Doe ik ook hoor. PC onderdelen moet je überhaupt niet bij een Saturn of Dixons kopen (ook niet bij Dynabyte trouwens) veel te duur. Cdromland was ook een slecht voorbeeld het is niet eens een keten, één winkel, maar wel een grote.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
en er blijven altijd mensen die toch bij een erkende zaak iets gaan halen.
PC onderdelen haal ik liever bij een PC boer dan bij mediamarkt / saturn. Gewoon puur om het feit dat je dan (vaak) wel professionele hulp hebt.
Geen idee... 'T is maar net wat je herrie vind... Aan de trouwlaan zit een hele foute pillenkaalkopjeszaakquote:Op donderdag 18 september 2008 14:14 schreef vamperotica het volgende:
Voor herriecd's moe je voortaan naar 't Koningsplein toch?
bedrijven die echt alleen puur pc spullen verkopen. Voor mij zijn dit toch:quote:Op donderdag 18 september 2008 14:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. PC onderdelen moet je überhaupt niet bij een Saturn of Dixons kopen (ook niet bij Dynabyte trouwens) veel te duur. Cdromland was ook een slecht voorbeeld het is niet eens een keten, één winkel, maar wel een grote.
Wat bedoel je trouwens met "erkende zaak"?
Dan zou ik eerder speciaalzaken zeggen.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedrijven die echt alleen puur pc spullen verkopen. Voor mij zijn dit toch:
Mycom: Goede service, en snel
Com4: ook een goede
dan heb je nog PC-Tuning.
In computerzaken werken idd vaak mensen waarvan je denkt wat doet die hier.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
De laatste keer bij com4 vroeg ik om een WD harde schijf, sata, 320GB. Vroeg het verkoopjongetje me vervolgens het plaatje op de site aan te wijzen van de schijf![]()
Hij had ook gewoon kunnen vragen of ik de 8 of 16MB wilde....
Dat is volgens mij overal het geval.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In computerzaken werken idd vaak mensen waarvan je denkt wat doet die hier.
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij overal het geval.
Ik vraag me op mijn werk ook regelmatig af wat doe ik hier.![]()
Hahahquote:Op donderdag 18 september 2008 17:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij overal het geval.
Ik vraag me op mijn werk ook regelmatig af wat doe ik hier.![]()
Ik ontwerp chocolaatjesquote:Op donderdag 18 september 2008 18:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
* _Ophelia_ vraagt zich af wat Basp1 voor werk doet
RIP TOMMYquote:Op donderdag 18 september 2008 14:11 schreef Basp1 het volgende:
Het enigste wat ik saturn haal zijn cd's en dvd's die in de aanbieding zijn, verder vind ik het een klote winkel en probeer ik toch voor cd's zoveel mogelijk nog naar sounds te gaan. Alleen maar omdat tommy er niet meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |