

Anders via Toast.
pi_61434496
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:44 schreef Dikke-Doei het volgende:
nog 3 dagen en dan nieuw ipodjes?
Yep.
  FOK!fotograaf zaterdag 6 september 2008 @ 20:41:39 #69
159915 -Menn0-
MNO
pi_61434747
http://mymacbuzz.com/2006(...)izing-with-automator

Ik krijgt dit niet voor elkaar.....
,,/
  zaterdag 6 september 2008 @ 20:56:09 #70
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61435155
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

En als je alles in een map gooit en dan in de Burn Folder gooit? Als ik er een mapje opgooi klopt het namelijk wel. Je ziet inderdaad een alias teken , maar er onder staat wel minimal space : XX MB.

Anders via Toast.
Oja, zo werkt het wel ja! Thx.
Check mijn band Glorybox
pi_61436688
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 20:32 schreef magnifor het volgende:

[..]

Yep.
leuk leuk leuk. wat voor nieuwtjes er komen.
Kus-Kus
pi_61445871
Ik heb een vraag, over mijn net aangeschafte Ipod Nano. Hoe haal ik muziek via Itunes van mn ipod af? Ik krijg het niet voor elkaar...
pi_61445925
Even een vraagje aan de Apple'ers, aangezien de meesten hier waarschijnlijk wel een mooie telefoon hebben en niet persé de iphone. Ik ben op telefoonjacht, en mijn oog valt niet alleen op de Iphone maar ook op andere phones zoals de LG-Secret of de Samsung U900..ga zo maar door...

Nu was ik benieuwd hoe de compatabilteit van andere telefoons dan de Apple Iphone was met een macbook. Ik wil graag de mogelijkheid bijvoorbeeld mijn agenda te syncen met mijn computer, verder wil ik zonder moeite de fotos die ik maak met mijn telefoon op mijn computer kunnen zetten. Nu hoor ik in mijn omgeving veel negatieve dingen wat betreft deze mogelijkheden op een mac. Ik heb geen zin om ineens geen Iphone te kopen en dan toch nog verneukt te worden dat ik niet bij Apple blijf....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_61446124
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een vraag, over mijn net aangeschafte Ipod Nano. Hoe haal ik muziek via Itunes van mn ipod af? Ik krijg het niet voor elkaar...
Je iPod legen dus? Als je de iPod aansluit en in iTunes kun je dan de iPod selecteren en bij Muziek de muziek verwijderen die je wilt d.m.v. rechter muis knop of de delete knop. Als je een hele afspeel wilt verwijderen moet je alt + delete gebruiken.
pi_61446530
Aardig stukje op TUAW voor alle hyperts:
quote:
Analysts: Sept. 9 event will underwhelm
Posted Sep 6th 2008 8:00PM by Dave Caolo
Filed under: Apple Corporate, iPod Family, iTunes, Apple

Some people are never happy. Others are clairvoyant. Now, they've all come together to complain about a press event that hasn't even taken place.

Barron's is reporting a fall in AAPL yesterday on rumors that the Sept. 9 press event will be underwhelming. While new iPods, iTunes and iPod touch pricing are expected, new Macs are not. Hence the downturn.

This is another example of disappointment over an artificial scenario, which we've seen many times before. Each year at WWDC, Apple observers complain when Steve fails to produce a slew of consumer products. Well, that's a developers' conference, not a trade show.

This is the same thing. The invitation to Tuesday's event suggests "iPod." To expect Macs is silly.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')