abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61304882
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Doet de shift-toets in combinatie met de letter A het niet op Rotterdamse toetsenborden?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61304907
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

(Manchester City koopt Berbatov en MU koopt Huntelaar 15minuten voor het sluiten van de transfermarkt voor 45miljoen)
Ja daaag.
  maandag 1 september 2008 @ 21:43:57 #28
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_61304909
Luque helemaal kwijtraken was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk.
pi_61304944
Wat een gezeik om een shirtje zeg. Ik zal hem niet kopen, omdat ik het allemaal een beetje overdreven vindt, maar als iemand er in wilt lopen, moet hij / zij dat lekker zelf weten.
  maandag 1 september 2008 @ 21:45:12 #30
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61304970
is het eigenlijk officieel dat Luque verhuurd wordt? Eerdere berichten wezen toch echt op verkoop
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61304985
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:42 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat Slijngaard verhuurd wordt. Die maakte wel indruk op het Amsterdam toernooi.
Ik zie die jongen liever spelen dan Furby ofzo.
Ja had dan die Schilder laten gaan en Slijngaard gehouden voor linksback.
pi_61305033
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:45 schreef TAV74 het volgende:
is het eigenlijk officieel dat Luque verhuurd wordt? Eerdere berichten wezen toch echt op verkoop
Nee nog niets is officieel. We zullen moeten wachten.

Misschien blijft hij wel.
pi_61305178
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:46 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee nog niets is officieel. We zullen moeten wachten.

Misschien blijft hij wel.
Het wordt steeds mooier. Tegen 12 uur heeft hij een verbeterd contract
  maandag 1 september 2008 @ 21:51:23 #34
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61305248
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Het wordt steeds mooier. Tegen 12 uur heeft hij een verbeterd contract
ze hebben zijn broer ook aangetrokken
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61305282
Vanavond onder Sportjournaal, ik zat te eten en niet echt op de tv te letten, maar meende te horen dat er verschillende clubs op Huntelaar hadden geboden maar dat Ajax dit had afgeslagen? Kan zijn dat ik verkeerd zit, hoor.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61305392
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Vanavond onder Sportjournaal, ik zat te eten en niet echt op de tv te letten, maar meende te horen dat er verschillende clubs op Huntelaar hadden geboden maar dat Ajax dit had afgeslagen? Kan zijn dat ik verkeerd zit, hoor.
Onbespreekbaar.
pi_61305446
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:54 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Onbespreekbaar.
Dat zou Ajax ook gezegd hebben. Maar wil ff weten of meer mensen dit hebben opgevangen of dat ik dingen zie/hoor die er niet zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:57:23 #38
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_61305518
quote:
Ajax: Vertrek Huntelaar uitgesloten

Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Welke club zich ook meldt en hoe groot de zak geld die wordt meegebracht ook is: Klaas-Jan Huntelaar blijft bij Ajax.

Een dag voor de transferdeadline zo'n belangrijke speler verkopen, kan gewoon niet. Voor iedereen die we willen terughalen, moeten we de hoofdprijs betalen. We hebben dan ook afgesproken nergens meer op te reageren", aldus manager technische zaken Danny Blind.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_61305525
quote:
Nee er werd alleen gezegd dat Ajax met de mededeling is gekomen dat Huntelaar blijft. That's all.
pi_61305553
Ok, dan heb ik het verkeerd opgevangen en bracht het Sportjournaal non-nieuws.
pi_61305563
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat zou Ajax ook gezegd hebben. Maar wil ff weten of meer mensen dit hebben opgevangen of dat ik dingen zie/hoor die er niet zijn.
Ik hoorde op het sportjournaal dat hij alleen voor een astronomisch bedrag mag vertrekken, maar in de Telegraaf staat weer dat Blind niet meer zal reageren op boden. Ik ga dan maar van het laatste uit.
pi_61305571
Huntelaar vertrekt niet meer.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_61305602
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

Ajax: Vertrek Huntelaar uitgesloten

Van onze speciale verslaggever
AMSTERDAM - Welke club zich ook meldt en hoe groot de zak geld die wordt meegebracht ook is: Klaas-Jan Huntelaar blijft bij Ajax.

Een dag voor de transferdeadline zo'n belangrijke speler verkopen, kan gewoon niet. Voor iedereen die we willen terughalen, moeten we de hoofdprijs betalen. We hebben dan ook afgesproken nergens meer op te reageren", aldus manager technische zaken Danny Blind.
bedanktvanrinsum
pi_61305864
Sjonnie straks in het Sporjournaal tijdens het voetbalgala.
pi_61305882
Sluit de engelse transfermarkt om 01.00 NL tijd?
pi_61305988
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Noshiba het volgende:
Luque verhuurt Nu houden wij de kosten van z'n salaris natuurlijk, zo is ajax dan ook wel
Waarschijnlijk word het salaris gedeeld
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 1 september 2008 @ 22:13:16 #47
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61306265
Vorig jaar rond deze tijd zeiden ze ook zoiets over Sneijder toch?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 1 september 2008 @ 22:15:26 #48
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61306347
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:13 schreef Sethje het volgende:
nou, dat was geen uur voor de transferdeadline.
pi_61306733
quote:
Dat was al een stuk eerder
vrijdag 20 juli 2007 19:02
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63534
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61306796
quote:
Nee dat was 2 jaar geleden en over Charisteas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')