Ik had het ook gehoordquote:Op woensdag 17 september 2008 11:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
De kans op "Mét megamall" lijkt weer een stukje groter geworden....
[..]
Als het donker zou zijn dan is dat wel wat, zo'n glow in the dark pic.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lichtgevende Kid op de foto op de rotone?![]()
Een grote betaald prakeren parkeerplaats waar geen bioscoop/meubelzaken/supermarkten mogen komen. Wat blijft er dan nog over behalve een hele verzameling outletstores met kleding.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:28 schreef vamperotica het volgende:
OOOOOOOOOOOOW foto!!!
Dacht dat je iets anders bedoelde Tuxxx
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:38 schreef vamperotica het volgende:
mannelijk geslachtsdeel met lampie
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:38 schreef vamperotica het volgende:
mannelijk geslachtsdeel met lampie
doet ze toch al nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
nog lachen ook darcu
zo leert ze het nooit![]()
zelfs DAT, hebben ze bij mij al opgegeven om te zeggenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doet ze toch al niet![]()
al zegt men wel dat het "ooit" goed komt
arme jijquote:Op woensdag 17 september 2008 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfs DAT, hebben ze bij mij al opgegeven om te zeggen
ach heeft zn voordelen, weten dat het niet meer goed komtquote:
scheelt dat ik die al oversloegquote:Op woensdag 17 september 2008 14:12 schreef draculettetje het volgende:
scheelt een hoop bezoekjes naar de dokter
Helemaal noord, bij de oude legerbasis (die zat daar geloof ik ooit) bij de weg naar Dongen waar je makkelijk 210 kunt...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:20 schreef Tegan het volgende:
Waar komt die mall dan?
Handig, dichtbij mij!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Helemaal noord, bij de oude legerbasis (die zat daar geloof ik ooit) bij de weg naar Dongen waar je makkelijk 210 kunt...
You wishquote:Op woensdag 17 september 2008 12:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als het donker zou zijn dan is dat wel wat, zo'n glow in the dark pic.
Munitie-depot idd. Tussen Ad van Geloven, Spinder en Tangent wegquote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Helemaal noord, bij de oude legerbasis (die zat daar geloof ik ooit) bij de weg naar Dongen waar je makkelijk 210 kunt...
Nouja, laat ook maar.quote:
Tis de enige plek in Tilburg, waar ruimte is voor een project van deze omvang.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
Dacht dat ik nu in de krant las dat het nog niet zeker is of dat dit bij noord komt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |