Dat is dan maar goed dat je niet aan de andere kant stond anders zou je achteruit hebben moeten lopen en dat is wat moeiljiker met alcohol op.quote:Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef theKiD het volgende:
[edit] Het huis zou 1x per etmaal rond moeten draaien.. nou tijdens mijn plaspauze moest ik 4x bijstappen om er toch maar tegenaan te kunnen blijven zeiken..En zo lang heb ik nu ook weer niet staan pissen
![]()
![]()
Da's opzich wel een uitdaging.quote:Op maandag 15 september 2008 17:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is dan maar goed dat je niet aan de andere kant stond anders zou je achteruit hebben moeten lopen en dat is wat moeiljiker met alcohol op.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:55 schreef existenz het volgende:
www.hasseltrotondezeikerds.nl is op zich wel een mooie naam voor een toffe website.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef theKiD het volgende:
Ow ja.. pics or it didn't happen...
[ afbeelding ]
[edit] Het huis zou 1x per etmaal rond moeten draaien.. nou tijdens mijn plaspauze moest ik 4x bijstappen om er toch maar tegenaan te kunnen blijven zeiken..En zo lang heb ik nu ook weer niet staan pissen
![]()
![]()
uiteraard........ wel!quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:53 schreef vamperotica het volgende:
Hee zoessie... Al overleg gehad met die meneer van je?
Dan zaten we heel dicht bij elkaarquote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag 22 uurVond hem echt slecht...tegenvaller.
ik geloof dat ik het nooit zeker weet ditquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:58 schreef vamperotica het volgende:
Denk je 't of weet je t zeker?
Hihihi...zullen we ze nog ff in spanning laten zitten?
nee die hebben we alquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Ga je een tattoo laten zetten? Of een piercing?
Beetje maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben je een beetje nieuwsgierig?
De Grote Beurt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:33 schreef vamperotica het volgende:
t begint met een d... of een b..of eik ook wel een g
En ik wil veul meer tattoo's
En ook nog een paar piercingen erbij
Over Tilburgers, van tilburgser, voor Tilburgersquote:
dat vroeg ik me nou eigenlijk ook net afquote:Op woensdag 17 september 2008 08:28 schreef vamperotica het volgende:
Hee Kid... Hoest nou eik met t voetje?
Dinsdag krijg ik een botscan in het Verbeeten. Dus kiddow word radioactiefquote:Op woensdag 17 september 2008 08:28 schreef vamperotica het volgende:
Hee Kid... Hoest nou eik met t voetje?
quote:Tilburgs college voor grote shoppingmall
Tilburg, 17 sept. Het Tilburgse college is voorstander van de komst van een grote shoppingmall. Het gaat om het grootste winkelcentrum van Nederland, met een oppervlakte van 80.000 tot 125.000 vierkante meter.
De komst van het winkelgebied moet twee- tot drieduizend banen opleveren. De gemeenteraad besluit op 27 oktober over het voorstel. De omliggende steden Breda, Den Bosch, Eindhoven en Helmond zijn tegen. Zij vrezen dat de winkels in hun binnensteden omzet zullen verliezen.
Lichtgevende Kid op de foto op de rotone?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dinsdag krijg ik een botscan in het Verbeeten. Dus kiddow word radioactief![]()
al zie ik wel een beetje op tegen de pijn van die spuit..Maar aan de andere kant, zolang ik er maar achter kom wat er nu precies aan de hand voet is, dat is het belangrijkste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |