Doe ik ook hoor. PC onderdelen moet je überhaupt niet bij een Saturn of Dixons kopen (ook niet bij Dynabyte trouwens) veel te duur. Cdromland was ook een slecht voorbeeld het is niet eens een keten, één winkel, maar wel een grote.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
en er blijven altijd mensen die toch bij een erkende zaak iets gaan halen.
PC onderdelen haal ik liever bij een PC boer dan bij mediamarkt / saturn. Gewoon puur om het feit dat je dan (vaak) wel professionele hulp hebt.
Geen idee... 'T is maar net wat je herrie vind... Aan de trouwlaan zit een hele foute pillenkaalkopjeszaakquote:Op donderdag 18 september 2008 14:14 schreef vamperotica het volgende:
Voor herriecd's moe je voortaan naar 't Koningsplein toch?
bedrijven die echt alleen puur pc spullen verkopen. Voor mij zijn dit toch:quote:Op donderdag 18 september 2008 14:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor. PC onderdelen moet je überhaupt niet bij een Saturn of Dixons kopen (ook niet bij Dynabyte trouwens) veel te duur. Cdromland was ook een slecht voorbeeld het is niet eens een keten, één winkel, maar wel een grote.
Wat bedoel je trouwens met "erkende zaak"?
Dan zou ik eerder speciaalzaken zeggen.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bedrijven die echt alleen puur pc spullen verkopen. Voor mij zijn dit toch:
Mycom: Goede service, en snel
Com4: ook een goede
dan heb je nog PC-Tuning.
In computerzaken werken idd vaak mensen waarvan je denkt wat doet die hier.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
De laatste keer bij com4 vroeg ik om een WD harde schijf, sata, 320GB. Vroeg het verkoopjongetje me vervolgens het plaatje op de site aan te wijzen van de schijf![]()
Hij had ook gewoon kunnen vragen of ik de 8 of 16MB wilde....
Dat is volgens mij overal het geval.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In computerzaken werken idd vaak mensen waarvan je denkt wat doet die hier.
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij overal het geval.
Ik vraag me op mijn werk ook regelmatig af wat doe ik hier.![]()
Hahahquote:Op donderdag 18 september 2008 17:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij overal het geval.
Ik vraag me op mijn werk ook regelmatig af wat doe ik hier.![]()
Ik ontwerp chocolaatjesquote:Op donderdag 18 september 2008 18:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
* _Ophelia_ vraagt zich af wat Basp1 voor werk doet
RIP TOMMYquote:Op donderdag 18 september 2008 14:11 schreef Basp1 het volgende:
Het enigste wat ik saturn haal zijn cd's en dvd's die in de aanbieding zijn, verder vind ik het een klote winkel en probeer ik toch voor cd's zoveel mogelijk nog naar sounds te gaan. Alleen maar omdat tommy er niet meer is.
het ergste is dat ik nu zin heb in chocolaatjesquote:Op donderdag 18 september 2008 22:43 schreef vamperotica het volgende:
nix... dat je ze hoort roepen ( maar dat zei je heul nie..Kweet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kennen jullie die mop van dat 24uurs rioolreinigingsbedrijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu? Alles overstroomt?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Kennen jullie die mop van dat 24uurs rioolreinigingsbedrijf?hoe is het met de lekkage jah ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge allemaal...
Ik ben de wet van de communicerende vaten in de praktijk aan het brengen: als er niet te veel water vanuit de douche naar beneden komt overstroomt de wc niet
Kennen jullie die mop van dat 24uurs rioolreinigingsbedrijf?van Vught?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vanaf hoe laat komen ze 's morgens dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge allemaal...
Ik ben de wet van de communicerende vaten in de praktijk aan het brengen: als er niet te veel water vanuit de douche naar beneden komt overstroomt de wc niet
Ik ga zo even Oostelbos bellen, die heeft de boel ook aangelegd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En vanaf hoe laat komen ze 's morgens dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |