Beter kijken dan! Het is eerder een opera-theme.quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 13:30 schreef Monidique het volgende:
Dat met die verschillende processen, dat klinkt wel goed. Ik ben geen expert, maar het klinkt wel goed.
Voor de rest:
[afbeelding]
Leuke Firefox-theme. Ik ga 'm proberen, maar ik zie weinig verschil met Firefox.
Inderdaad, maar dat schijnt nogal lastig te begrijpen te zijn. Verwacht geen hele bijzondere features voor de eindgebruiker, maar vooral veel nieuwe technologieen voor ontwikkelaars... Die dankzij de open-source aard ook nog zonder problemen in andere browsers te implementeren zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:49 schreef mcDavid het volgende:
Maarreuh, als ik de laatste pagina's van die strip bekijk, is het google eigenlijk vooral om te doen om andere browsers een drive tot verder ontwikkelen te geven. Niet zozeer om daadwerkelijk een veelgebruikte 'consumenten'browser te ontwikkelen.
amerikaanse tijd 12 uur?.. of lopen ze daar Voor ( dus is het daar al langer vandaag *kep geen flauw idee van tijdzones*)quote:
* whoops too...quote:
kan ik dr geen sms alarm op aanzetten:P zodat ik sms krijg als ie dr isquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:25 schreef whoops het volgende:
[..]
* whoops too...
Ik gok ergens in het begin van de avond (onze tijd)...
Nou, als die nieuwe technologieën de browse-experiënce ten goede komen, is het wellicht best de moeite waard.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat schijnt nogal lastig te begrijpen te zijn. Verwacht geen hele bijzondere features voor de eindgebruiker, maar vooral veel nieuwe technologieen voor ontwikkelaars... Die dankzij de open-source aard ook nog zonder problemen in andere browsers te implementeren zijn.
Amerika beslaat meerdere tijdzones he. Hopelijk nemen ze dan de tijdzone van het oosten, Cali duurt mij wat te lang.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:21 schreef makkie88 het volgende:
[..]
amerikaanse tijd 12 uur?.. of lopen ze daar Voor ( dus is het daar al langer vandaag *kep geen flauw idee van tijdzones*)
Laat me computer wel aan staan als ik met me laptop in bed ga liggen. Wil dit nog wel ff uitproberen voor morgen + misschien reviewtje schrijvenquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Amerika beslaat meerdere tijdzones he. Hopelijk nemen ze dan de tijdzone van het oosten, Cali duurt mij wat te lang.
Het is gewoonquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:52 schreef miss_bleu het volgende:
het leven van een front-end developer word er niet makkelijker op, nog 1 erbij !!
Webkit werkt toch ook op Mac?quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het is gewoonWebkit
, valt wel mee, hoop ik.
Safari werkt met Webkit, dus op Mac en Windows...quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Webkit werkt toch ook op Mac?
Nee, ons prachtige landje is duidelijk weergegevenquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:23 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Wel apart dat die jongens niet goed weten waar Denemarken ligt... Op de tekening is Denemarken onderdeel van Duitsland en wordt tot overmaat van ramp ook nog eens Polen aangewezen.
Leuke feature. Mijn browser loopt haast nooit vast, maar kan af en toe handig zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:21 schreef Hispanic het volgende:
[..]
Chrome maakt gebruikt van "SANDBOX TABS", als er dus een pagina in een tab vastloopt, loopt niet gelijk je hele browser vast, maar alleen deze tab, die je vervolgens gewoon kunt sluiten.
Waarom zou dat nu ineens gevaarlijker zijn?quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:00 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast ben ik wel eens benieuwd hoe hun security statement zich verhoudt tot het feit dat het open source is; zou dat niet gevaarlijker zijn ?
Nou ja, kan me voorstellen dat hackers sneller exploits zullen vinden dan met closed source. Immers, de broncode is openbaar en kan derhalve ingezien worden.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Waarom zou dat nu ineens gevaarlijker zijn?
Verder niet bekend met Linux of FireFox ofzeu? Webkit is overigens ook al opensource.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |