abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:48:56 #151
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_62512469
Ik ga waarschijnlijk binnenkort voor De Graafschap spelen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:08:06 #152
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_62512960
Dat kan alleen als je vrij bent en dan is het eigenlijk geen transfer. open lekker je eigen topic. Of is het eind december pas?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_62609594
quote:
The Daily Telegraph reports that United are interested in signing Lyon's powerful forward Karim Benzema, despite the fact that the Reds already have a wealth of attacking talent. Sport and France Football have both claimed in the last few days that Sir Alex Ferguson has met with Benzema's father.
quote:
Coach LA Galaxy vindt verhuur Beckham maar vreemd

Bruce Arena, coach van Los Angeles Galaxy, is niet blij met het nieuws dat zijn sterspeler David Beckham in gesprek is met AC Milan over een mogelijk verhuurperiode.

"Op het eerste gezicht komt dit heel vreemd op me over," zegt Arena, die de opvolger is van Ruud Gullit, in de Los Angeles Times. "Ik zie geen voordeel voor de Major League Soccer of Galaxy."

"Ik weet ook niet of deze geruchten kloppen. Maar gezien de positie waarin wij verkeren, we zitten in een opbouwfase, zou ik het merkwaardig vinden als wij een van onze sterspelers uitlenen tot aan de start van het nieuwe seizoen."
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_62611425
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:39 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Riera voldoet nu al niet meer?
Ik gok voor op de rechterkant of voor extra spits naast Keane aangezien Torres steeds geblesseerd is
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_62611871
Die TT sloeg nergens meer op
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62613679
Everton volgt Matthew Amoah.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:26:22 #157
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62620953
Lewis (Ajax) terug naar SAF. Kaizer Chiefs waarschijnlijk.
pi_62716450
quote:
Duo quash rumours over future

Manchester United were given a double boost on Sunday with news that Cristiano Ronaldo and Carlos Tevez are both fully committed to the club. Ronaldo was at the centre of this summer's longest-running transfer saga as Real Madrid sought to prise the Portugal international away from United, while Tevez's struggle so far this season to gain a first-team place has fuelled speculation he might seek a move. But both players have indicated they see at least their immediate future at Old Trafford. When asked where he was going to play next season, Ronaldo said in an interview with Spanish newspaper Marca: "Only God knows the future. I insist that I am a Manchester United player and now I think that next year I will continue here. I am with Manchester United body and soul." Argentina forward Tevez is on a two-year loan at Old Trafford which expires next summer.Tevez's long-time adviser Kia Joorabchian has insisted that does not mean he wants to leave. "Carlos Tevez is not going to be sold in January," he said. "He plans to stay until the end of the season and talk to Manchester United then. He has a great relationship with Manchester United. There have been absolutely no conversations with other clubs and there won't be."
Charles Carrick, Daily Telegraph
quote:
The paper also reports that United have rejected speculation that they have opened talks with Jose Mourinho about becoming their next manager.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_62719178
quote:
Standard Luik overspoeld door scouts
Standard Luik is in Europa opgevallen door de goede prestaties tegen Liverpool en Everton. Het zorgt er voor dat de Belgisch kampioen wordt overspoeld door scouts. Zondag zaten er tijdesn het duel met RC Genk maar liefst 37 op de tribune.

Volgens Sky Sports waren onder hen in ieder geval Celtic, Bolton Wanderers, Blackburn Rovers, Sunderland, West Bromwich Albion, Wigan Athletic en Wolverhampton Wanderers vertegenwoordigd. Daarnaast waren ook dertien Duitse én dertien Nederlandse clubs naar België afgereisd.

Celtic houdt al langer de verrichtingen van de Israëlische spits Elyani Barda in de gaten. Daarnaast staan ook Steven Defour, Axel Witsel, Milan Jovanovic (foto) en Dieumerci Mbokani op alle verlanglijstjes. Ajax wilde Defour twee jaar geleden al naar Amsterdam halen. PSV heeft Jovanovic al langere tijd op de korrel.

Standard Luik wist in de voorronde van de Champions League Liverpool de stuipen op het lijf te jagen. Pas in de verlenging van het tweede duel schoot Dirk Kuyt de Engelse topclub naar het miljoenenbal. In de eerste ronde van de UEFA Cup werd Everton wel verslagen door Luik. Opvallend genoeg was Marouane Fellaini toen al getransfereerd van Luik naar Everton.
pi_62733297
quote:
PSV legt contact met Colombiaanse spits Rodallega

27/10/2008 21:30

EXCLUSIEF - In de zoektocht naar een spits heeft PSV het zoekgebied uitgebreid naar Mexico. Daar werd de Colombiaanse international Hugo Rodallega (23) bekeken. De Eindhovenaren hebben contact gelegd met zijn zaakwaarnemer Humberto Quiceno Hernandez.

Rodallega staat onder contract bij de Necaxa. In 34 competitiewedstrijden scoorde Rodallega dertien keer. Hij heeft voor zijn leeftijd al behoorlijk wat clubs versleten. Eerder kwam hij uit voor de Mexicaanse clubs Monterrey en Atlas. Zijn loopbaan begon in Colombia bij Deportes Quindio en later Deportivo Cali. De aanvaller maakte zeven doelpunten in twintig interlands.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:32:15 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62739103
ik krijg bij het lezen een beetje Robert flashback, die versleet ook veel clubs en had ook geen heel indrukwekkend doelpuntengemiddelde
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62745444
quote:
United target £3m Greek ace

Sir Alex Ferguson is ready to splash £3million in January on Greek wonderkid Kyriakos Papadopoulos. Manchester United chiefs have already opened talks with the defender’s club, Olympiakos. The 16-year-old — also a target for Espanyol — holds the record as the youngest player in the Greek league.
Staff reporter, The Sun
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_62750855
quote:
Ook Elyaniv Barda (foto - RC Genk) vertrekt misschien naar het buitenland. Na Celtic tonen nu ook PSV en Twente interesse in de Israëlische aanvaller van Genk.

"PSV en Twente hebben zich gemeld, maar het bedrag dat Genk vraagt, is heel hoog", zegt Barda's manager Dudo Dahan in Het Nieuwsblad. "Drie miljoen euro is veel voor een speler die ze gratis hebben gekregen."
quote:
Volgens Het Laatste Nieuws heeft Sulejman Smajic de interesse van Ajax, Feyenoord en twee Spaanse clubs gewekt. De Bosnische middenvelder van Dender viel vorig weekend nog op met een mooie goal tegen Cercle.
pi_62760108
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:32 schreef rubbereend het volgende:
ik krijg bij het lezen een beetje Robert flashback, die versleet ook veel clubs en had ook geen heel indrukwekkend doelpuntengemiddelde
of onze grote vriend Tardelli
pi_62760116
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:48 schreef Parafernalia het volgende:
Ik ga waarschijnlijk binnenkort voor De Graafschap spelen
En schiet het al op?

Je hangt meer in de coffeshop volgens mij
pi_62805348
quote:
'PSV gaat werk maken van Toivonen'

Volgens het Eindhovens Dagblad gaat PSV serieus werk maken van Ola Toivonen. De 22-jarige aanvaller speelt momenteel nog voor Malmö FF, maar heeft veel indruk gemaakt op de scouts van de Eindhovenaren.

Dinsdagavond bekeek Luc Nilis hem tijdens de competitiewedstrijd tegen Ljungskile, weet het Eindhovens Dagblad.

Toivonen maakte met twee doelpunten na rust het verschil. De Zweedse competitie is bijna ten einde waardoor een overgang nog voor de winterstop plaats kan vinden.

"Als de trainer zelf gaat kijken, kun je aannemen dat de interesse serieus is," aldus technisch directeur Adrie van Kraaij over het bezoek van Huub Stevens aan Zweden.

De 1.90 lange Toivonen is zowel links- als rechtsbenig en speelde reeds twee interlands.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_62833737
Moreno (AZ) naar Villareal.
Martina (Ajax) naar Heracles.
pi_62864058
quote:
'Drenthe mag vertrekken bij Real Madrid'

Royston Drenthe mag uitzien naar een nieuwe club. Dat meldt de Spaanse krant Sport. Ook Cristoph Metzelder en Javi Garcia zouden in de winterstop al mogen weggaan.

Coach Bernd Schuster gaf afgelopen donderdag in de bekerwedstrijd tegen Real Union een aantal basisspelers rust. Drenthe, Metzelder en Javid Garcia kregen de kans om zich te laten zien, maar Real maakte weinig indruk. De landskampioen verloor met 3-2 van de derdeklasser.

Javier Saviola, die tegen Union ook zijn opwachting mocht maken, zou volgens het Spaanse medium het lopende seizoen nog mogen afmaken.

Royston Drenthe werd afgelopen zomer al in verband gebracht met een aantal clubs uit Italië, waaronder Juventus en Fiorentina.
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 2 november 2008 @ 22:52:18 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62895911
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 2 november 2008 @ 23:20:26 #170
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_62896725
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 17:05 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
Heeft ie nog lang volgehouden bij Real.
  zondag 2 november 2008 @ 23:54:03 #171
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_62897734
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 17:05 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


Hij kan beter een tijdje naar H'veen/Twente/Groningen om het voetballen weer wat terug te krijgen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 2 november 2008 @ 23:56:20 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62897792
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:54 schreef Grimm het volgende:

[..]

Hij kan beter een tijdje naar H'veen/Twente/Groningen om het voetballen weer wat terug te krijgen.
dat wordt dan verhuren want ik denk niet dat Drenthe zijn salaris wil gaan inleveren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 3 november 2008 @ 00:00:37 #173
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_62897904
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat wordt dan verhuren want ik denk niet dat Drenthe zijn salaris wil gaan inleveren

Ik denk dat hij een bogarde gaat doen en heel wat jaartjes op de bank gaat zitten
pi_63028085
quote:
The Daily Mail reckons United are the latest club to send scouts to watch Napoli striker Ezequiel Lavezzi, although the club's movie mogul president Aurelio de Laurentiis says he is not for sale. The Sun reckons Chelsea could boost their firepower with a January swoop for Michael Owen.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_63036016
quote:
'FC Groningen en FC Twente azen op Nilsson'

Lasse Nilsson keert mogelijk terug naar Nederland. De oud-speler van sc Heerenveen staat volgens het Zweedse Aftonbladet in de belangstelling van zowel FC Groningen als FC Twente. Groningen zou het concreetst zijn voor de Zweed.

Nilsson zal na een tijdelijk verblijf bij Elfsborg IF, waar hij op huurbasis is gestald, moeten terugkeren naar zijn werkgever Saint-Etienne. Maar bij de Franse club zit de aanvaller op een zijspoor. Een nieuwe uitdaging is volgens hem meer dan welkom. "Ik heb gehoord van de interesse uit Nederland, en zelfs dat Groningen mij binnenkort al een contractvoorstel gaat doen", reageert Nilsson op de interesse.

"Ik zou het absoluut niet erg vinden om terug naar Nederland te gaan", zegt de spits, die wel benadrukt dat Frankrijk zijn voorkeur geniet. Maar de deur naar de Eredivisie staat altijd open. "Ik heb nog een bekende naam in Nederland, omdat ik het goed deed bij Heerenveen. Alleen vrees ik dat de clubs die geïnteresseerd zijn, afhaken op het prijskaartje van Saint-Etienne. Ik heb namelijk nog een contract voor 2,5 jaar bij de club."

Zijn toekomst bij Saint-Etienne ziet er allerminst rooskleurig uit. In 2007 werd Nilsson voor een recordbedrag vastgelegd, maar indruk wist hij nooit te maken. De Franse club verhuurde hem al twee keer uit. Eerst mocht hij tijdelijk naar Aalborg en vervolgens verkaste hij op huurbasis naar Elfsborg.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')