Hier is de eerste!quote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef Smash-it het volgende:
Wat is jong? Tot welke leeftijd?
Ik ben ook bang voor spinnen, ja.
Weet ik veel, van 10 tot 16 ofzoquote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef Smash-it het volgende:
Wat is jong? Tot welke leeftijd?
Ik ben ook bang voor spinnen, ja.
Gelukkig. Ik val buiten je doelgroep.quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef afcajos het volgende:
van 10 tot 16 ofzoEn dan zijn er ook nog van die hippe 30+ers met een vlot, pittig kapsel
Pics van je zusje?quote:Op maandag 1 september 2008 22:40 schreef afcajos het volgende:
Mijn zusje was vroeger altijd zo extreem bang voor spinnetjesDus ja, dan ga je expres spinnen naar haar gooien enzo
Ik ving ze vroeger altijd en stopte ze in potten om er urenlang naar te kijken wat ze gingen doen en zo. Een keer heb ik zo een pot over m'n vervelende overbuurmeisje uitgekiept.quote:Op maandag 1 september 2008 22:40 schreef afcajos het volgende:
Mijn zusje was vroeger altijd zo extreem bang voor spinnetjesDus ja, dan ga je expres spinnen naar haar gooien enzo
quote:
En dan komt de echte vogelspin pas tevoorschijnquote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef gers het volgende:
die meisjes willen gewoon dat jij ze beschermt zodat ze je kunnen belonen met seks
Dat verklaart waarom jij je laat nemen?quote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef gers het volgende:
die meisjes willen gewoon dat jij ze beschermt zodat ze je kunnen belonen met seks
Wat een anti-climax hequote:Op maandag 1 september 2008 22:44 schreef Hymen_Copter het volgende:
Waarom is jou TT altijd hoopvol en je topic altijd verkankerd![]()
?
quote:Op maandag 1 september 2008 22:43 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
En dan komt de echte vogelspin pas tevoorschijn
Dat doen mannen toch ook weleens?quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Banger voor mij? Eén zakte lekker relax aan zijn draadje naar beneden op mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
??quote:
verander maanden in jaren aubquote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
??
Ow, ik zie dat je dit plaatje nog in een paar andere topics hebt gepostHelaas is dit grapje al een paar maanden niet leuk meer
![]()
er zijn mannen die wel banger zijn hoor,quote:Op maandag 1 september 2008 22:33 schreef afcajos het volgende:
bang zijn als ze een klein spinnetje zien![]()
Hoe royal sadness is dat, ze worden helemaal hysterisch als ze zo'n klein cancerbeestje zien die ik met het blote oog amper kan zien. Bij een iets grotere spin is het helemaal huilen met de pet op.
ZO'N SPIN IS BANGER VOOR JOU DAN JIJ VOOR DAT BEEST JA!!
Waarom altijd dat overdreven gedoe om aan iedereen te laten zien hoe bang ze wel niet zijn![]()
Klacht: (jonge) meiden die zo hysterisch bang zijn bij spinnen als er andere mensen in de buurt zijn.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef afcajos het volgende:
hippe 30+ers met een vlot, pittig kapsel
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:08 schreef TeenWolf het volgende:
Terechte klacht, ook dat overgedreven gegiechel bij een huge facial die ze krijgen. sad idd
Je weet niet wat voelde na je foto....quote:
Is gewoon een "huisspin" en komt regelmatig voor in NL. Voor ons als Nederlander ziet de huisspin er vrij afschrikkend uit, maar het beestje doet geen mens kwaad.quote:
Word je in je lul gebeten, whehehe, pwnd!!1quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:46 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Is gewoon een "huisspin" en komt regelmatig voor in NL. Voor ons als Nederlander ziet de huisspin er vrij afschrikkend uit, maar het beestje doet geen mens kwaad.
In NL mogen we sowieso van geluk spreken, wat spinnen betreft. Moet er niet aan denken dat spinnen zoals de Brown Recluse oid in ons lang rondlopen en dit veroorzaken:
http://www.e-bug.net/pests/brownreclusebite1.jpg
scheelde weinig, kutspinnen idd die brown reclusesquote:Op dinsdag 2 september 2008 01:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Word je in je lul gebeten, whehehe, pwnd!!1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |