Doet de shift-toets in combinatie met de letter A het niet op Rotterdamse toetsenborden?quote:
Ja daaag.quote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
(Manchester City koopt Berbatov en MU koopt Huntelaar 15minuten voor het sluiten van de transfermarkt voor 45miljoen)
Ja had dan die Schilder laten gaan en Slijngaard gehouden voor linksback.quote:Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat Slijngaard verhuurd wordt. Die maakte wel indruk op het Amsterdam toernooi.
Ik zie die jongen liever spelen dan Furby ofzo.
Nee nog niets is officieel. We zullen moeten wachten.quote:Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef TAV74 het volgende:
is het eigenlijk officieel dat Luque verhuurd wordt? Eerdere berichten wezen toch echt op verkoop
Het wordt steeds mooier. Tegen 12 uur heeft hij een verbeterd contractquote:Op maandag 1 september 2008 21:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee nog niets is officieel. We zullen moeten wachten.
Misschien blijft hij wel.
ze hebben zijn broer ook aangetrokkenquote:Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het wordt steeds mooier. Tegen 12 uur heeft hij een verbeterd contract
Onbespreekbaar.quote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Vanavond onder Sportjournaal, ik zat te eten en niet echt op de tv te letten, maar meende te horen dat er verschillende clubs op Huntelaar hadden geboden maar dat Ajax dit had afgeslagen? Kan zijn dat ik verkeerd zit, hoor.
Dat zou Ajax ook gezegd hebben. Maar wil ff weten of meer mensen dit hebben opgevangen of dat ik dingen zie/hoor die er niet zijn.quote:
Ajax: Vertrek Huntelaar uitgeslotenquote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Vanavond onder Sportjournaal, ik zat te eten en niet echt op de tv te letten, maar meende te horen dat er verschillende clubs op Huntelaar hadden geboden maar dat Ajax dit had afgeslagen? Kan zijn dat ik verkeerd zit, hoor.
Nee er werd alleen gezegd dat Ajax met de mededeling is gekomen dat Huntelaar blijft. That's all.quote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Ik hoorde op het sportjournaal dat hij alleen voor een astronomisch bedrag mag vertrekken, maar in de Telegraaf staat weer dat Blind niet meer zal reageren op boden. Ik ga dan maar van het laatste uit.quote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat zou Ajax ook gezegd hebben. Maar wil ff weten of meer mensen dit hebben opgevangen of dat ik dingen zie/hoor die er niet zijn.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Ajax: Vertrek Huntelaar uitgesloten
Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Welke club zich ook meldt en hoe groot de zak geld die wordt meegebracht ook is: Klaas-Jan Huntelaar blijft bij Ajax.
Een dag voor de transferdeadline zo'n belangrijke speler verkopen, kan gewoon niet. Voor iedereen die we willen terughalen, moeten we de hoofdprijs betalen. We hebben dan ook afgesproken nergens meer op te reageren", aldus manager technische zaken Danny Blind.
Waarschijnlijk word het salaris gedeeldquote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Noshiba het volgende:
Luque verhuurtNu houden wij de kosten van z'n salaris natuurlijk, zo is ajax dan ook wel
nou, dat was geen uur voor de transferdeadline.quote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Sethje het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd zeiden ze ook zoiets over Sneijder toch?
Dat was al een stuk eerderquote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Sethje het volgende:
Nee dat was 2 jaar geleden en over Charisteas.quote:Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Sethje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |