Geen flauw benul eerlijk gezegd. Vriend heeft het belrondje gedaan. Eén nam niet op, één wilde niet komen en de derde wilde om 4uur vannacht wel langskomen voor 300 euro.quote:
ik ook!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:20 schreef vamperotica het volgende:
Nou..Ik hoop voor je dat het snel is opgelost!
en ik ook!quote:
de VoFa!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ontwerp chocolaatjes![]()
Maar zie weinig chocolade wij maken vormen voor de chocolade industrie.
www.vormenfabriek.com
Let niet op de site die ziet er niet uitmaar dan heb je een beetje idee van de producten die we als eindproduct leveren.
En voordat een grote vorm gemaakt wordt wil de klant graag een protoype hebben, dat onwerp ik en dat maken we met de afdeling.
Waar zit de bar? ik zit weer op kantoor maar ik vind hem maar niet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
de VoFa!
daar hebben we nog een paar keer mensen wijsgemaakt die bij ons aan de bar stonden te zuipen dat er op zondag morgen om 7 uur een afterparty begon!
dus daar hebben regelmatig compleet buize mensen bij de deur gestaan om te vragen of ze binnen mochten! vriend van mij werkte daar toen en die lag altijd dubbel
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:20 schreef vamperotica het volgende:
Nou..Ik hoop voor je dat het snel is opgelost!
quote:
quote:
en die monteurs kunnen laat bellen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ik wacht tot de monteur me belt om te laten weten hoe laat hij komt.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:49 schreef vamperotica het volgende:
Monteur al geweest?
Nadat ik de tweede keer gebeld had werd ik gelijk teruggebeld door een mevrouw die vertelde dat ze vergeten was me te bellen (en bedankt) en ze had dinsdag nog wel een gaatje om iemand langs te sturen...quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
En ook nog niet gebeld dus ik ga zo nog een keer bellen.
knap werk van die hondquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dieven die niet luisteren naar de pliesie
er was weer wat te doen!
btw goede actie om die hond erop af te sturen!
*pakt een grote zak hondenkoeken in....quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dieven die niet luisteren naar de pliesie
er was weer wat te doen!
btw goede actie om die hond erop af te sturen!
* Crazy-M doet er een paar botten bij vers van de slagerquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
*pakt een grote zak hondenkoeken in....
Idd.quote:
van Vught rijd hier nu net de plaats afquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nadat ik de tweede keer gebeld had werd ik gelijk teruggebeld door een mevrouw die vertelde dat ze vergeten was me te bellen (en bedankt) en ze had dinsdag nog wel een gaatje om iemand langs te sturen...
[insert paniekaanval]
Nadat ik verteld had dat ik niet kon douchen ging ze toch maar even met één van de monteurs overleggen. Ze vergat de telefoon in wachtstand te zetten dus ik kon mooi meeluisteren en nadat ze het aan de vriendelijke meneer had uitgelegd heeft hij mij er nog tussen gepropt.
Er zit nu een gat in mijn nog geen twee jaar oude rioolbuis met een netjes geïmproviseerd mofje erom...
ik kan weer douchen en doorspoelen
![]()
voor de mannen van "van Vught rioleringen"
(nog vijf uur om het hele huis weer fris en aan kant te krijgen voor mijn schoonouders, die komen logeren, hier zijn)
* SuperrrTuxxx rolt ook net uit bed.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:32 schreef Basp1 het volgende:
Wat lekker om nu net uit mijn bed te komen en hier te zien dat er mensen bijna 4 uur eerder al aan het werk waren.
*mompelt iets over een ochtendstond en goud*quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:32 schreef Basp1 het volgende:
Wat lekker om nu net uit mijn bed te komen en hier te zien dat er mensen bijna 4 uur eerder al aan het werk waren.
Hebben ze ook gezegd dat die binnen loopafstand van het centrum lagen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Er zouden verscheidene parkeerterreinen zijn buiten de ringbanen.. maar waar vind ik ergens waar die zijn?
quote:Gratis met de trein / transferbus
Tijdens de Autovrije Zondag kan iedereen vanaf station Reeshof en station Tilburg-West gratis met de trein naar Tilburg Centraal station (retour). Op deze stations worden gratis vervoersbewijzen uitgedeeld.
In de stad- en streekbussen zijn diverse goedkope kaartjes bij de buschauffeur te verkrijgen.
Op de parkeerplaats Stappegoor is een transferium ingericht. Bezoekers kunnen hun auto gratis parkeren en gebruik maken van een gratis transferbus die naar het station en het centrum rijdt. Ook is de Groene Garage aanwezig om de bandenspanning van auto’s te controleren en informatie te geven.
Ringbanen zijn gewoon begaanbaar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Stappegoor.. noees dan moeten we helemaal om tilburg heen.
Zijn de ringbanen zelf trouwens wel vrij of niet? Dus is het gebied BINNEN de ringbanen als in: de ringbanen kan je nog wel op rijden?
Edit: Ringbaan West is natuurlijk ook begaanbaar dan..quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ringbanen zijn gewoon begaanbaar.
Maar je kunt dus ook parkeren bij station west en daar gratis in de trein stappen.
De vrouwen met een plastuitjequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:05 schreef theKiD het volgende:
Wie doet er trouwens binnenkort mee om collectief op de Hasseltrotonde te gaan zeiken?Vond het wel een strak plan eigenlijk
![]()
Tegenover de Westpoint (als je de Prof. Cobbenhagenlaan in rijdt) staat een schon flatje met een parkeerplaats waar, als de kerkgangers weer opgedonderd zijn met hun voitures, genoeg ruimte is. Even de Ringbaan oversteken, 15 minuutjes lopen, en je bent het centrum in.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Edit: Ringbaan West is natuurlijk ook begaanbaar dan..ik zit niet op te letten. Goed plan idd
![]()
Kan 'm dan ook evt bij de uni oid zetten.. kijk wel ff.
Ik vrees van niet.quote:Op zondag 21 september 2008 09:59 schreef crossover het volgende:
Kan ik wel gewoon opgehaald worden bij het station?
Dan moet ik naar de ringbaan west lopen vanaf het stationquote:Op zondag 21 september 2008 10:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
edit: hier kun je een pdf bekijken van het gebied dat niet voor autoverkeer toegankelijk is. Dus daar zit het Station bij. Succes.
Dan neem je toch de bus naar de ringbaan west? (er komen er een heleboel langs)quote:Op zondag 21 september 2008 10:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de ringbaan west lopen vanaf het station![]()
Stom dat ze niet gewoon de hart van brabantlaan open gooien.
Of je reistr gratis door station West, want binnen Tilburg met de NS is gratis vandaag.quote:Op zondag 21 september 2008 10:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan moet ik naar de ringbaan west lopen vanaf het station![]()
Stom dat ze niet gewoon de hart van brabantlaan open gooien.
Op het station worden gratis kaartjes uitgedeeld, je moet wel een kaartje hebben...quote:Op zondag 21 september 2008 10:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Of je reistr gratis door station West, want binnen Tilburg met de NS is gratis vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |