quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:45 schreef bixister het volgende:
en moonah zit weer op te scheppen, lees ik?![]()
Ik niet heurquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:55 schreef Fuente het volgende:
Aah wat zielig voor Max! krijgen jullie ook van die moordneigingen als je hoort dat een ander ettertje jouw lieve onschuldige kindje geduwd/gebeten/gekrabt heeft? ook al kan je eigen kind vast ook zo'n etter zijn
Of het ligt natuurlijk écht aan jou, met dat walgelijk slanke verleidelijke figuur van jequote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Toen ik 15 was moest ik mijn broertje vaak verschonen (die was toen een jaar of 2 dus...), en die had het ook vaak hoor. Ik vond dat toen vreselijk, dacht dat het aan mij lag, ik durfde 'dat ding' bijna niet meer aan teraken.![]()
![]()
dankje voor de tip!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:22 schreef cattie het volgende:
Voor Max en Pinquit is het een beetje mosterd naar de maaltijd, maar even in het algemeen:
Nadat Ive van de trap was gevallen is ons door de arts verteld dat 1x spugen na een klap oke is, bij vaker spugen direct naar een arts toe gaan, dat is niet goed.
Achteraf dus niet zo'n goed plan, want als de deur dicht is kan ze niet meer zelf naar de wc. Natte broek was het gevolg van de week, omdat ik met de baby bezig was.quote:
U roept, wij klikken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:48 schreef YPPY het volgende:
Thies!!!! Foto's!!!!!!!![]()
ook gefeliciteerd natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |