Dat is dan maar goed dat je niet aan de andere kant stond anders zou je achteruit hebben moeten lopen en dat is wat moeiljiker met alcohol op.quote:Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef theKiD het volgende:
[edit] Het huis zou 1x per etmaal rond moeten draaien.. nou tijdens mijn plaspauze moest ik 4x bijstappen om er toch maar tegenaan te kunnen blijven zeiken..En zo lang heb ik nu ook weer niet staan pissen
![]()
![]()
Da's opzich wel een uitdaging.quote:Op maandag 15 september 2008 17:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is dan maar goed dat je niet aan de andere kant stond anders zou je achteruit hebben moeten lopen en dat is wat moeiljiker met alcohol op.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:55 schreef existenz het volgende:
www.hasseltrotondezeikerds.nl is op zich wel een mooie naam voor een toffe website.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef theKiD het volgende:
Ow ja.. pics or it didn't happen...
[ afbeelding ]
[edit] Het huis zou 1x per etmaal rond moeten draaien.. nou tijdens mijn plaspauze moest ik 4x bijstappen om er toch maar tegenaan te kunnen blijven zeiken..En zo lang heb ik nu ook weer niet staan pissen
![]()
![]()
uiteraard........ wel!quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:53 schreef vamperotica het volgende:
Hee zoessie... Al overleg gehad met die meneer van je?
Dan zaten we heel dicht bij elkaarquote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag 22 uurVond hem echt slecht...tegenvaller.
ik geloof dat ik het nooit zeker weet ditquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:58 schreef vamperotica het volgende:
Denk je 't of weet je t zeker?
Hihihi...zullen we ze nog ff in spanning laten zitten?
nee die hebben we alquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Ga je een tattoo laten zetten? Of een piercing?
Beetje maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben je een beetje nieuwsgierig?
De Grote Beurt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:33 schreef vamperotica het volgende:
t begint met een d... of een b..of eik ook wel een g
En ik wil veul meer tattoo's
En ook nog een paar piercingen erbij
Over Tilburgers, van tilburgser, voor Tilburgersquote:
dat vroeg ik me nou eigenlijk ook net afquote:Op woensdag 17 september 2008 08:28 schreef vamperotica het volgende:
Hee Kid... Hoest nou eik met t voetje?
Dinsdag krijg ik een botscan in het Verbeeten. Dus kiddow word radioactiefquote:Op woensdag 17 september 2008 08:28 schreef vamperotica het volgende:
Hee Kid... Hoest nou eik met t voetje?
quote:Tilburgs college voor grote shoppingmall
Tilburg, 17 sept. Het Tilburgse college is voorstander van de komst van een grote shoppingmall. Het gaat om het grootste winkelcentrum van Nederland, met een oppervlakte van 80.000 tot 125.000 vierkante meter.
De komst van het winkelgebied moet twee- tot drieduizend banen opleveren. De gemeenteraad besluit op 27 oktober over het voorstel. De omliggende steden Breda, Den Bosch, Eindhoven en Helmond zijn tegen. Zij vrezen dat de winkels in hun binnensteden omzet zullen verliezen.
Lichtgevende Kid op de foto op de rotone?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dinsdag krijg ik een botscan in het Verbeeten. Dus kiddow word radioactief![]()
al zie ik wel een beetje op tegen de pijn van die spuit..Maar aan de andere kant, zolang ik er maar achter kom wat er nu precies aan de hand voet is, dat is het belangrijkste.
Ik had het ook gehoordquote:Op woensdag 17 september 2008 11:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
De kans op "Mét megamall" lijkt weer een stukje groter geworden....
[..]
Als het donker zou zijn dan is dat wel wat, zo'n glow in the dark pic.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lichtgevende Kid op de foto op de rotone?![]()
Een grote betaald prakeren parkeerplaats waar geen bioscoop/meubelzaken/supermarkten mogen komen. Wat blijft er dan nog over behalve een hele verzameling outletstores met kleding.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:28 schreef vamperotica het volgende:
OOOOOOOOOOOOW foto!!!
Dacht dat je iets anders bedoelde Tuxxx
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:38 schreef vamperotica het volgende:
mannelijk geslachtsdeel met lampie
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:38 schreef vamperotica het volgende:
mannelijk geslachtsdeel met lampie
doet ze toch al nietquote:Op woensdag 17 september 2008 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
nog lachen ook darcu
zo leert ze het nooit![]()
zelfs DAT, hebben ze bij mij al opgegeven om te zeggenquote:Op woensdag 17 september 2008 14:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doet ze toch al niet![]()
al zegt men wel dat het "ooit" goed komt
arme jijquote:Op woensdag 17 september 2008 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfs DAT, hebben ze bij mij al opgegeven om te zeggen
ach heeft zn voordelen, weten dat het niet meer goed komtquote:
scheelt dat ik die al oversloegquote:Op woensdag 17 september 2008 14:12 schreef draculettetje het volgende:
scheelt een hoop bezoekjes naar de dokter
Helemaal noord, bij de oude legerbasis (die zat daar geloof ik ooit) bij de weg naar Dongen waar je makkelijk 210 kunt...quote:Op woensdag 17 september 2008 20:20 schreef Tegan het volgende:
Waar komt die mall dan?
Handig, dichtbij mij!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Helemaal noord, bij de oude legerbasis (die zat daar geloof ik ooit) bij de weg naar Dongen waar je makkelijk 210 kunt...
You wishquote:Op woensdag 17 september 2008 12:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als het donker zou zijn dan is dat wel wat, zo'n glow in the dark pic.
Munitie-depot idd. Tussen Ad van Geloven, Spinder en Tangent wegquote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Helemaal noord, bij de oude legerbasis (die zat daar geloof ik ooit) bij de weg naar Dongen waar je makkelijk 210 kunt...
Nouja, laat ook maar.quote:
Tis de enige plek in Tilburg, waar ruimte is voor een project van deze omvang.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
Dacht dat ik nu in de krant las dat het nog niet zeker is of dat dit bij noord komt ...
Mja dat wel. Kranten lopen altijd te zeurenquote:Op donderdag 18 september 2008 05:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tis de enige plek in Tilburg, waar ruimte is voor een project van deze omvang.
Jammer, lijkt me best leuk maar ik moet de kelder leeghalen...quote:Op donderdag 18 september 2008 09:48 schreef hetzusjevan het volgende:goeiemorgen
Oh en er is een symposium over angst bij ons op de uni (georganiseerd door studievereniging van psychologie) en vet interussant - vind ik dan. Maargoed als een van jullie denkt: hey! lijkt me leuk! Vanaf 14u gratisch koffie en thee en 14.30 begint het in DZ1.
ophelia jij hier! had ik eerder niet gezien geloof ik?!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er staat water in mijn toilet en kelder![]()
En het is water met schoonmaakmiddel, maar niet het mijne....
[..]
Jammer, lijkt me best leuk maar ik moet de kelder leeghalen...
Sinds begin juli....quote:Op donderdag 18 september 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ophelia jij hier! had ik eerder niet gezien geloof ik?!
Ik dacht dat ik wat geruchten opving over een mogelijke Ikea. Alleen maar kledingoutlet lijkt mij ook niet spannend.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een grote betaald prakeren parkeerplaats waar geen bioscoop/meubelzaken/supermarkten mogen komen. Wat blijft er dan nog over behalve een hele verzameling outletstores met kleding.
jah mij ook niet echtquote:Op donderdag 18 september 2008 12:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wat geruchten opving over een mogelijke Ikea. Alleen maar kledingoutlet lijkt mij ook niet spannend.
Jullie weten toch hoe de poltiek en het bedrijfsleven werken eerst van alles zeggen en later toch het veranderen.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah mij ook niet echt
dan heeft het niet echt toegevoegde waarde
Breda ook.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:49 schreef vamperotica het volgende:
Ikea in Eindhoven én Tilburg?
Zou wel leuk zijn!!
Ik vinnut allang best als het maar veul en overdekt is!
Zou toch zweren dak die erbij had gezet!!quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:49 schreef vamperotica het volgende:
Ikea in Eindhoven én Tilburg?
Zou wel leuk zijn!!
Ik vinnut allang best als het maar veul en overdekt is!
Nou ja, omzet jatten, uiteindelijk kies je als klant zelf naturlijk. Een Saturn\ media markt kan door het enorme assortiment meer korting bedingen bij de leveranciers en is vaak goedkoper. Mijn tv komt van de mediamarkt, mijn monitoren van cdromland in Breda. Ik zoek uit wat ik wil hebben en ga dan toch voor de goedkoopste.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:30 schreef Tegan het volgende:
Maar voor mijn gevoel proberen ze met die megaprojecten Tilburg groter te laten lijken dan het is. Er zijn geen mensen en geen ruimte voor al die megadingen. Bv. die Saturn, die heeft Amsterdam-grootte, enige wat hij doet is omzet jatten van kleine ondernemingen/ze failliet laten gaan. Of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |