bronquote:De 23-jarige Jacob Gommers werd zwaar aangepakt door een politiehond, nadat hij koper wou stelen in het Nederlandse Tilburg. Dat meldt de website van Omroep Brabant. Het slachtoffer/dief doet zijn verhaal voor de camera (zie filmpje onderaan). Hij dient klacht in tegen de politie en eist een schadevergoeding.
Bijtwonden
De Tilburger had zich verstopt in een gat in de grond, toen de politie hem bijna op heterdaad betrapte. De agenten waarschuwden de koperdief dat ze de getrainde politiehond op hem zouden loslaten. Het duurde niet lang of het beest vond zijn prooi en takelde die meteen stevig toe. Gommers liep serieuze bijtwonden op aan het hoofd.
Vluchtauto
"Ik wil best een straf ondergaan voor mijn gedrag, maar niet op deze manier", zegt hij. Daarom dient hij ook klacht in. Een tweede koperdief werd opgepakt bij dezelfde actie. Hij wachtte in een vluchtauto. (jv)
Hij lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had even gehoopt dat het Giel Beelen was.... Helaas.
Nederland kennende zal hij die wel krijgen ook.quote:Hij dient klacht in tegen de politie en eist een schadevergoeding.
Dat zou me ook niets verbazen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Nederland kennende zal hij die wel krijgen ook.
Maar natuurlijk. In Nederland mag je niks tegen criminaliteit doen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Jij hebt ook de laatste zin op GeenStijl gelezen zekerquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:13 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Iedereen kan in nederland een aanklacht indienen ja, en dat is een mooi recht. Ik ben blij dat het kan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
Maar dat is puur omdat we hier in NL leven en iedereen zomaar een aanklacht in kan dienen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij hebt ook de laatste zin op GeenStijl gelezen zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |