Ik wilde ook niet sluitenquote:
Wel een hoop platen dus dat is wel top, maar dan moet hij dat wel vol blijven houden. Maar ja, hoor liever Ekdom en zijn AV. Heb je toch wat meer zekerheid dat er ook echt goede platen worden gedraaid.quote:Op maandag 1 september 2008 22:25 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
Zo te zien was het extra uur Giel een groot succes?
Mag ook met mijquote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
met jou? of waneer ze weer eens een normaal concert in NL geven en NIET in de Arena
quote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mag ook met mijMaar ik bedoel eigelijk inderdaad een concert en NIET in de Arena
Met die snakepit die ze nu in de US of A gaan gebruiken.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Aha, de Five O'Clock Heroes.. ze leven nog!
ik zal het voorlopig toch niet horen,nieuwe baan, ga nog maar even niet met radio's aan de slag op de werkplek...quote:Op maandag 1 september 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een hoop platen dus dat is wel top, maar dan moet hij dat wel vol blijven houden. Maar ja, hoor liever Ekdom en zijn AV. Heb je toch wat meer zekerheid dat er ook echt goede platen worden gedraaid.
trustequote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal het voorlopig toch niet horen,nieuwe baan, ga nog maar even niet met radio's aan de slag op de werkplek...
weltrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |