Ben ik ook benieuwd naar, ik wissel me suf.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
En heeft misschien iemand een oplossing om tegelijkertijd in een NL en US iTunes store ingelogd te blijven. Nu moet ik de hele tijd in-en-uitloggen...
Ja ik ben lui...
Ja, is heel makkelijk. Kijk op ifixit.com voor een guide. Merk / type weet ik niet meer, als het maar klein is en SATA-aansluiting heeft!quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:21 schreef Pheno het volgende:
Zijn er fokkers die de hd van een macbook vervangen hebben? Welke raden jullie aan? Ik heb toch geen garantie meer en ik heb blijkbaar een hdd van seagate met een firmware 7.1 er op zitten. Kortom, de kop is eens goed door de platter heen gegaan, ding doet niets meer
En wss is het veeeel goedkoper (en sneller) om het zelf te vervangen dan dat ding weer naar Apple te sturen om te repareren.
Zo, even via eBay voor 72,19 euro Applecare voor mijn iMac aangeschaft.quote:De dekking voor de bovenstaande producten is nu actief en blijft van kracht tot en met 06/09/2010. Het AppleCare Protection Plan is een unieke, geïntegreerde service- en ondersteuningsoplossing die de standaarddekking voor service en ondersteuning verlengt tot de hierboven genoemde vervaldatum.
En als je alles in een map gooit en dan in de Burn Folder gooit? Als ik er een mapje opgooi klopt het namelijk wel. Je ziet inderdaad een alias teken , maar er onder staat wel minimal space : XX MB.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:42 schreef Svyatagor het volgende:
Ik probeerde vanmorgen een dvd te branden met allemaal avi' tjes, niet om als dvd te kijken, maar gewoon als opslag (nee, geen pr0n), maar als ik dan een burn folder aanmaakte en de avi' tjes erheen sleepte, kreeg ik alleen maar aliases van 44 kb per stuk(wat in windows snelkoppelingen heet). Ik heb niet geprobeerd te branden, maar was het dan wel goed gegaan? Of is er een andere truc voor?
Yep.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:44 schreef Dikke-Doei het volgende:
nog 3 dagen en dan nieuw ipodjes?
Oja, zo werkt het wel ja! Thx.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
En als je alles in een map gooit en dan in de Burn Folder gooit? Als ik er een mapje opgooi klopt het namelijk wel. Je ziet inderdaad een alias teken , maar er onder staat wel minimal space : XX MB.
Anders via Toast.
Je iPod legen dus? Als je de iPod aansluit en in iTunes kun je dan de iPod selecteren en bij Muziek de muziek verwijderen die je wilt d.m.v. rechter muis knop of de delete knop. Als je een hele afspeel wilt verwijderen moet je alt + delete gebruiken.quote:Op zondag 7 september 2008 13:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een vraag, over mijn net aangeschafte Ipod Nano. Hoe haal ik muziek via Itunes van mn ipod af? Ik krijg het niet voor elkaar...
quote:Analysts: Sept. 9 event will underwhelm
Posted Sep 6th 2008 8:00PM by Dave Caolo
Filed under: Apple Corporate, iPod Family, iTunes, Apple
Some people are never happy. Others are clairvoyant. Now, they've all come together to complain about a press event that hasn't even taken place.
Barron's is reporting a fall in AAPL yesterday on rumors that the Sept. 9 press event will be underwhelming. While new iPods, iTunes and iPod touch pricing are expected, new Macs are not. Hence the downturn.
This is another example of disappointment over an artificial scenario, which we've seen many times before. Each year at WWDC, Apple observers complain when Steve fails to produce a slew of consumer products. Well, that's a developers' conference, not a trade show.
This is the same thing. The invitation to Tuesday's event suggests "iPod." To expect Macs is silly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |