abonnement Unibet Coolblue
pi_62368793
Het enige dat ik tot nu toe heb gezien is financial lease.

Wil waarschijnlijk begin 2009 een auto gaan leasen op mijn bedrijf
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:44:49 #127
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62501969
okay, wederom heb ik tips nodig!

Ik zit de komende week ontzettend te stressen omdat er een paper af moet. idem dito, wellicht nog wel meer. Nu is de deadline donderdag de 30ste, en hebben we dus een heel weekend vrij. Het plan is om wat leuks te gaan doen, maar de vraag is wat.

Dus, wat kun je in centraal Zweden doen, leuk, weekendje. Zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Eventueel kunnen we een auto huren, maar met de trein heeft de voorkeur! We zijn zelf niet zo creatief!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62509741
Met een beetje zon buiten is Skansen erg leuk in stockholm, en daarna kun je nog de TV Toren beklimmen en over heel stockholm heen kijken

Ander leuk iets is kolmården dierentuin (niet in stockholm)

Dit is de grootste dierentuin van "Het Noorden" Ook de Safari (met eigen auto kun je er in) is echt erg mooi. Kan zijn dat dit al gesloten is nu, wellicht komend zomer iets voor je.

2 jaar geleden in de safari bijna schoonvader's auto schade op gelopen, 2 leeuwen die elkaar achterna zaten, echt recht achter de auto langs.
pi_62511733
Skansen blijft top inderdaad!

Als je heeeeel wat anders wil, kan je ook meegaan met zo'n 24uurs "Party"- cruise naar Åland. Er gaat een gratis bus van Birka of Vinking Line van Uppsala naar Stockholm.
Gewoon een goedkope hut boeken en je overgeven aan Karaoke, Disco en Dansband en kijken naar en vooral lachen om veel te dronken Zweden (want Tax-Free alcohol).
Op de terugweg kan je je dan vergapen aan de prachtige route door Östersjöns eilandjes.
Tis maar een idee, succes met je paper!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 23 oktober 2008 @ 18:23:14 #130
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_62617640
Even een domme, simpele vraag.. Voor mijn werk zit ik tegenwoordig regelmatig in Stockholm en Oslo en ik kom er niet uit. Kan iemand mij uitleggen hoe dat nou zit met melk? Je hebt skummet en lette (vergeef me de spelling) en vast nog andere, maar ik vind ze allemaal zo waterig?
Ze hebben neem ik aan toch wel iets als volle melk? Kan iemand mij vertellen hoe dat dan heet?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_62618784
De meest volle melk van ARLA is 3 procent

.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_62622862
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Skansen blijft top inderdaad!

Als je heeeeel wat anders wil, kan je ook meegaan met zo'n 24uurs "Party"- cruise naar Åland. Er gaat een gratis bus van Birka of Vinking Line van Uppsala naar Stockholm.
Gewoon een goedkope hut boeken en je overgeven aan Karaoke, Disco en Dansband en kijken naar en vooral lachen om veel te dronken Zweden (want Tax-Free alcohol).
Op de terugweg kan je je dan vergapen aan de prachtige route door Östersjöns eilandjes.
Tis maar een idee, succes met je paper!
Wij willen komend voorjaar of zomer of met een Birka of met een Viking Line cruise. Lijkt me heerlijk.

Ben nu op zoek naar een auto verhuur bedrijf in stockholm, die geen spijker banden onder de auto doet. Iemand een tip?

Wel na kerst met een huur auto naar Nederland, maar Avis, Hertz enz.. hebben allemaal spijkerbanden die in NL niet mogen.
pi_62623556
Ik ben een keer met zo'n cruise meegeweest, ik vond het echt geweldig. Heb me suf gelachen om al die gekke Zweden! Moet eerlijk zeggen dat ik door al het vertier op de boot weinig van de omgeving heb gezien, maar dat is met zo'n 24uurs cruise toch ook niet helemaal de bedoeling, geloof ik :-)

Ergens zullen die bedrijven toch nog wel een setje winterbanden zonder spijkers hebben die ze erom kunnen leggen? Statoil al geprobeerd?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_62623953
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef Knutknuttsson het volgende:

Ergens zullen die bedrijven toch nog wel een setje winterbanden zonder spijkers hebben die ze erom kunnen leggen? Statoil al geprobeerd?

Van Statoil mag je met de auto niet naar Nederland rijden.
pi_62624190
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:51 schreef sweboy het volgende:

[..]

Van Statoil mag je met de auto niet naar Nederland rijden.
Dan houdt het al snel op natuurijk
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_62624940
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
De meest volle melk van ARLA is 3 procent

.[ afbeelding ]
Herkenbaar... de melkkwestie.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  Moderator donderdag 23 oktober 2008 @ 22:38:39 #137
45833 crew  Fogel
pi_62625911
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:23 schreef Eg_Wel het volgende:
Even een domme, simpele vraag.. Voor mijn werk zit ik tegenwoordig regelmatig in Stockholm en Oslo en ik kom er niet uit. Kan iemand mij uitleggen hoe dat nou zit met melk? Je hebt skummet en lette (vergeef me de spelling) en vast nog andere, maar ik vind ze allemaal zo waterig?
Ze hebben neem ik aan toch wel iets als volle melk? Kan iemand mij vertellen hoe dat dan heet?
Volle melk heet Helmelk in Noorwegen en heeft 3.9% vet.


Hier in een schoolmelk verpakking, maar er zijn natuurlijk ook grotere verpakkingen. De kleur is in ieder geval rood, lettmelk is rose en skummet blauw (de twee laatstgenoemden zijn inderdaad water met een witte kleur).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:33:12 #138
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_62633903
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:38 schreef Fogel het volgende:

[..]

Volle melk heet Helmelk in Noorwegen en heeft 3.9% vet.

[ afbeelding ]
Hier in een schoolmelk verpakking, maar er zijn natuurlijk ook grotere verpakkingen. De kleur is in ieder geval rood, lettmelk is rose en skummet blauw (de twee laatstgenoemden zijn inderdaad water met een witte kleur).
Ah! Rood dus! Thanks! Spreek net een noorse collega die een tijdje in nederland gezeten heeft. Ze ging ook op de kleur af en dacht dat ze bedorven melk gekocht had (karnemelk)
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_62659407
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
De meest volle melk van ARLA is 3 procent

.[ afbeelding ]
Mjölk!
 FR
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:49:03 #140
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62664014
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik ben een keer met zo'n cruise meegeweest, ik vond het echt geweldig. Heb me suf gelachen om al die gekke Zweden! Moet eerlijk zeggen dat ik door al het vertier op de boot weinig van de omgeving heb gezien, maar dat is met zo'n 24uurs cruise toch ook niet helemaal de bedoeling, geloof ik :-)

Ergens zullen die bedrijven toch nog wel een setje winterbanden zonder spijkers hebben die ze erom kunnen leggen? Statoil al geprobeerd?
Ik zit nu in Estland, ook met de boot gekomen! Mn zusje opzoeken, vrienden opzoeken..de cultuur op die boot is ongeloofelijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62673230
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:33 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Ah! Rood dus! Thanks! Spreek net een noorse collega die een tijdje in nederland gezeten heeft. Ze ging ook op de kleur af en dacht dat ze bedorven melk gekocht had (karnemelk)


Had zoiets ooit eens met chips (in Frankrijk)...Kom je opeens thuis met smerige cream sour ipv paprika chips
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_62792947
Hadden jullie het ook zo koud vandaag?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_62794764
Volgende week weer voor 6 dagen Stockholm.
Stop rockin' the boat.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 22:32:34 #144
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62797044
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hadden jullie het ook zo koud vandaag?
ik heb vandaag voor het eerst met muts op, handschoenen aan en thermo aan hardgelopen. Toen ging het nog hagelen ook.

Ze verwachten de eerste sneeuw voor morgenavond en vrijdag overdag. Ben benieuwd!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62797253
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:32 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik heb vandaag voor het eerst met muts op, handschoenen aan en thermo aan hardgelopen. Toen ging het nog hagelen ook.

Ze verwachten de eerste sneeuw voor morgenavond en vrijdag overdag. Ben benieuwd!
Laat het maar lekker sneeuwen!
Al spijkerbanden onder je fiets?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:11:41 #146
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62798370
nee. maar ze zijn hier wel begonnen met steentjes strooien op de fietspaden...

hoe werkt dat, die spijkerbanden, zijn dat gewoon buitenbanden met spijkers erin?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62798704
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:11 schreef AKnynke het volgende:
nee. maar ze zijn hier wel begonnen met steentjes strooien op de fietspaden...

hoe werkt dat, die spijkerbanden, zijn dat gewoon buitenbanden met spijkers erin?
Inderdaad, maar niet echt spijkers eigenlijk, meer iets als ijzeren puntjes...



159 SEK bij Biltema (tegenover Ikea)
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator zaterdag 1 november 2008 @ 10:24:24 #148
45833 crew  Fogel
pi_62857067


Iemand die ziet waarom Vägverket dit nummberbord niet uit wil geven?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_62857183
turn around baby:

ORALSEX
  Moderator zaterdag 1 november 2008 @ 10:37:49 #150
45833 crew  Fogel
pi_62857286
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 10:31 schreef PabloLopez het volgende:
turn around baby:

ORALSEX
10 punten voor PL!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')