Dat is inderdaad een goed alternatief, dan gaan we die eens proberen.quote:Op maandag 8 september 2008 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gebruik gewoon skype voor videochatten.
Maar dan kun je geen effecten gebruiken.quote:Op maandag 8 september 2008 12:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon skype voor videochatten.
Ik wil gewoon vrouw en kinderen zien als ik in taiwan zit. Verdere mogelijkheden zijn nutteloos imho.quote:Op maandag 8 september 2008 14:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Maar dan kun je geen effecten gebruiken.
je hebt daar toch voldoende vrouwen en kinderen die als vervangers willen spelenquote:Op maandag 8 september 2008 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil gewoon vrouw en kinderen zien als ik in taiwan zit. Verdere mogelijkheden zijn nutteloos imho.
god man, ze zijn LELIJK daar.quote:Op maandag 8 september 2008 14:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
je hebt daar toch voldoende vrouwen en kinderen die als vervangers willen spelen
quote:Jason Chen:
Two black iMacs are on stage, as they often are. Looks like there’s going to be a software portion of this show. Some lady is filming me with a huge ass camera. Hey lady, I see you.
Lights are dimming! SAX SOLO ALMOST DONE!
quote:10:00 am Vincent Nguyen: Steve Jobs is on stage
Steve Jobs is strolling out on stage; skinny, but energetic.
Echter:quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:02 schreef JoMo0 het volgende:
Damn. Steve is erg skinny![]()
[ afbeelding ]
Sorry, maar hier moest ik erg om lachen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:03 schreef Slarioux het volgende:
Ik wil het wel volgen maar ik moet zwemmen zo.
Maar hij kleed zich ook voor geen meter meer, van nieuwe spijkerbroek naar vaal lomp ding, en van turtleneck in z'n maat naar een of ander slobberig ding. waarvan de schouders halverwege z'n bovenarmen hangen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:02 schreef JoMo0 het volgende:
Damn. Steve is erg skinny![]()
[ afbeelding ]
Dat is de nieuwe mode onder multi miljonairs.......quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar hij kleed zich ook voor geen meter meer, van nieuwe spijkerbroek naar vaal lomp ding, en van turtleneck in z'n maat naar een of ander slobberig ding. waarvan de schouders halverwege z'n bovenarmen hangen..
Wrom?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Sorry, maar hier moest ik erg om lachen.
Ik zat een beetje op iets flauws, of gemeens, of gexs te wachtenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, wist ik het maar. Voor ik wist, zat ik te lachen.
Ja, dat hebben we vaker gehoord. Volgens mij is Genius niks meer dan een middel om meer nummers te verkopen.quote:You've got your music library, you turn on Genius -- it sends information about your library to iTunes. We can learn about your musical tastes... but completely anonymously... but we're going to combine your info with other users, and as that happens Genius gets smarter and smarter." Tee hee!
Duh, is mijn eerste reactie. Tuurlijk is dat.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we vaker gehoord. Volgens mij is Genius niks meer dan een middel om meer nummers te verkopen.
OMFG JOHN MAYER!!!!!! HE IS PLAYING JOHN MAYER GRAVITY OMG ALJA;SLDKFJALS;DJFKLAS;JDFKL;ASDFJKL;SADFJ
10:11 am ON Sep 9 2008
Jason Chen:
JOHN MAYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!`1`1`
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Duh, is mijn eerste reactie. Tuurlijk is dat.
Anders zou het nooit gemaakt zijn. Draait het toch allemaal om...
of Pandoraquote:Jobs was demonstrating the Genius feature. Pick a song, make a Genius playlist out of it, then look at all the songs that are just like it in that playlist. It’s Pandora, essentially.
Last.fm was toch overgenomen door een groot bedrijf? Zou het een samenwerking zijn? Of gewoon goed gejat?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:13 schreef Svyatagor het volgende:
Wel mooi hoor, combinatie van Last FM en iTunes.
quote:Steve Jobs talks about third-party manufacturers “announcing products before we even want them to.” “It’s not funny.”
quote:10:24 am Vincent Nguyen: and John Mayer is getting another play
JOHN MAYER AGAIN OMG SHUFFLE!!!!!
quote:"Now there's one thing I haven't talked about: colors." Wow, a whole rainbow of super bright colors. Bright blue, purple, orange,m green, pink. These look pretty slick. "Entry price of $149 for 8GB, $199 for 16GB."
Ah, de europrijs staat er dus ook alquote:
iphone headset dus..quote:The headphone, actually, has an in-band control feature to have volume control, playback control (next, prev, play pause) from the button. There’s also a microphone on the back that works with the voice recording app.
Béter dan de iPhone ...quote:"Let's move on to the iPod touch. We've brought our multitouch interface to the iPod. It's unlike anything in the market... for this holiday season we're making it better. Same display, but even thinner. Contoured stainless steel design... they're just fantastic."
quote:There’s Nike+ iPod! Built in to the iPod Touch. BUILT IN to the iPod. The receiver is built-in to the iPod Touch, so no receiver necessary.
quote:10:33AM "And of course... the App Store. I'm pleased to announce that users have downloaded 100 million apps...." Yeah, 99 million were total crap.
moet ik classic bold maken?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:33 schreef De_Hertog het volgende:
De classic wordt wel een beetje ondergeschoven zo. De nano krijgt die sensor en een nieuwe UI maar de classic blijft op de vorige versie hangen..
De verwachtingen zijn laag. Of ze hebben het eens voor de verandering goed stilgehouden. Maar dat zou Apple onwaardig zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
is er al een nieuw macbook?
Someone is laughing crazily in the background. He must be watching a different keynote than we are.
Om de zoveelste rode kruis die die Lam post?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien leest die ondertussen de gizmode blog
Die kale is toch allang dood..?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil een macbook. Pim wil geen air betalen
Inderdaad! Nextquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, die spelletjes interesseren me geen biet. Kom, nieuwe producten maar weer.
.. en dan ook nog eens voetbal.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, die spelletjes interesseren me geen biet. Kom, nieuwe producten maar weer.
waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om de zoveelste rode kruis die die Lam post?
gek dat hij dan niet meer wil betalen toch?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die kale is toch allang dood..?
De droogheidquote:How many times is John Mayer going to be referenced today ?
2
3
4
5
> View Results
PollDaddy.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |