Zat al in dat stripje te zoeken naar een link.quote:Op dinsdag 2 september 2008 07:57 schreef Slarioux het volgende:
Ja het ging wel erg lang door idd. Maar wel interessant. Nu nog een download link
Ja dat vond ik ook een beetje een faal. Maargoed, windows is niet zo flexibel zonder gigantische UI libraries dus op zich valt er wel wat voor te zeggen. Aan de andere kant, ik weet ook niet of Apple of Linux flexibeler zijn. Die blauwe rand die het een beetje doet wegvallen is wel weer een mooie oplossing. Te alternatief en niemand wil het hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:32 schreef Jarno het volgende:
Ben benieuwd. Alhoewel ik vermoed dat ik thuis wel op Safari zal blijven, kan het een mooi alternatief zijn voor Safari onder Windows op m'n werk. Maar wat een lelijke UI zeg. Heb je uitgevonden dat de tabs boven moeten (goed idee op zich), zit er nog zo'n lelijke Windows rand omheen.
Goddamnit. Port dat eens ff dan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:38 schreef Jarno het volgende:
Oh, ik lees net dat er eerst álleen een Windows versie komt, dus voorlopig blijft er buiten Windows om weinig te Chrome'n.
Aangezien Google zelf ook veel met Linux doet, denk ik dat het niet zal duren voordat er ook een Linux versie beschikbaar isquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:38 schreef Jarno het volgende:
Oh, ik lees net dat er eerst álleen een Windows versie komt, dus voorlopig blijft er buiten Windows om weinig te Chrome'n.
Linux, linux... Linux is voor nerds! Een Mac versie, dát willen we!quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Aangezien Google zelf ook veel met Linux doet, denk ik dat het niet zal duren voordat er ook een Linux versie beschikbaar is
Mac is voor followersquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Linux, linux... Linux is voor nerds! Een Mac versie, dát willen we!
Zo denk ik er voorlopig ook over.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:51 schreef Mdrop het volgende:
Ach ik blijf firefox wel gebruiken, zoveel voordelen zie ik er niet in.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:51 schreef most_wanted het volgende:
Ik wacht nog wel even met downloaden. Google leest je email al en bekijkt waar je naar zoekt. What´s next?
quote:Niet geheel onbelangrijk: Chrome zal ook over een privémodus beschikken, waarbij onder andere geen surfgeschiedenis wordt bijgehouden. Google is van plan het programma als open-source beschikbaar te stellen. Het is nog niet bekend wanneer Chrome voor het publiek toegankelijk is.
Een privacy policy.quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:51 schreef most_wanted het volgende:
Ik wacht nog wel even met downloaden. Google leest je email al en bekijkt waar je naar zoekt. What´s next?
Microsoft dat dat niet doetquote:Op dinsdag 2 september 2008 08:51 schreef most_wanted het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |